Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 11:03 | Nahoru | #361
Kdyby měl čirou náhodou někdo zájem o nádrž z 05ky za slušnou cenu tak mám na motoinzerci..pasuje 2000-2008

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 11:30 | Nahoru | #362
no ja mam vetrak na manual :)
Jinak nadrz by asi byla lepsi z toho plastu, jelikoz hlinikovej svar je taky nachylnej na otřes a aby se ti nestalo, že nádrz začné chcát. Vím že s tím měly problém TM s hlínikovou nádrží. Asi by bylo lepší udělat formu a nechat ji vystříknout plastem, možná bych mohl něco takového i zajistit. Tata od přitělkyně děla ve firmě, kde se dělají plasty a tak o tom něco i ví a myslím, že by i mohl podobnej "pokus" nechat udělat.

Naposledy editováno 06.01.2010 11:53:21

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 12:29 | Nahoru | #363
Joraell> Tak to zjisti jak by to bylo a kdyžtak to vykoumáme společně - na ten plast bych potom musel udělat kvalitnější originál. Jinak co se týče praskání strach nemám, jednak je to nenosná věc o kterou se nic neopře, druhak záleží na použitém matroši a sváru a za třetí je to rezervní nádrž.

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 12:55 | Nahoru | #364
praskání bych se taky nebál, chytneš to přes silentbloky a no problem.. ohledně toho plastu nějak si to nedovedu představit.. vstřikovací forma se vyplatí pro velký serie protože to je brutálně drahá záležitost.. proto taky "prototypy" jako starší TM dělali hliníkový- to byl ale plechovkově tenký hliník, když to udělá z nějaké 2mm tak to už je samo o sobě značně nosný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 13:06 | Nahoru | #365
Troj11> JJ já jen chci docílit malé hmotnosti a velké životnosti. Proto chci ten plech co na něj bude kolo házet bláto trochu sinější a ty neexponovaný místa můžou bejt slabší.
To výš že jsem si s tím hrál a zkoušel krajní polohy tlumiče.... už v tom mám pár hodin práce.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 13:42 | Nahoru | #366
MikiberG> Taky jsem přemýšlel nad takovou celistvou fajnovou nádrží jak tam kutíš teď ty.. ale bylo toho moc- kryty chladičů, motoru, výfuku, kotoučů, třmenu atdatd. prostě už nebyla morálka.. ale stejně mi v partě říkaj hliník.. protože všechny moje motorky jsou a byly obaleny pro ostatní prapodivnými hliníkovými kryty

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 13:57 | Nahoru | #367
JJ to znám taky jsem jeden čas furt strojil stromeček. Jednou jsme to tahali polomem asi 20ti klád a potom jsem to sundal všechno, co nebylo nezbytně nutný a za čím drželo bláto v jednoduchosti je krása.....

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #368
To já zas řešil proraženej chladič, uraženou pumpu, promlasklej karter, ohnutej kotouč.. když se to dobře vymyslí tak se bláto nedrží a taky je lepší vozit vercajch v motorce než v batohu.. mě za ty úspory ty 3 kila hliníku stojí
Na závody to je něco jinýho, tam je lepší slabý lehoučky tříkilo

Naposledy editováno 06.01.2010 14:23:22

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 15:06 | Nahoru | #369
Troj11> Svatá pravda, co je potřeba mám pořešený ale v minimalistický formě a tak aby bláto nemělo na čem držet. Je teda fakt že některý věci se mi nepovedly tak jako tobě ale už jsem taky něco rozbil .

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 15:11 | Nahoru | #370
Troj11, MikiberG> kluci, nemohli by jste sem hodit nějaké fotky vašich upravených bergů? myslím ty různé kryty jako např. chladiče, kotouče atd., celkem by mne to zajímalo a chtěl bych něco takového taky nechat vyrobit na svého berga... díky
Jinak nechápu jak najíždíte tolik km na nádrž, já dám na origo 08 100km a konec...
Proto řeším buď tu velkou přední a nebo tu malou přídavnou, páč tohle je fakt málo... :\
Jinak ta malá podsedlová acerbis se fakt nedá nikde sehnat? Když ta velká 15l přední stojí 5,5tis. tak kolik by mohla stát ta malá? Nevím, pokud by se dala sehnat, tak by se asi nevyplatilo svářet si ji sám, ne?
Díky za rady...

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:30 | Nahoru | #371
OK něco sem dám....
chladič nekreju, prorazil jsem jen jednou ve výjězdu o Husku když on to zašláp a já to nestih na to kryt stejně nepomůže. Chladič u husara je bezproblémová záležitost - je pružně na silentblokách, ty v nejhoším prasknou a chladič uhne.

Nejdůležitější je vodní pumpa a hadice - kryt mám vyklepanej z Al, hadici omotanou hadrovou asfaltovou elektrikářskou izolačkou. Už se mi povedlo ji propíchnout zespod klackem skoro bych řek že se tam nemohl přes kryt dostat ale jo... proto ta páska - speče se to a je to jko beton .

Kryty výfuku šetřej hadry, no a jednou sem to hrozivě zahodil do šutrů, zlomil řidítko a prohnul svod tak proto.

Kryty na dekly mám z nerezu a v rámci minimalizace jsou součástí rámu - přivařený , nic lepšího není, nic to neváží, bláto nedrží, olejový váměny v poho.... Na Ukr jsem prorazil víko spojky po skluzu na kameny a zespod to cvaklo.... skoušel jsem ledacos ale tohle je nej.

[img]

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #372
Mam to podobne,ale mozna trosku elegantneji
Vyfuk mas obaleny asi ucineji,ale to moje reseni proti popaleni bohate dostacuje
[img]

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #373
Tady je druhá strana + záchyt páky brzdy - už jsem ji otočil dozadu a je to prekérka + hromada práce....
+ boční kryt brzdy.... z AL... minimalistickej

Kdo si všim že tam nemám baterku, tak ji tam mám jen je 1/4, spinká jinde a váží 300g = úspora 3Kg - je trochu vidět na první foto za kohoutem

Fotky jsou strašný z mobilu ... vypadá to jako když jsem ji půl roku nemyl

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:42 | Nahoru | #374
...ted?

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:46 | Nahoru | #375
...

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 16:46 | Nahoru | #376
...

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #377
Tak ten svod mám udělaný podobně jako Kovi, šlo mi spíš o ty kryty kotouče, třmenu, chladiče...
A ta zadní brzda mne taky asi čeká, nerad bych ji někde ohnul, tak ji taky radši přivážu...

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 17:23 | Nahoru | #378
Foto krytů hadice, karteru a výfuku...

Sakra, proč už při editaci nejde přiložit obrázek z PC...

Na tom by teda mohli trochu zapracovat...

Naposledy editováno 06.01.2010 17:26:22

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 17:28 | Nahoru | #379
Tak ještě jednou... :\

[img]

Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 18:19 | Nahoru | #380
JJ ty origo chrániče pumpy jsou dobrý to je jako kovadlina....

...tak teď

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

6.1.2010 v 23:11 | Nahoru | #381
nevím jak ale vstřikovat nádrž určitě ne, to je moc drahý, normálně se to vyfukuje, ale jak jste tady někdo psal že ste to zkoušeli nahřát ale nebylo to rovnoměrný, zkustě to v troubě, ale jde o to jaký materiál se použije, aby se podle toho nastavila trouba, odhaduji cca 170-190 dle typu materiálu...ale jak ste psali ohledně ty statiky, tak to asi žádnej polotovar/kanystr nebo flašku těžko seženete..

ještě mi řekněte, kde sháníte ten hliníkový plech, já v létě obvolal několik firem a nikdo žádnej plech neměl...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 06:33 | Nahoru | #382

Joraell>no 2011 nakonec dostane mozna i tu nakopavacku


pred par mesicema jsem se o tom bavil s Hawkem, tak jsem ho zaukoloval, at napise do Husabergu a prisla mu odpoved ve stylu, ze u tyhle konstrukce motoru se s kick startem nepocita, ani by to dobre neslo a k tomu naky kecy o super hyper kvalitni baterce, ktera te nikde nenecha...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 07:14 | Nahoru | #383
Lubin9> Plech ve sběrně stejně jako materiál na soustruh a frézku, oproti "novému" desetinová cena- samozřejmě na aplikace kde nepotřebuješ punc. Dá se poznat i kvalita- beru si sebou nůžky na plech a když ustříhneš kousek tak poznáš jestli je to bláto nebo ne, stejně tak poklepem jak to zvoní. To už chce ale trochu zkušeností..

Naposledy editováno 07.01.2010 07:16:51

Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 08:50 | Nahoru | #384
hmm, tak tam sem nevolal

Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 09:34 | Nahoru | #385
na telefonát se ti asi každej vykašle.. chce to zajet se podívat, úspěšnost není zaručená, ale občas se zadaří, jednou jsem tam koupil za cenu materiálu obrovskou nerezovou jímku, co by stána nová minimálně 50 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 11:30 | Nahoru | #386
Co s dorazem zadní brzdy? Myslím že Husar má právě pumpu a nádobku vyřešenou parádně,stačí se podívat na japonské stroje např CRF,RMZ,ty mají pumpu s nádobkou v jednom kusu odlitku a je to tak na ráně,že hrozí uražení i při nakládce na vozík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 12:16 | Nahoru | #387

MikiberG>Vespa> Už jsem o tom přemejšlel že by to bylo jednodušší udělat kopyto a olaminovat to nebo to nějak vyfouknout z plastu. Jenže nevím co by na to říkal benzín. Pokud by s tím někdo měl zkušnosti tak je rád využiju. Myslím že by to ale byl problém s napojováním, těsností a hmotností - přecejen to sklo něco váží a karbonová by přišla na mega :).



Můžu tě ujistit že modelování nádrží z laminátu je v poho. Benzín tomu vůbec nevadí, hrany napojíš v několika vrstvách a pškně přelaminuješ. Docela dobře se to tvaruje a je to navzdory tvým předsudkům i krásně lehoučký materiál (rozhodně lehčí než plast i hliník), pokud náhodou dojde k proražení, stačí přelaminovat a jede se dál. Krásně do toho zalaminuješ i víčko, kohout, úchyty, atd. Můžu doporučit. Stačí si vytvarovat polystyrénové kopyto, olaminovat a na závěr to kopyto vyleptáš ven acetonem třeba dírou na víčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 13:13 | Nahoru | #388
Radar> Dobrý tip
Nikdy jsem to nedělal a rád bych to zkusil.
Kopyto z čeho? Polystyren? Stavební pěna? Polystyren je rozpustný acetonem, ale co ta stavební pěna?
Kde vzít ingredience? Skelná tkanina a pryskyřice se sežene kde? jaký druh pryskyřice použít? Možná se ptam blbě, ale fakt je mi tohle zatím cizí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 13:15 | Nahoru | #389
Radar> OK, párkrát jsem to dělal - např. kufry na virago a zásadní problém jsem měl že mi to při laminování naleptalo ten polystyrén - propadlo se to a musel jsem pak hodně kytovat a vyrovnávat... byl to polyester... co se mohlo stát?

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

7.1.2010 v 13:38 | Nahoru | #390
Kovi> poství se ti klacek / to se stane / a otočí ti brzd pedál nahoru a dozadu, Pokud ti to nezlomí pedál tak to orve opěrnej excentr.... válci se nic neděje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist