VW Passat B5, 1.9 TDi (nejlépe 96 kW)
Ford Mondeo, 2.0 TDDi nebo 2.0 TDCi (96 kW)
Verze kombi, do +- 150.000 kč. Vzhledově se mě líbí spíše Mondeo, ale co se týká spolehlivosti a "nesmrtelnosti" tak to hraje do karet spíše Prassátku
Popřípadě něco jiného v fkombíku a fdýzlu za ty peníze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
assassin>nakej malej benzinak... 106ka apod a vyjde te to na zlomek financi... kvuli 20km pojizdkam kupovat nakou velkou karu je blbost...
malý auto máme, vrak, ale máme :) potřebuju větší auto, aby se do toho něco vlezlo, protože se sem tam pojede naložené i Brno, Praha případně dál, takže s nějakou 106kou to z Břeclavi asi nebude ono, a když už to bude, tak to bude jezdit i na ty kratší trasy
Naposledy editováno 18.01.2010 09:30:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Macek NX>Kamaráde, dovolím si trochu nesouhlasit po dlouhé době Mondeo topí jak čert, po km v téhle zimě už to fučí citelně teple. Ještě se mi nestalo, abych z práce odjížděl déle jak max. 2 z 15 aut v zimě. Vyhřívání a topení je na 1 s *
A s tím ohřátím motoru? Tam je to sporné, ale ohřátý na prac. teplotu v tomto počasí okolo 5km odhaduji.
5km??? To spis zalezi na stylu jizdu ne. Kdyz to budes hnat do otacek, ohreje se to podstatne driv nez kdyz to budes jenom lehce prislapavat. Jinak ja mam tu novou dvouzonovou automatickou klimatizaci a at mam zaplej ECON nebo ne, zacina to topit o neco dyl nez kdyz jsem mel driv treba Fabii. Resili jsme to i s klukama co maj novy Passaty a bohuzel to je normalni. :\ Ale jinak na tu automatiku nedam dopustit, je to mnohem komfortnejsi a manualni uz bych nechtel
1 reakcí na tento příspěvek OT: Passat x Mondeo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
steve4ever>Macek NX> Zaujal me tenhle fesak . Zajimalo by me kolik bude cena...
z boku a interier mi docela hodne pripomina bmw E92 ... zadni svetla "z audi" predek takovej bez napadu...
2 reakcí na tento příspěvek OT: Passat x Mondeo
Na takhle krátký jízdy naftu nebrat. Motor se neohřeje, turbo nerado studenej olej - brzo odejde, spaliny u studenýho nafťáku obsahují hodně síry - sežere ti to vejfuk. Ojel, rozvody a vše stojí paušálně víc peněz. Ale dějel jak myslíš. Pořizovací cena je prakticky stejná diesel x benzín.
Na tu vzdálenost bych Passata či jiný velký auto nebral. Pokud jezdíš dál jen občas, tak co třeba něco jako Golf v kombiku 1,6 MPi. Jedinej podstatnej rozdíl je místě na zadních sedčkách a nebudeš mít drahý (a rozsekaný) hliníkový ramena. Nebo jiný obdobný auto.
Naposledy editováno 18.01.2010 10:12:06
2 reakcí na tento příspěvek OT: Passat x Mondeo
Za žádnou informaci neručim, ale kdybych vybíral Mondeo, určitě bych se na tohle zeptal, protože příslušná oprava stojí desítky tisíc.
Naposledy editováno 18.01.2010 10:20:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Macek NX>A důvod? Asi nic podloženého že? Neříkám že 2,2 je špatný, ale 98% mondea tdci je 2,0 CR. A kupovaný v ČR? Milej zlatej, jakmile to nemá špičkový stav a majitele který se o to pořádně staral, tak bych si tu koupil max. feldu na zrasení. Kvalita českých silnic, servisů, přístupu k výměnám spotřebáku na autě totiž málokdo dodržuje. Na západě to je úplně o něčem jiném. Už jsem pár aut přivezl, a vždy to byli doslova voňavky na rozdíl od nás a toho co je tu k vidění. Vylágrovaný mondeo, ale na tacháčí s bídou 80 tis. a podobně
Těch 98% bude jistě hodně podložených, viď. Nejsem tady, abych se hádal, ale abych přispl s troškou do mlýna. Třeba zjistí, že už to neni aktuální problém, ale v minulosti skoro určitě existoval. 2,2 TDCi bych koupil, protože je prostě skvělej, sám ho mám. A dělá se už tolik let, že bych čekal, že by se měl dát koupit i za ty prachy.
Kdybych býval na tu 2,2 narazil, tak bych si ji vzal taky , ale nenarazil jsem na žádnou,tak mám dvoulitra. Až v poslední době se začínají trochu množit
Naposledy editováno 18.01.2010 10:30:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Macek NX>Bravo> A o přístupu majitelů v čechách před prodejem auta je snad zbytečné to probírat
tak pochybuju ze nekde v evrope nekdo pred prodejem zainvestuje do auta ve forme vymeny kde ceho za nove veci... u tehle zanovnich aut, stejne vsichni i v cechach jezdi do servisu, takze tam toho moc osizeneho nebude.. horsi to bude u starsich kusu co si lidi ne-servisuji sami po stodolach... to ale taky bude vsude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Bravo>assassin> O tom to ale neni. Ta fáma říká něco tušim o palivovym filtru, kterej se prostě montuje jinej u nás a třeba v Německu. Do nových aut.
jasny, to nebylo mireny na tebe.. to by chtelo si zjistit, kdyby to byl filtr tak bych u dovezeny kary vymenil filtr a pohoda.. necekal bych na cerpadlo za x desitek tis.
Sefo>assassin> chcete říct fór, jeden známej koupil Passata a pak dodatečně zjistil, že to auto bylo za 36 měsíců provozu 42 x v servisu:( au au to zabolí, pořád se mu tam něco sere...asi špatnej kus.
no nemile.. ale i tohle by se mohlo dat pred koupi zjistit... jo jsou sem tam nepovedeny kusy co se sypou furt.. nebo obcas za to muzou nektery kusy majitelu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Naposledy editováno 18.01.2010 11:27:44
Mládě.Fidži>Bravo> Oprava dávno nestojí desítky tisíc, ale 8000-10000 za repasi vstřiků, TDdi byli méně náchylné, protože to je jiný systém, ale jinak podstatně poruchovější.
no ono repasovane neni nove... taky vzdy repasovat jit nemusi.. nemusi odejit jen vstrik ale i cerpadlo.. tzn desitky tisic za opravu jsou klidne mozne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Poggy>uncompromised>
Na takhle krátký jízdy naftu nebrat. Motor se neohřeje, turbo nerado studenej olej - brzo odejde, spaliny u studenýho nafťáku obsahují hodně síry - sežere ti to vejfuk. Ojel, rozvody a vše stojí paušálně víc peněz. Ale dějel jak myslíš. Pořizovací cena je prakticky stejná diesel x benzín.
Na tu vzdálenost bych Passata či jiný velký auto nebral. Pokud jezdíš dál jen občas, tak co třeba něco jako Golf v kombiku 1,6 MPi. Jedinej podstatnej rozdíl je místě na zadních sedčkách a nebudeš mít drahý (a rozsekaný) hliníkový ramena. Nebo jiný obdobný auto.
to fakt nevím co si vybrat, audi má benzínový motor bez turba akorát 130ti koňový dvoulitr a pak až 3,2FSI a to by mě zežralo Sem myslel, že ty B7ky už mají trvanlivější nápravy a quattro má nápravy jaké?
Sem se díval na Golfy, a tam se snad dával enom 1,9TDi
taky bych bral BMW 318i E46, má docela solidních 140koní papírově, dvoulitr už má vyšší spotřebu, to už bych radši 3,0i a to se navíc dělalo i 4x4 a na BMW sem slyšel celkově lepší ohlasy než na audi a celý ten koncern
no a pak ještě Ford Mondeo 1.8 16V SCi solidní spotřeba i výkon, akorát nevím co je to SCi
ale když se tak dívám na ty výrobce, tak benzín je už okrajové palivo
Naposledy editováno 18.01.2010 14:06:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
uncompromised>to fakt nevím co si vybrat, audi má benzínový motor bez turba akorát 130ti koňový dvoulitr a pak až 3,2FSI a to by mě zežralo Sem myslel, že ty B7ky už mají trvanlivější nápravy a quattro má nápravy jaké?
Sem se díval na Golfy, a tam se snad dával enom 1,9TDi
taky bych bral BMW 318i E46, má docela solidních 140koní papírově, dvoulitr už má vyšší spotřebu, to už bych radši 3,0i a to se navíc dělalo i 4x4 a na BMW sem slyšel celkově lepší ohlasy než na audi a celý ten koncern
no a pak ještě Ford Mondeo 1.8 16V SCi solidní spotřeba i výkon, akorát nevím co je to SCi
ale když se tak dívám na ty výrobce, tak benzín je už okrajové palivo
no mezi koncernovejma motorama.. bych ja bral to 1,8t ... velkej motor nemusi bejt nutne velka spotreba... jako pri nake eco jizde senedostanes pod nakej limit, ale pri sviznejsi jizde zerou min nez mensi motory pri stejnem rezimu... a pokud nehodlas jezdit "svizne" zas nepotrebujes tech 150+ koni:)
kamos s tim 3,2 motorem, 4motion jezdi kolem 12ti .. couracky a sviznym tempem...
bawa zerou malo i velky motory, cim novejsi model tim min.. kamos ma posledni generaci trojky 325i trilitr 220koni a kdyz jedes jako ostatni ridici okolo tak to umi i kolem 7litru... pres 9,5 to v podstate nejde nikdy a to jezdi dalnici tempomat 180-200... zere mu to pri jeho stylu jizdy o cca litr, litr a pul vic nez jeho 318D - taky posledni 105kW verze... s 3,0i e46 ses schopnej jezdit realne na ty tvoje kratky trasy 9-11 ...
golfy mely komplet koncern paletu motoru... 1,8t je opet nej volba (gti)
Naposledy editováno 18.01.2010 14:18:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Tak to BMW by nemuselo bejt špatný. Mám zkušenost akorát s E36. Jako ta 318i by byla asi dobrá volba. Sice bude dražší než obdobně starý VW, ale konstrukčně to auto není moc složitý. Víc assassin. Já se kolem BMW nemotám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
assassin>no mezi koncernovejma motorama.. bych ja bral to 1,8t ... velkej motor nemusi bejt nutne velka spotreba... jako pri nake eco jizde senedostanes pod nakej limit, ale pri sviznejsi jizde zerou min nez mensi motory pri stejnem rezimu... a pokud nehodlas jezdit "svizne" zas nepotrebujes tech 150+ koni:)
kamos s tim 3,2 motorem, 4motion jezdi kolem 12ti .. couracky a sviznym tempem...
bawa zerou malo i velky motory, cim novejsi model tim min.. kamos ma posledni generaci trojky 325i trilitr 220koni a kdyz jedes jako ostatni ridici okolo tak to umi i kolem 7litru... pres 9,5 to v podstate nejde nikdy a to jezdi dalnici tempomat 180-200... zere mu to pri jeho stylu jizdy o cca litr, litr a pul vic nez jeho 318D - taky posledni 105kW verze... s 3,0i e46 ses schopnej jezdit realne na ty tvoje kratky trasy 9-11 ...
golfy mely komplet koncern paletu motoru... 1,8t je opet nej volba (gti)
jo já mám teď toho Lexuse, je to 3 litr, po Praze jezdim fakt na pohodu, žádný plyn na podlaze a spotřeba....hmm nic moc, 13 spíš 14 litrů:( za litr mi to ukázalo dojezd 250 km, což vyjde tak teda kilmetr 4 Kč...no docela si to pápne:))
Sefo>jo já mám teď toho Lexuse, je to 3 litr, po Praze jezdim fakt na pohodu, žádný plyn na podlaze a spotřeba....hmm nic moc, 13 spíš 14 litrů:( za litr mi to ukázalo dojezd 250 km, což vyjde tak teda kilmetr 4 Kč...no docela si to pápne:))
no ja po meste jezdim MHD:) takze jezdim jen dalku.. po meste jen mimo spicku a jezdim kolem tech deviti.. ted jak to klouze tak jezdim jak duchodec a i kdyz si dam sem tam nakou zatcku dverma napred tak se se spotrebou blizim k 8...
kdybych jezdil prevazne mesto tak k tem 13ti litrum pujdu asi taky... na to to chce LPG no:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Poggy>uncompromised>
Tak to BMW by nemuselo bejt špatný. Mám zkušenost akorát s E36. Jako ta 318i by byla asi dobrá volba. Sice bude dražší než obdobně starý VW, ale konstrukčně to auto není moc složitý. Víc assassin. Já se kolem BMW nemotám.
e36 i e46 ve vetsine koupis levneji nez koncern... drahe jsou udrzovane kusy a nadstandartni vybava .. jinak sedana E36 koupis za par... E46 je zas o kus dal, ale mam dojem ze je to zas jako u konkurence.. hlinikovy napravy atd...
ale tam to neni ani tak o "vydrzi" jako o sportovnejsim chovani.. kdybych mel koupit neco kvuli spolehlivosti tak asi avensis,mazda6 apod...