globalmoto_kveten





Téma: Nový motocykl vm610f cross - Czech made
 
19.1.2010 v 01:04
VM610f cross - Už jste jí někdo vyzkoušel? TADY je redakční test. Máte někdo vlastní zkušenost?



Naposledy editováno 19.01.2010 01:10:41
Předchozí
1 2
Následující

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 01:27 | Nahoru | #1
Pragaaaa držím jim palce-líbí se mi to

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 01:53 | Nahoru | #2
Držim palce, přečetl jsem článek a pokud půjde o dobrou motorku za dobrý peníze tak jim nestojí nic v cestě a doufám, že enduro na sebe nenechá dlouho čekat!!

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 06:32 | Nahoru | #3
No doufám ze se jim bude darit klidne bych si v budoucnu koupil WM motors EN450E Ty ceny jsou super

Akorat nechapu co jim vadi na kopačce na leve straně ?

Naposledy editováno 19.01.2010 06:34:14

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 06:56 | Nahoru | #4
Jako enduro ,homologovaný pro silniční provoz,by to bylo skvělý do lesa i na nějaký přejezdy po cestách.
Takový kladivo člověk hned tak neužene. Bude to asi něco jako bývalá HSQV 610.
Líbí se mi.Rám podobný TM,frézované brýle,levné díly,přední šavle má TM od stejného výrobce a fungují skvěle (teda aspoň na 2T).
Jo!

Naposledy editováno 19.01.2010 06:57:24

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 08:35 | Nahoru | #5
Pěkná,nakopávačka na levo mi taky nevadí a cena dobrá.

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 09:40 | Nahoru | #6
, vypadá moc pěkně . Přečetl jsem článek. Zdá se, že je to fakt moc dobře postavená ďáblice . Ten popis kvality komponent, zpracování a faktu, že je to česká mašina mi úplně připomíná první články o Blatce .
Cena je fakt moc pěkná . Tak teď už jen aby si ji našli lidi.
Moc jim držím palce a kdyby si v budoucnosti pořizoval silnější strojovnu, byl bych strašně rád, kdyby to mohla být Češka .

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 09:50 | Nahoru | #7
jj, moc pěkný a cena super, ale těch 125t je jen pro prvních 10 zájemců/kupců...ale i tak to zní slibně, objem je teda bytelnej, ale aspon nemusíš dělat často GO, ten motor prostě neutaháš..ještě startér a homologaci na enduro a je to!

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:07 | Nahoru | #8
všecko pěkný, ale ta startpáka vlevo to nepřekousnu :\

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:14 | Nahoru | #9
Já mněl husqvarnu te610 a te570,tam byla našlapovačka vlevo,takže mi to nepřijde,jde o zvyk.

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:17 | Nahoru | #10
prostě to chce startér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:17 | Nahoru | #11
DUTOHLAV> když ti to někde zdochlo dokázals to šlápnout normálně ze sedla levačkou ?

(reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:20 | Nahoru | #12
Jezi> ja mam taky na CZ 360 nakopavacku vlevo a nemam s tim problem. Je to o zvyku

Je pravda, ze to startuji casteji pravou...ale kdyz to zaslapnu nekde v zavode, tak neni cas presedat a naslapnu to i levou. Podminkou je, ze motorka musi pekne chytata.

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:22 | Nahoru | #13
Dokázal,jako prd a to nekecám. Co jsem nedokázal našlápnout byla moje YZ426 a ta má páku vpravo.Wr chytá dobře i nohou,ale co si budem povídat,je tam ten čudlík,tak moc nešlapu.

(reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:28 | Nahoru | #14
DUTOHLAV> Já měl čest s tovární 410tkou tušim,a jako když sem to měl šlápnout tak bych tam radši doběh ,možná je to grif, ale jak píšu, za mě je to vada na kráse

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 10:35 | Nahoru | #15
Jde opravdu o zvyk,taky jsem nakopávačku chvilku hledal jinde,ale jelikož to chytalo dobře tak mi to po čase ani nepřišlo.

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 11:13 | Nahoru | #16
mam na husabergu taky kopadlo nalevo a naslapnu to jako nic. Uz mam ale trenink ze 410 a navic v tom vidim i vyhodu protoze motorku jde kopat jak ze sedla tak z boku coz s kopadlem na prave teda alespon me jde z boku hodne blbe.

Naposledy editováno 19.01.2010 11:13:14

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 11:21 | Nahoru | #17
Co bych spise nadaval je ten plyn a spojka

(reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 11:39 | Nahoru | #18

Joraell>Co bych spise nadaval je ten plyn a spojka


tak tak, spojku na dva prsty bych dneska už nepřekousl, a těžkej plyn mě rozčiluje zrovnatak.

Naposledy editováno 19.01.2010 11:40:02

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 12:11 | Nahoru | #19
ja nemam problem ani s jednim :D :D

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 12:23 | Nahoru | #20
Jeste SadoMaso verze

idnes

Naposledy editováno 19.01.2010 12:25:47

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 12:42 | Nahoru | #21
Jo, tady ještě přihazuju odkázek s VM 610 SMR a jeden, né zas tak starej, článek o VM 610F .

+ Ještě si dovolím odkázat na starší vlákno .

Naposledy editováno 19.01.2010 12:44:42

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 13:41 | Nahoru | #22
No ten objem je nešťastný do terénu(jen pro ostřílené)a vůbec se mě na motorkách nelíbí ten pravoúhlý rám pod motorem(viz starý husíbrrrk).Jinak cestu budou mít trnitou i přez tu malou cenu,trubky 46mm to je jak na elektromotce(bude se kroutit),těžce jdoucí spojka to snad dnes už néééé.Držím palec k rychlému zdokonalení a jiným objemům.

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 13:59 | Nahoru | #23
marko> Myslíš, že to s tými tlmičmi bude až také zlé ? Ešte do nedávna som mal HSB, r.v. 2000, ktorý mál tlmiče 43 mm a dalo sa to celkom. Možno dobrý pálič by to spoznal, ale hobby jazdcovi sa hádam až tak krútiť nebudú. Ak sa nemýlim, tak momentálne má väčšina motoriek (endurových) 48 mm či nič?

Na motor som tiež zvedavý na 450, 610 sa mi zdá moc kladivo. A štartér, hydr. spojka a 6-stupňová prevodovka bude plus. Dúfam, že sa im to všetko podarí. Zatiaľ tento projekt sledujem, pretože ma ako konštruktéra zaujalo, že niekto našiel odvahu a pustil sa do toho. Budem im držať palec, tak ako aj ty, nech sa zdokonaľujú .

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 14:17 | Nahoru | #24
Rám do pravýho úhlu schováš krytem motoru...jinak taky držím palce a jsem rád, že se někdo pragy ujmul. Jinak k tomu objemu záleží na jezdci, 610 je dost ale když se s tím naučíš tak budeš spokojenej. Když ji takhle vidím tak bych ji hned šoupl na motardy

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 14:52 | Nahoru | #25
Vypadá to hodně slibně, dokonce bych si to možná i koupil.

Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 17:10 | Nahoru | #26

(reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 17:24 | Nahoru | #27

marko>No ten objem je nešťastný do terénu(jen pro ostřílené)...


objem je právě jen pro hobíky,
profi jezdec by si nikdy přes 600ccm nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #28
taky si myslím že objem je ok, sice se zdá být velký, ale je to na úkor životnosti a spolehlivosti..výkon má jako 450 ale nebude tak trpět, navíc jak psali, bere krásně a hodně odspoda, což je taky super a váha 108kg??? ta je perfektní, ještě je otázkou rozložení hmotnosti a poloha těžiště.. za mě 1

(reakce na) Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 19:12 | Nahoru | #29
Lubin9> ...no,nevím 450ccm a 43,5kw....,to už musí být hóóódně dobrej tuning.

1 reakcí na tento příspěvek Nový motocykl vm610f cross - Czech made

19.1.2010 v 20:45 | Nahoru | #30
no vsak kolik ma husar nebo ktm? cca 40 kW k tomu kit karburatoru, svody a je to skoro stejny, ale ikdyby o 4 kw min tak to je 10% vs 25 % v objemu....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist