Naposledy editováno 17.01.2010 16:18:57
Jinak když vyndáš katalyzátor,tak výfukovým plynům usnadnuješ ,,vyfouknutí´´ ze spal. prostoru,tudíš směs ochuzuješ...otevřeným filtrem tu směs dále ochuzuješ,takže je to ještě horší...
Moje doporučení když už kat ven,ihned po montáži brzda s externí lambda sondou a uvidíš bohatost směsi v celém spektru otáček,výkon i krouták,pakli že to bude špatný,chce to jiný mapování motoru a při tom se už může ale taky nemusí dát otevřenej filtr,alem musí se nahrát správná mapa,potom znova odbrzdit...
Jedna taková pomůcka-motor,který je chudý bude s největší pravděpodobností střílet do výfuku...
edit: písmenka
Naposledy editováno 17.01.2010 17:17:16
1 reakcí na tento příspěvek Ladiči sem!!!
1 reakcí na tento příspěvek Ladiči sem!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči sem!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči sem!!!
Naposledy editováno 17.01.2010 18:48:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči sem!!!
Rone>Murkin> mužu se zeptat ten y-svod má tedy sám o sobě ty výhodný vlastnosti co píše prodejce?
No pokud za něj nechceš utrácet,tak z toho originálu jen vyhoď kat a zastav se na brzdě,tam se to projede v celém spektru na různé polohy klapky a při tom se bude sledovat jak je na tom složení paliva a pak se může udělat nějaký rozhodnutí,co dál.