paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Fároš
19.1.2010 v 19:38
je nějaký zásadní rozdíl mezi r.v. 04 - 05 - 06 - 07 ??

(reakce na) Fároš

23.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #301
NoFear4> to si využil akorát plnej výkon svojí pravačky a krouťák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

23.1.2010 v 14:43 | Nahoru | #302
GRASSEL> Esi on nemyslel potenciál toho stroje,tomu bych pak rozumněl,páč když si na ss litra vleze kdejakej vepř asi těžko bude stíhat naspídovanýmu Grasselovi

(reakce na) Fároš

23.1.2010 v 14:43 | Nahoru | #303
GREGOR79> Tak se prosimte podivej na to co napsal do vlakna!!!Napriklad:Kluk se ptal neco ohledne vfr 800 a von mu odepise:Kup si novou motorku a nebudes mit takovy starosti.Nebo co odepisuje me!!To se ti zda normalni??Jestli jo tak ste oba stejny a nema smysl ti tady neco vysvetlovat!!

(reakce na) Fároš

23.1.2010 v 14:57 | Nahoru | #304
Fuj_Tajxl> čéče těžko říct jak je to s tím využíváním stroje

výkon - ten využije vlastně každej kdo byť třeba jedničku vytočí do maxima
podvozek - tak tena si nejvíc využije někdo na rozbouraný asfaltce protože tam podvozek pracuje na maximum
brzdy - tak ty zase asi využije ten kdo z topspeedu zahamstne na max předek i zadek

chtěl bych vidět toho střelce co se tím řídí

(reakce na) Fároš

23.1.2010 v 16:58 | Nahoru | #305
GREGOR79> Clovek kterej se vytahuje jako guma u trenyrek ze ma drazsi masinu nez ostatni a predhazuje porad dokola vykon... je u me imbecil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

23.1.2010 v 17:00 | Nahoru | #306
GREGOR79> Specifikace nepotrebuju... 203koní to v realu nema...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

23.1.2010 v 17:58 | Nahoru | #307

SensationBlaack>GREGOR79> Specifikace nepotrebuju... 203koní to v realu nema...


A na to jsi prisel jak prosimte? Kawa na rozdil od Hondy v uvadeni vykonu nikdy nepodvadela tak nemam duvod neverit udajum z tabulek.

a neverte vsem grafum z DK co vidite,nejak toho zakaznika uchlacholit musí za 60tkč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

23.1.2010 v 18:28 | Nahoru | #308
Kovi : ZX12R o ní se vedly sáhodlouhé debaty kde, že těch 190koní vlastně je..Každá značka šlápla vedle..Starší R6ky to stejný, místo 120koní byla ráda za 105-110hřebců..

Edit: Co se Dk týče, shodují se stím co jsem viděl, minimálně v případě 954RR a VTR SP1..Grafů od Spček jsem viděl desítky a jejich měření sériové motorky sedí, stejně tak můžu potvrdit parametry 954ky..

Naposledy editováno 23.01.2010 18:31:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

23.1.2010 v 18:34 | Nahoru | #309
Kovi> Neresim nejaky grafy DKacka... ZZR-1400 ale 203 koni nema...

(reakce na) Fároš

23.1.2010 v 20:32 | Nahoru | #310

SensationBlaack>Kovi> Neresim nejaky grafy DKacka... ZZR-1400 ale 203 koni nema...

Když to říkaš ty ,tak to asi tak bude.

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 10:38 | Nahoru | #311
edit

Naposledy editováno 24.01.2010 10:45:44

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

24.1.2010 v 10:44 | Nahoru | #312
Roko..> Jo o tom vím,ale nezmínil jsi že u 929 udajně těch 152 ps taky nikdo nenaměřil.
Proto ma 954 skoro stejny papirovy vykon,ale udajne jede lepe.

Gregor

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 11:57 | Nahoru | #313
GRASSEL> Myslel jsem rozdíl mezi 04-05 cca 145 koní a 06-07 cca 160 koní na běžné silnici z 90% ani nepoznáš. Jestli sis nevšim, tak otázka zněla, jaký je zásadní rozdíl mezi modely. Kam se ubírá tato debata nechápu. Myslíš si, že kluk na Fároši 04-05 si neužije stejně jako na 06-07. Záleží víc na tom, kolik toho umí! Okruh je trochu jiná káva, ale i tam to klucí na šestkách ze 110 koníky pěkně dávaj borcům na vyhoněnejch mašinách ze 170 koníky. A kdo si víc užije? Proč nevyužívaj výkon? Tam se asi nejezdí jenom na jedničku! Že? A kam se řadíš ty?

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 12:06 | Nahoru | #314

GRASSEL>hummer> co podle tebe znamená využít či nevyužít výkon?! Protože jak už jsem zmínil je to pěkná blbost. Už jen tím že motorku někdo vytočí do červenýho třeba na jedničku tak využívá plnej výkon tak bych se rád nechal poučit co to znamená využít nebo nevyužít výkon na plno?!

Stímhle ti dávám za pravdu .Na 1ku na2ku clovek vykon vužije a na starších strojích i chybí .

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 12:12 | Nahoru | #315

SensationBlaack>Kovi> Neresim nejaky grafy DKacka... ZZR-1400 ale 203 koni nema...

Pokud jde o výkon zzr1400(zx14),tak má 193 koní bez RAM-AIR-náporového sání a s náporem o 10koní více203koní.To je pravda.Je treba sldovat kdy vyrobce uvadí výkon s naporem a kdy bez naporu.Přínos ram-airu je vždy cca 10koní u vsech siličních moto.Zx 10r 04 ma 174 koní bez ram air a 184 koní s náporem,není duvod tem hodnotám neverit.ZZR 1400 patří mezi nejvýkonější cestovně sportovní motorky.

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 12:15 | Nahoru | #316

Kovi>Roko..> Jo o tom vím,ale nezmínil jsi že u 929 udajně těch 152 ps taky nikdo nenaměřil.
Proto ma 954 skoro stejny papirovy vykon,ale udajne jede lepe.

Gregor

Honda byla jedna z mála co s výkonem přeháněla v tabulkových udajích.Model 1000rr mel udáváno 172koní s náporem-kdy by mu už tak schazelo n konkurenci cca 10koní.Potíž je v tom že 04 172koní nemela a pocitove byla jeste slabší.

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

24.1.2010 v 12:42 | Nahoru | #317
presne tak,vykon se musi brat s ram airem,protoze pokazde kdyz na moto jedes tak prece ten ram vyuzivas
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #318

Kovi>presne tak,vykon se musi brat s ram airem,protoze pokazde kdyz na moto jedes tak prece ten ram vyuzivas
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida


Tak to by mě zajímalo kolik má moje 929,když jsem 00 zx potahal?..

Naposledy editováno 24.01.2010 12:46:34

Fároš

24.1.2010 v 12:56 | Nahoru | #319
je to mozny,me je celkem jedno jestli mam 140 nebo 150 kdybych chtel koupim jinou moto se treba 180,ale na svete jsou i dulezitejsi veci pro me

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 13:21 | Nahoru | #320

Dony929>Tak to by mě zajímalo kolik má moje 929,když jsem 00 zx potahal?..

Vždy mužes i s se slabší motorkou nekomu ujet i když o n má treba o 50koní navrch.Jde o jezdce ne jen o motorku.

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 13:22 | Nahoru | #321

Kovi>presne tak,vykon se musi brat s ram airem,protoze pokazde kdyz na moto jedes tak prece ten ram vyuzivas
z ZX9 1999 udavany vykon 143 ps
ZX9 2OO2 152 ps s ram airem (plus lepsi prubeh vykonu)
tim padem by mela mit 99 s naporem cca 150 ps coz asi taky odpovida

správně

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 13:26 | Nahoru | #322
maxx10> Když se uplně stejně rozjedeš a ve 40 daj oba dva plnej plyn na rovině,tak to o jezdci moc nejni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 14:09 | Nahoru | #323
Dony929> Jo to je přesně ta situace kdy si borci s novejma litrama honí triko, ale víc už nedokážou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #324

Dony929>maxx10> Když se uplně stejně rozjedeš a ve 40 daj oba dva plnej plyn na rovině,tak to o jezdci moc nejni

To ještě nedokazuje že tvoje motorka je vseobecne rychlejsi výkonnější.tím jsi porovnal pružnost motoru při určitých otačkach na daný převodový stupen.Skus test v max. rychlosti.Faros 929 pojede max. 290,zx9r už v roce 99 umela 300km/h a stačilo jí nato 899kubíku a 145 koní a karburátory.

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

24.1.2010 v 14:49 | Nahoru | #325
929 a 290...? Možná tak z Macochy volným pádem

(reakce na) Fároš

24.1.2010 v 14:57 | Nahoru | #326
maxx10> tachometr Ti to možná ukázal, ale skutečnost bode sotva 280 Km. 145 Ps je moc málo na překonání odporu vzduchu, pneu a všeho co se pohybuje. Fyzikální zákony neobejdeš. Nevěř tachometrům hodně přidávají. Ono to pěkně vypadá.

Naposledy editováno 24.01.2010 15:01:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 15:45 | Nahoru | #327
Flyer> 929 290 jede bez vetších problemů,pokud je v pořadku samozřejmě... Kamaráda 929 originál jezdila 297 bežně ...

Maxx10: No to je sice pěkný,jenže stará Ninja mělo Analog a 929 má digitál,každej ví hovno kolik to ve skutečnosti jelo,ale řek bych že digitál bude určitě přesnejsí

Naposledy editováno 24.01.2010 15:45:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 15:46 | Nahoru | #328

hummer>Dony929> Jo to je přesně ta situace kdy si borci s novejma litrama honí triko, ale víc už nedokážou!


Co to meleš prosimtě??? tedka se tady bavíme jen a pouze o výkonu a ne o tom jak kdo jezdí v zatáčkách a podobně....nejdřív si to přečti než neco napíšeš

Fároš

24.1.2010 v 15:58 | Nahoru | #329
To mate tak,dva a pul roku zpet ve vsech bulvarnich platcich bylo,ze litry maji 180 koni,stejne tomu vetsina nasincu verila tak jako vzdy co se jim hodi na talir,prave treba faros na brzde ukazal 153 koni,ostatni na tom byly podobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

24.1.2010 v 16:02 | Nahoru | #330
Dony929> Na ty digitály bych moc nesázel. Sice u Fároše 06-07 kecal jen o +10 Km/h (porovnáno dle GPS navigace) tak R1 04-06 mě ukazoval DIGITÁLNÍ tachometr 270 Km/h a tasamá navigace 235-237 Km/h. Tak čemu teď věřit. Ale když jsem přesedlal z Fároše na R1 tak jsem si myslel jak R1 jede, ale byl to omyl. V těchto rychlostech nejsi schopen tuto rychlost posoudit jinak než, že koukneš na tachomet a ty kecaj! Záleží jenom na serióznosti výrobce jak přesně nastaví tachometry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 623 Včera v 23:06 Ariete
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist