Me to vubec nejde a nevim proc?Respektive vim,jakmile jde kolo do vzuchu vic nez par desitek cm,tak okamzite uberu tak, ze to padne dolu.Je to reflex ze strachu z preklopeni ikdyz do svice to ma jeste dva metry daleko.Ale pritom jsem takhle nikdy neboural,takze strach bych mit nemusel.A je mi to divne i proto,ze bych rekl ze na plyn mam asi cit docela dobry.
Poradte kde je chyba?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
hluska>Cet jsem to neboj ve 220 a jeste v tunelu, to uz muselo bejt hooodne zajimavy Ja 3. jeste nezved, prece jenom musim ac nerad,ale sportovne uznat ze to mas o neco silnejsi Ja 2. vetsinou zvedam spojkou plynem mi pride ze ji zbytecne trapim a stejne to neni ono, vetsinou je to spis mensi vyplach.
Ale jestli se letos zadari tak bude K5-6 a to uz by melo bejt zase o neco lepsi
No vidíš a já zrovna K3,K4 považuju za nej bajk na ježdění po zádech. Přišlo mi, že jde krásně nahoru, akorát a plynem kontrolovatelný. Je fakt, že měla vpředu o zub míň.
K5 s originál převodem ...nevím, nějak jsem tomu nepřišel na chuť, s R1 2005 se mi lítalo ve svíci líp.
Na fotce jsem zkoušel na půjčený K3. Šlo to parádně.. Zvedám vždy plynem na jedničku a okamžitě dávám dvojku, ještě během zvedání anebo rovnou zvedám plynem (i bez brutálních "výplachů") na dvojku.. S takhle silnýma litrama to jde dobře.
Jen mě zajímá, jestli tenhle úhel je ještě svíce "živená" přes výkon motoru (jak tu někdo říkal "na Bubraka") nebo jestli už to je akorát úhel..?? Motorka už v tuhle chvíli nepotřebovala moc výkonu a dalo se jet hodně daleko.
[img]
K5 s originál převodem ...nevím, nějak jsem tomu nepřišel na chuť, s R1 2005 se mi lítalo ve svíci líp.
Na fotce jsem zkoušel na půjčený K3. Šlo to parádně.. Zvedám vždy plynem na jedničku a okamžitě dávám dvojku, ještě během zvedání anebo rovnou zvedám plynem (i bez brutálních "výplachů") na dvojku.. S takhle silnýma litrama to jde dobře.
Jen mě zajímá, jestli tenhle úhel je ještě svíce "živená" přes výkon motoru (jak tu někdo říkal "na Bubraka") nebo jestli už to je akorát úhel..?? Motorka už v tuhle chvíli nepotřebovala moc výkonu a dalo se jet hodně daleko.
[img] ti dam na bubraka svice je obecnej pojem, kdy uz to mas spis hodne nahore a nezrychlujes tolik, ten uhel zavisi na rychlosti, cim jedes rychleji, tim ten 'mrtvej uhel' je niz, protoze te zveda vzduch
pokud proste zrychlujes, tak to zivis motorem, to je jednoduchy, kolem mrtvace se da pohybovat vrkanim plynem, kdy pridas, prelitnes mrtvac, uberes, vratis se pred mrtvac, a nebo zadni brzdou
jinak o zub min vepredu je velkej rozdil
1 reakcí na tento příspěvek Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
[img]
Naposledy editováno 07.01.2010 19:53:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
K5 s originál převodem ...nevím, nějak jsem tomu nepřišel na chuť, s R1 2005 se mi lítalo ve svíci líp.
Na fotce jsem zkoušel na půjčený K3. Šlo to parádně.. Zvedám vždy plynem na jedničku a okamžitě dávám dvojku, ještě během zvedání anebo rovnou zvedám plynem (i bez brutálních "výplachů") na dvojku.. S takhle silnýma litrama to jde dobře.
Jen mě zajímá, jestli tenhle úhel je ještě svíce "živená" přes výkon motoru (jak tu někdo říkal "na Bubraka") nebo jestli už to je akorát úhel..?? Motorka už v tuhle chvíli nepotřebovala moc výkonu a dalo se jet hodně daleko.
[img] mam prevody original,takze tezko soudit ale musim rict, ze to co jsem se naucil na VFR za 2roky, mi slo s K4 za 2 mesice, tak treba na tom neco bude Jinak na 1. to taky z 95% zvedam plynem,jde to nadherne. Obcas preradim, ale to jeste nemam uplne zmaknuty. A za 2. zvedam vzdyky spojkou.
Fotka je to luxusni!!! A podle me je to SVICE JAKO KRAVA Akorat se mi k Suzuki moc nehodej ty barvy
Ale zato tech 180 koni je znat jinde.
Da se to zvednout do svicky i ve 140-150km/h na trojku. Samozrejme pres spojku. To u tech starsich modelu nehrozi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
hluska>Woe, pridereny to snad nemam Ale to co popisujes je vyplach,a jeste kdyz k tomu skubnes za riditka, tak jde, to mam vyzkouseny ale jak pise DABELSKA BABICKA ze jedes 130 a jen pootocis pul plynu a ses na zdnim, tak to ani nahodou
hele to je nejaky divny, jde vyplachem i za 4 ale musis trhnout, zkousel jsem to poze jednou, a uz nikdy vice, je to uz silene rychly, ale jde to, prevody mam seriovy,(vubec cela motka je naprosto seriova jen nejaky neznackovy ladak) a jde to krasne, jen musis mit tak 8800 - 9200 ot 1 a 2 staci pootocit a 3 jen privrit a pridat, za 4 musis uz drsne zavrit kolem 235km h prudce plnej a trhnout a drzet a nastoupa az do mrtveho uhlu ale svici mas pres 260tacho rychlosti, to uz neni nic moc to dostanes vitr ze spoda a nejde vratit, moooc tezko,.VRATIL!!! a 4ku uz nedavam i za 3 uz je zbytecne moc rychle 216 dela 2ka to je az az!
Jinak rada rozhodne nedave pryc priveru, hodne u GSXR odchazi a zasekava servo, priveru vyndat obrousit jemnym smirkem a namazat mosaznou pastou, uz jsem na t ujel 13 tis km a naprosto bez problemu, ale menilo se jeste srvo privery ( ten motorek )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
"DABELSKABABICKA> Tobě dělá 2-ka 216km/h...? Dobrý joke neexistuje abys měl sériový převod!!! Pak se nediv, že se ti to tak staví..."
Ja si myslim ze to muze byt pravda. Treba na R1 98 s origo prevodama jsem to schvalne skousel a 1.-135kmh, 2.-185kmh. No a R1 98 ma proti R1 04 kurevsky pomalejsi kvalty. Na R1 04 jsem to nezkousel ale myslim si ze to na tu dvojku pres dve kila pojede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Naposledy editováno 08.01.2010 02:30:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Flyer>Skobik> Hele já tu motorku mám, tak snad vím jak to jede se sériovým převodem 216 na 2 se sériovým převodem neukáže fakt žádný sériový litr!!!
ZX10 ukaze 208, ostatni sem nezkousel, ale dle gearingcommander.com a udaje ze K5 da na 1 172kmh (rikal Oxy), tak na 2 je tam 215, tj tech 216 verim ze ukaze
jinak to co mas na 2 v omezovaci je porad stejne, nezavisi na prevodu
"jinak to co mas na 2 v omezovaci je porad stejne, nezavisi na prevodu"
Tak tak nezalezi na sekundarnim prevodu ani na velikosti zadniho kola. Pri stejnych otackach motoru bude tachec ukazovat vzdy stejne akorat to pri jinem prevodu nebo prumeru kola to ve skutecnosti pojede jinak. To plati pokud je signal na tachec branej z vystupniho hridele prevodovky a nemenis prevody primo v prevodovce.
"Skobik> Hele já tu motorku mám, tak snad vím jak to jede se sériovým převodem 216 na 2 se sériovým převodem neukáže fakt žádný sériový litr!!!"
Tak me to nedalo a spocital jsem to pro R1 2004 s original prevodama na 2.rychlost.
Rychlost otacky na motoru
216kmh 15 088rpm
200kmh 13 970rpm
Nevim presne v kolika otackach to sekne omezovac ale cervene me zacina na 13 750 a konci na 15 000. Takze pres 200kmh by to melo v klidu dat. Tech 216kmh ne. Ale tohle je realna rychlost. Tachec ale bude ukazovat optimisticky vice jak snad na kazde motorkce. Myslim ze pet kilaku navic ve 200kmh to bude urcite.
Pokud ten tachec ale promeruje tak jak namerili tady 12-16%!!! tak to ukaze pres 216kmh urcite.
Naposledy editováno 08.01.2010 07:41:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Flyer>DABELSKABABICKA> Tobě dělá 2-ka 216km/h...? Dobrý joke neexistuje abys měl sériový převod!!! Pak se nediv, že se ti to tak staví...
pravda. Já mám top na dvojku 198kmh
Naposledy editováno 08.01.2010 07:14:52
1 reakcí na tento příspěvek Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Ale stejně je to jedno Všichni proměřujou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Naposledy editováno 08.01.2010 08:25:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na cem jste se zacinali ucit wheelie?
Ty pouzivas vyssi profil gumy???