Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Jinak nadrz by asi byla lepsi z toho plastu, jelikoz hlinikovej svar je taky nachylnej na otřes a aby se ti nestalo, že nádrz začné chcát. Vím že s tím měly problém TM s hlínikovou nádrží. Asi by bylo lepší udělat formu a nechat ji vystříknout plastem, možná bych mohl něco takového i zajistit. Tata od přitělkyně děla ve firmě, kde se dělají plasty a tak o tom něco i ví a myslím, že by i mohl podobnej "pokus" nechat udělat.
Naposledy editováno 06.01.2010 11:53:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
To výš že jsem si s tím hrál a zkoušel krajní polohy tlumiče.... už v tom mám pár hodin práce.
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Na závody to je něco jinýho, tam je lepší slabý lehoučky tříkilo
Naposledy editováno 06.01.2010 14:23:22
Jinak nechápu jak najíždíte tolik km na nádrž, já dám na origo 08 100km a konec...
Proto řeším buď tu velkou přední a nebo tu malou přídavnou, páč tohle je fakt málo... :\
Jinak ta malá podsedlová acerbis se fakt nedá nikde sehnat? Když ta velká 15l přední stojí 5,5tis. tak kolik by mohla stát ta malá? Nevím, pokud by se dala sehnat, tak by se asi nevyplatilo svářet si ji sám, ne?
Díky za rady...
chladič nekreju, prorazil jsem jen jednou ve výjězdu o Husku když on to zašláp a já to nestih na to kryt stejně nepomůže. Chladič u husara je bezproblémová záležitost - je pružně na silentblokách, ty v nejhoším prasknou a chladič uhne.
Nejdůležitější je vodní pumpa a hadice - kryt mám vyklepanej z Al, hadici omotanou hadrovou asfaltovou elektrikářskou izolačkou. Už se mi povedlo ji propíchnout zespod klackem skoro bych řek že se tam nemohl přes kryt dostat ale jo... proto ta páska - speče se to a je to jko beton .
Kryty výfuku šetřej hadry, no a jednou sem to hrozivě zahodil do šutrů, zlomil řidítko a prohnul svod tak proto.
Kryty na dekly mám z nerezu a v rámci minimalizace jsou součástí rámu - přivařený , nic lepšího není, nic to neváží, bláto nedrží, olejový váměny v poho.... Na Ukr jsem prorazil víko spojky po skluzu na kameny a zespod to cvaklo.... skoušel jsem ledacos ale tohle je nej.
[img]
+ boční kryt brzdy.... z AL... minimalistickej
Kdo si všim že tam nemám baterku, tak ji tam mám jen je 1/4, spinká jinde a váží 300g = úspora 3Kg - je trochu vidět na první foto za kohoutem
Fotky jsou strašný z mobilu ... vypadá to jako když jsem ji půl roku nemyl
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
ještě mi řekněte, kde sháníte ten hliníkový plech, já v létě obvolal několik firem a nikdo žádnej plech neměl...
Joraell>no 2011 nakonec dostane mozna i tu nakopavacku
pred par mesicema jsem se o tom bavil s Hawkem, tak jsem ho zaukoloval, at napise do Husabergu a prisla mu odpoved ve stylu, ze u tyhle konstrukce motoru se s kick startem nepocita, ani by to dobre neslo a k tomu naky kecy o super hyper kvalitni baterce, ktera te nikde nenecha...
Naposledy editováno 07.01.2010 07:16:51
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
MikiberG>Vespa> Už jsem o tom přemejšlel že by to bylo jednodušší udělat kopyto a olaminovat to nebo to nějak vyfouknout z plastu. Jenže nevím co by na to říkal benzín. Pokud by s tím někdo měl zkušnosti tak je rád využiju. Myslím že by to ale byl problém s napojováním, těsností a hmotností - přecejen to sklo něco váží a karbonová by přišla na mega :).
Můžu tě ujistit že modelování nádrží z laminátu je v poho. Benzín tomu vůbec nevadí, hrany napojíš v několika vrstvách a pškně přelaminuješ. Docela dobře se to tvaruje a je to navzdory tvým předsudkům i krásně lehoučký materiál (rozhodně lehčí než plast i hliník), pokud náhodou dojde k proražení, stačí přelaminovat a jede se dál. Krásně do toho zalaminuješ i víčko, kohout, úchyty, atd. Můžu doporučit. Stačí si vytvarovat polystyrénové kopyto, olaminovat a na závěr to kopyto vyleptáš ven acetonem třeba dírou na víčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Nikdy jsem to nedělal a rád bych to zkusil.
Kopyto z čeho? Polystyren? Stavební pěna? Polystyren je rozpustný acetonem, ale co ta stavební pěna?
Kde vzít ingredience? Skelná tkanina a pryskyřice se sežene kde? jaký druh pryskyřice použít? Možná se ptam blbě, ale fakt je mi tohle zatím cizí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |