paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?
4.1.2010 v 12:39
Cau zajimalo by me jaky ma prubeh vykonu CBR929RR?Jak ve strednich tak hlavne! ve vysokych otackach,ma klasicky kopanec nebo je to az moc uhlazeny a o zabave to moc neni?Diky za nazory

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 00:02 | Nahoru | #451

RadimV929>Dony929> Ahoj Dony,již se tžak děje,tak jsem zvědav,myslím si že je to ono,ale nikdo učený z nebe nespadl,tak jsem se chtěl ujistit ve své teorii...
Řídící jednotka tak vlastně jen chrání cívky a vstřikovače...toť můj názor.



Chrani pred cim? Jinak je to jak psal Murkin, me takhle nechytla R1, tocil sem starterem jako blazen asi celkem 30 sec, mozna vic, pak prestal kvuli baterii uplne, ale napeti bylo nizky od zacatku, stacilo nabit baterii a chytla okamzite.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 07:35 | Nahoru | #452
Kovi> čéče ty se fakt nech vyléčit vlízt mi do profilu a k dost hnusný bouračce mi dát jako komentář vytlemený smaily tak to by fakt jen tak nikdo neudělal k tomu by se neponížil asi ani 15letej cikán z první třídy. Začal ses tu srát ty a dělal ze sebe hroznýho lamače zatáček, kdyby ses na to vysral tak si tě nikdo ani nevšimne. Ty musíš bejt víc než jednoduchej klučík. Připomíná mi to tipický chování pro blbečky na tomhle webu, nasral si mě a setřel tak ti dám špatný hodnocení k motorce

Naposledy editováno 15.01.2010 07:55:49

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 14:50 | Nahoru | #453
PRASSEL> ANO jsi jednička,jsi největší king tohodle webu,uživej si slávu

Hodnoceni si dej jaky chceš,já si těma hvězdičkama ego nezvyšuju,pokud ty ano tak tvoje sebevědomí dost trpí,jelikož jich tam opravdu moc nemáš..

Dony929> Pokud je to opravdu závada v elektronice,tak by mělam jít vyblikat pres tu jejich jednoduchou diagnostiku,pokud opravdu není zrada v baterce.

Naposledy editováno 15.01.2010 14:53:04

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 14:53 | Nahoru | #454
Kovi> ty seš větší zoufalec než Iveta Bartošová nejdříc se začneš srát a pak když seš za blbce a dojdou ti argumenty nevíš co máš dělat

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 14:53 | Nahoru | #455
planetsmilies

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 14:55 | Nahoru | #456
Kovi> zase si to s tím hodnocením nepochopil, tvůj mozeček trochu nestíhá mluvím o komentáři co si dal ty mě. Já nejsem tak zoufalej abych ti psal nějakej komentář.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 15:00 | Nahoru | #457

Kovi>PRASSEL> ANO jsi jednička,jsi největší king tohodle webu,uživej si slávu

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 15:01 | Nahoru | #458
trpíš samomluvou?

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 15:03 | Nahoru | #459
Kovi>

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 15:05 | Nahoru | #460
vy se asi musíte nudit, ale asi ne víc jak já když to čtu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #461

Kovi>Dony929> Pokud je to opravdu závada v elektronice,tak by mělam jít vyblikat pres tu jejich jednoduchou diagnostiku,pokud opravdu není zrada v baterce.



Jednoduchou diagnostiku,kterou Ninja neměla ješte ani tři roky potom

1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:34 | Nahoru | #462
11,7 voltů se startérem asi moc nehne, neměls sundané náhodou náklonové čidlo? Jednoduchou diagnostikou myslel to, že to vklidu doma sám vyblikáš. Jinak na ninje by byla k ničemu, když to je karbec...

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:40 | Nahoru | #463
Findy> No právě proto

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:43 | Nahoru | #464
Jinak jak psal Murkin,(nevim jak u ostatních) když mi odešel altík bylo to za jízdy,tak motorka pořád jela,dokonce zhasnul displej,přestal fungovat otáčkoměr,ale motorka ješte chvíly jede,takže těžko říct,jesli to u Fároše odpojuje taky,při nízkým napětí nebo ne... každopadne bych nejdřiv skusil tu baterku,to nejjednoduší a pak bych hledal dál..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:45 | Nahoru | #465

Dony929>Jednoduchou diagnostiku,kterou Ninja neměla ješte ani tři roky potom



myslis tu co mela suzuki nekolik let predtim? a co nemusis pocitat bliknuti ale rovnou na displeji ukaze kod chyby? kdyz uz se tu popichujem...

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 17:56 | Nahoru | #466
assassin> Já se snikým nepopichujiA Mluvím Kawasaki a ne o Suzuki

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #467

Dony929>Jednoduchou diagnostiku,kterou Ninja neměla ješte ani tři roky potom



Diagnostiku potrebujou porad jen Hondy, jak tady ctu, tak proc by ji mela Kawa, kdyz neni potreba. Navic na rozklepanej ventil nema zatim zadna znacka.

1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 18:15 | Nahoru | #468
jednoduchou jsem myslel presne tak jak psal findy,zadny jiny drahy hardware k tomu nepotrebujes
ano ja mam karbec a jsem za nej rád,jelikoz ted na rozdil od tebe prijdu do garáže a nastartuju,kdyz mas slabou baterku nebude zase spíš problem s dobijenim?

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 18:18 | Nahoru | #469
žabomyší války pokračují stále

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

15.1.2010 v 19:18 | Nahoru | #470
11.7V fakt asi težko něco roztočí a nastartuje, když má mít kolem 13V (12.8-13.3 zhruba) ale hlavní je to že 11.7V už má proudu jen zbytky a to bude asi ten problém..S touhle voltáží nenatočíš ani karbec..

Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 00:13 | Nahoru | #471
fuck off všichni kurva

1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 05:23 | Nahoru | #472
Hoši,11,7 V točí startérem docela dobře,problém je v tom,že řídící jednotka pod,nějakou voltáž a věřil bych těm 9Voltům,odpojí vstřikovače a zapalování...a z 11,7 V při točení spadne tak na 8-8,5V tzn,že točí,ale nevstřikuje a nezapálí..
Bubro,všechno potřebuje svou voltáž(a vstřikovače a zapalování,asi obzvlášť)tudíž,jestli tam není,tak je to logické,že to jednotka odpojí,jestli to umí,Kawám začne,"cvakat" relátko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 12:21 | Nahoru | #473

Bubrak ZX10R>Covece ja porad nevim co by v tom pripade mela kombineza zachranit navic (krom odrenin, ktere nejsou takovy problem). Nohu si zlomis nahatej i v kombineze apod. Samo to bude treba vic bolet, ale jak sem psal, za pohodli mi to stoji. Taky sem se este nevymaznul nejak brutalnejc, tak treba pak zmenim nazor. To ted ale tezko odhadovat.



zajimavej nazor.Kdyz budes mit kombosku nekolik let a poradne ju rozhejbes tak se budes citit stejne.navic az jednou spadnes a zbrousis si kosti tak ti to dojde

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 12:28 | Nahoru | #474

..Roko..>11.7V fakt asi težko něco roztočí a nastartuje, když má mít kolem 13V (12.8-13.3 zhruba) ale hlavní je to že 11.7V už má proudu jen zbytky a to bude asi ten problém..S touhle voltáží nenatočíš ani karbec..



Chce to min 12,8 jak to vali min je v haji baterka nebo regulator

1 reakcí na tento příspěvek Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 12:38 | Nahoru | #475
OK..chytla,baterka má teď,13,3V..

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 12:51 | Nahoru | #476

RadimV929>OK..chytla,baterka má teď,13,3V..


tak můžeš udělat i nějakou fotku na sněhu pro Bubraka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 14:19 | Nahoru | #477

Spieke>zajimavej nazor.Kdyz budes mit kombosku nekolik let a poradne ju rozhejbes tak se budes citit stejne.navic az jednou spadnes a zbrousis si kosti tak ti to dojde



Bez to kazat tem milionum italu, reku, francouzu, spanelu....

(reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 14:24 | Nahoru | #478

RadimV929>Hoši,11,7 V točí startérem docela dobře,problém je v tom,že řídící jednotka pod,nějakou voltáž a věřil bych těm 9Voltům,odpojí vstřikovače a zapalování...a z 11,7 V při točení spadne tak na 8-8,5V tzn,že točí,ale nevstřikuje a nezapálí..
Bubro,všechno potřebuje svou voltáž(a vstřikovače a zapalování,asi obzvlášť)tudíž,jestli tam není,tak je to logické,že to jednotka odpojí,jestli to umí,Kawám začne,"cvakat" relátko...



Jo, karbecum cvaka relatko, takze vim, ze je baterie vybita a nehledam milion chyb, kdyz mi na strikacce toci starter a nic se nedeje. Predpokladam, ze u desitky to bude ale stejny, zatim co sem mel vybitou baterii, tak uz byla natolik, ze i starter byl pomalejsi a brzo prestal uplne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 15:07 | Nahoru | #479
Bubrak ZX10R> u nas takove horko neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průběh výkonu CBR929RR ? Nuda?

16.1.2010 v 15:11 | Nahoru | #480

Spieke>Bubrak ZX10R> u nas takove horko neni



V lete jo, obzvlast v zacpe v Praze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist