1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
výkon - ten využije vlastně každej kdo byť třeba jedničku vytočí do maxima
podvozek - tak tena si nejvíc využije někdo na rozbouraný asfaltce protože tam podvozek pracuje na maximum
brzdy - tak ty zase asi využije ten kdo z topspeedu zahamstne na max předek i zadek
chtěl bych vidět toho střelce co se tím řídí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
SensationBlaack>GREGOR79> Specifikace nepotrebuju... 203koní to v realu nema...
A na to jsi prisel jak prosimte? Kawa na rozdil od Hondy v uvadeni vykonu nikdy nepodvadela tak nemam duvod neverit udajum z tabulek.
a neverte vsem grafum z DK co vidite,nejak toho zakaznika uchlacholit musí za 60tkč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Edit: Co se Dk týče, shodují se stím co jsem viděl, minimálně v případě 954RR a VTR SP1..Grafů od Spček jsem viděl desítky a jejich měření sériové motorky sedí, stejně tak můžu potvrdit parametry 954ky..
Naposledy editováno 23.01.2010 18:31:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Proto ma 954 skoro stejny papirovy vykon,ale udajne jede lepe.
Gregor
GRASSEL>hummer> co podle tebe znamená využít či nevyužít výkon?! Protože jak už jsem zmínil je to pěkná blbost. Už jen tím že motorku někdo vytočí do červenýho třeba na jedničku tak využívá plnej výkon tak bych se rád nechal poučit co to znamená využít nebo nevyužít výkon na plno?!
Stímhle ti dávám za pravdu .Na 1ku na2ku clovek vykon vužije a na starších strojích i chybí .SensationBlaack>Kovi> Neresim nejaky grafy DKacka... ZZR-1400 ale 203 koni nema...
Pokud jde o výkon zzr1400(zx14),tak má 193 koní bez RAM-AIR-náporového sání a s náporem o 10koní více203koní.To je pravda.Je treba sldovat kdy vyrobce uvadí výkon s naporem a kdy bez naporu.Přínos ram-airu je vždy cca 10koní u vsech siličních moto.Zx 10r 04 ma 174 koní bez ram air a 184 koní s náporem,není duvod tem hodnotám neverit.ZZR 1400 patří mezi nejvýkonější cestovně sportovní motorky.Kovi>Roko..> Jo o tom vím,ale nezmínil jsi že u 929 udajně těch 152 ps taky nikdo nenaměřil.
Proto ma 954 skoro stejny papirovy vykon,ale udajne jede lepe.
Gregor
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Kovi>presne tak,vykon se musi brat s ram airem,protoze pokazde kdyz na moto jedes tak prece ten ram vyuzivas
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida
Tak to by mě zajímalo kolik má moje 929,když jsem 00 zx potahal?..
Naposledy editováno 24.01.2010 12:46:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Dony929>Tak to by mě zajímalo kolik má moje 929,když jsem 00 zx potahal?..
Vždy mužes i s se slabší motorkou nekomu ujet i když o n má treba o 50koní navrch.Jde o jezdce ne jen o motorku.Kovi>presne tak,vykon se musi brat s ram airem,protoze pokazde kdyz na moto jedes tak prece ten ram vyuzivas
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Dony929>maxx10> Když se uplně stejně rozjedeš a ve 40 daj oba dva plnej plyn na rovině,tak to o jezdci moc nejni
To ještě nedokazuje že tvoje motorka je vseobecne rychlejsi výkonnější.tím jsi porovnal pružnost motoru při určitých otačkach na daný převodový stupen.Skus test v max. rychlosti.Faros 929 pojede max. 290,zx9r už v roce 99 umela 300km/h a stačilo jí nato 899kubíku a 145 koní a karburátory.Naposledy editováno 24.01.2010 15:01:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Maxx10: No to je sice pěkný,jenže stará Ninja mělo Analog a 929 má digitál,každej ví hovno kolik to ve skutečnosti jelo,ale řek bych že digitál bude určitě přesnejsí
Naposledy editováno 24.01.2010 15:45:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
hummer>Dony929> Jo to je přesně ta situace kdy si borci s novejma litrama honí triko, ale víc už nedokážou!
Co to meleš prosimtě??? tedka se tady bavíme jen a pouze o výkonu a ne o tom jak kdo jezdí v zatáčkách a podobně....nejdřív si to přečti než neco napíšeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 623 | Včera v 23:06 Ariete |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |