Původně jsem měl v merku :
BMW F 650GS (dvouvál, 800ccm) r.v. 08, najeto kolem 10 000km, váha 200kg s palivem
ale zjistil jsem že 12ka není tak těžká jak sem si myslel, tak přemejšlim jestli nevzít starší velkou bramboru
BMW R 1200GS 1200ccm, r.v. kolem 2004, najeto kolem 50 000km, váha 230kg s palivem.
Obě vyjdou na nějakejch 180 tis+-.
Nevím jak je na tom 12ka s ovladatelností, vážim asi 62kg, měřim 177cm, abych s tim měl šanci zacházet nějak rozumně. A taky když má najeto kolem 50tis jestli už tam nejsou nějaký dražší servisní úkony.
A o tý menší F650GS kromě testu na netu, když vyjela skoro nic neni.
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
ale ta motorka fakt neni tak velka a uz vubec ne tak tezka, jak se zda..
zkus to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
w.o.l.f.>Honza-TA>, Seikos>
pokud pozorně čtete tak já tady hovořím o srovnání Alp 650 a 700 ne o Alp x Gs (to je mi fuk)
Honza-TA> nevím podle čeho Ty hodnotíš vonZahnův odkaz ale osobně jsem měl 700 půjčenou na delší dobu a je to o dost jiná motorka než 650 doporučuju projet a pak hodnotit.
Ace 15> dávám Ti za pravdu alp700 je dobrý strojek
nějak jsem nepochopil na co reaguješ?
moje původní odpověď byla ke srovnání 650/800 a 1200GS vs. nový alp 700, který je výrazně živější a výkonnější (a horší v terénu) než 650, ale o té jsem vůbec nemluvil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Tvá slova
vonZahn> pokud uvažuješ v dané kategorii tak na Alpíka zapomeň, je to sice příjemný stroj a spolehlivý dříč, ale koníků má poskrovnu a ve dvou tedy nic moc
tato slova jsi umístil pod obrázek xlv 700, který tu umístil zakladatel vlákna, Ty máš zkušenost s xl 700v? Připadá mi totiž, že to co jsi napsal Ty vyplývá z Tvé zkušenosti s xlv 650. Máš pravdu, že 650 je více "terénní" ale hlavně je to úplně jiná motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
w.o.l.f.>Honza-TA>
Tvá slova
vonZahn> pokud uvažuješ v dané kategorii tak na Alpíka zapomeň, je to sice příjemný stroj a spolehlivý dříč, ale koníků má poskrovnu a ve dvou tedy nic moc
tato slova jsi umístil pod obrázek xlv 700, který tu umístil zakladatel vlákna, Ty máš zkušenost s xl 700v? Připadá mi totiž, že to co jsi napsal Ty vyplývá z Tvé zkušenosti s xlv 650. Máš pravdu, že 650 je více "terénní" ale hlavně je to úplně jiná motorka.
no ja hlavne nevim co se tady honite s nejakyma TA, kdyz vonZahn chce resit BMW
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
toho Alpa 700 bych spíš srovnal s Versysem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Naposledy editováno 06.01.2010 13:57:33
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
a zase pan chytrej ktery jezdil snad vsechny motorky a kteremu kazdy pujcuje motorky na jizdy.Hele je njake tema a motorka kterou jsi nejezdil a pripadne nemel vytky?
2 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Ale jinak jestli raději R1200GS nebo R1200GS Adventure je taky zajímavá otázka. Osobně jsem si ji vyřešil tak, že bych chtěl R1200GS, kterou bych si dovybavil některými doplňky jako má Adventure.
Řekl bych, že tohle rozhodnutí hodně záleží na tom kolik člověk plánuje cest off a on road. Jelikož (mým skromným odhadem) valná většina bavorů jezdí téměř výhradně po silnici, tak se mi Adventure zdá malinko jako póza.
... no a jestli cches radit v terenu a byt prvni v cili (nebo v zinkovy rakvi), tak KTM.
1 reakcí na tento příspěvek jít do F650GS (800ccm) nebo starší R 1200GS
Akorát musím počkat až jim trochu padnou ceny, i nestarší jetý jsou za 175 000 (F650), resp. 190 000 (F800)
Tadááá: Honda Africa Twin
A doporučuju přečíst tenhle cestopis , o tom jak si 4 poláci na podzim 2009 na těhle mašinách udělali výlet do Afgánistánu. Přečetl jsem a od tý doby jsem se mi ta mašina líbí čím dál tím víc.
Naposledy editováno 26.02.2010 15:58:11
trochu se n8m tady rozjeli 12kari:) kdyz jsem resil motorku na cestování takjsem mel podobny dilema, rozhodlo to ze jsme chtel i celkem obratnej univerzál na popojízdeni po praze, abych tolik nehobloval chromovany XVS.
První posez na velky 12stovce, rozhodl, je to KURVA vysoky! A to mam 183cm, bez zkušeností tim vyjet do terenu je skoro záruka ze nekde v pomaly rychlsoti nedosahnes a polozis to. v klickovani mezi auty peklo, protoze pidikrucky po spickach jsou fakt naprd, kdyz musis nekde poskakovat. Na dlouhou jízdu je 1200 super pohodlny. Na druhou stranu svetovej rekord v delce jizdy je na f650gs:)
Ja to vyresil koupi f650gs 2001 za par korun, a nestezuju si...
vim, nema to dva valce, nejde to ve dvou s kuframam 180, ale neni problem s tim ujet ve dvou 130km/h treba 1000 kilaku za den...
neni to takovy pohodli jako velky GSo, ale zase za tu pohodu po praze bych to nevimenil:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |