globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problémové starty
4.1.2010 v 21:24
Mám Yamahu XJ-600s Diversion z roku 93..Bezproblémová motorka.. Nedávno jsem ale narazil na problém. Motorku jsem odstavil do garáže, kde stála pomalu tři týdny, když jsem jí chtěl nastartovat..ani na čtvrté natočení nenaskočila..Nakonec jsem jí za pomocí auta musel roztáhnout..Na jedničku jsme ji táhli pomalu 100 metrů, než se začal projevovat motor..!
Jinak se starty nemám absolutní problém, nechám ji dýl stát a je problém..!
Poraďte co s tím..Předem děkuji za odpovědi..
Předchozí
1 2
Následující

Problémové starty

4.1.2010 v 21:33 | Nahoru | #1
Podívej se sem Tady se toho asi dozvíš nejvíc.

Problémové starty

4.1.2010 v 21:48 | Nahoru | #2
Jo jo, GPZ 600R lítala parádně a se Sebringem měla i parádní zvuk.. ale jak stála dýl jak měsíc, nedejbože celou zimu - stejně jako Ty: Lano za auto a motorku, a taky cca 100metrů než se začala projevovat že chce žít

1 reakcí na tento příspěvek Problémové starty

4.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #3
tenhle problem mam u svoji stary hondy , vzdy po delsi odstavce nenastartovatelna, dlouho sem ji vzdy trapil a pak nahrejval uchcany svicky atd.... vyresil sem to startovacim sprejem a je po problemu, necham natect benzin a pak trochu striknu do sani a de

1 reakcí na tento příspěvek Problémové starty

4.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #4
93 ještě nemá elektrické čerpadlo,že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

4.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #5
Dandyfzs> Přesně tak chvilku to trvá něž tam ten benzín doteče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

4.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #6
alesu600>No já na 97 pumpoval elektricky .Když to déle nejezdilo,kohout na Pri a tak třikrát zapnout klíček ať si to"dopumpuje"karburátory.Pak chytla na"cuk".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

4.1.2010 v 22:23 | Nahoru | #7
Dandyfzs> Novější ročníky už měly čerpadlo. Já měl 94 a po delší odstávce se jí moc nechtělo.. Kohout na PRI počkat tak hodinku a na potřetí už chytla

(reakce na) Problémové starty

4.1.2010 v 22:28 | Nahoru | #8
alesu600>Aha,no mi žádná s těch starších kousků neprošla rukama.Vím jen že tam býval nějaký šílený"hadicoidní"systém kolem karburátorů.Byl tam i nějaký elektro-ventil.

1 reakcí na tento příspěvek Problémové starty

4.1.2010 v 23:27 | Nahoru | #9
mně to dělal pincek.. tlačil sem ho vždy půl dne, než začal chrchlat, pak ale celej den chytal napoprvý, ale za dva týdny.. to samý.. a oprava? novej motor.. teď chytá krásně

Problémové starty

5.1.2010 v 07:17 | Nahoru | #10
To mě to teprávě čeká a jsem zvědavej, jak bude na jaře chytat

2 reakcí na tento příspěvek Problémové starty

5.1.2010 v 07:22 | Nahoru | #11
omg, roztlačovat/roztahovat na 1ku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 08:14 | Nahoru | #12

HeXedito>mně to dělal pincek.. tlačil sem ho vždy půl dne, než začal chrchlat, pak ale celej den chytal napoprvý, ale za dva týdny.. to samý.. a oprava? novej motor.. teď chytá krásně




to je reseni mozna u pinska ale u tehlech stroju je vetsinou problem vtom ze si nenasaje benzin a vetsina to dela vod novoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 08:39 | Nahoru | #13
curdaracer> jj.. já tomuhle moc nerozumím.. jezdím krosky a když to kupuju, tk se snažím pořídit s karbecem, tkže tohle de kolem mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 10:04 | Nahoru | #14
HeXedito> no vono sou na tom strikacky nepomerne lepsi pac tam to natlaci crpadlo( maj ho i nektery karbce) ale tady de vo ty stary vrany jako je moje cb tam sou nejak debilne propojeny plovakovky a tim to je ,kdyz striknu start sprej tak motor krasne chytne a pak uz si nasaje, bez toho je to po 14 dnech utrpeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 14:27 | Nahoru | #15
curdaracer> čau, jsem v tomhle začátečník, co je ten startovací spray a kde ho seženu? Dík Pepa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #16

fockewulf>omg, roztlačovat/roztahovat na 1ku?




to sem ani na fichtlu nedělal u FZR na min jak trojku nemam šanci roztočit kolo
až tak na 4ku to začne reagovat...ale sam bez kopce nemam šánc

Naposledy editováno 05.01.2010 14:50:38

Problémové starty

5.1.2010 v 17:19 | Nahoru | #17
Těžko říct, může to bejt i nějakej zkrat kterej ti vydudá baterku když to dýl stojí.

(reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 17:32 | Nahoru | #18
Axel> fakt? Nemyslím si, že to bude tak hrozný... Já se jednou na benzince snažil roztlačit borca s nějakým 4T husabergem, bylo to snad pětikilo nebo co a ani hovno... Jeden seděl a dva jsme tlačili, zařazeno za 4, pustil spojku, blatník se zhoupl až na kolo a na zemi černej pruch od gumy... To bylo teda něco, musela se odvízt dodávkou, roztlačit nelze . (dekompresor atd všechno funkční)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 17:44 | Nahoru | #19

Vino>curdaracer> čau, jsem v tomhle začátečník, co je ten startovací spray a kde ho seženu? Dík Pepa


Seženeš ho v každé mototechně, popř. mají ho dost často na benz. pumpě.

Problémové starty

5.1.2010 v 17:46 | Nahoru | #20
Roddick>to věřim, jednohup takhle asi nepujde jak řikam, čtyřval-jedině ve dvou, trojaka-musi byt hodně dobry přilnavy asfalt...na čtverku už celkem jde..
jednou sme s kamošem zkoušeli roztlačet SV-kopec jako krava...tak že ho žduchnu, da tam troječku a pojede...tak se rozjel cca 25-30...pustil spojku...smyk jak zmrd...a koec...tak nahoru...za čtara,ja sem sedl za něj...fuk..zase malinky smyk ale chytla se,holka...

1 reakcí na tento příspěvek Problémové starty

5.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #21
Mám Virago 1100 a na jedničku mě v pohodě roztlačil jedinej chlapík (KarlosHK) je fakt že je to metrákovej chlap, ale ani se nezadejchal

Problémové starty

5.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #22
Po zkušenostech se čtyřválem, u kterýho stačilo pro roztlačení dát za dvě mírnej kopeček, sem byl nemile překvapenej s jednobuchem XT600Z..nejdřív mírnej kopeček, za dvě, jak sem byl zvyklej a škub..zadní bloklý a motorem to ani nehlo. Tak sem to vytlačil do většího kopce, za dvě, smyyk a nic..znovu do kopce a z kopce tentokrát za 3, zase nic..no možná se to jednou převalilo. Až sem pak zkusil na trojku pouštět spojku o malinko pomalejc a tradá, zázrak...rozmotalo se to jako prd Ale tahle zkušenost mě naučila, byl sem pěkně vyfluslej Takže tím pádem to ani s jednobuchem není problém, jen to člověk nesmí pouštět moc rychle.
Co se týká XJ600, chce to klasicky napustit karburátory, sytič, žádnej plyn a zkusit párkrát. Když to nejde stáhnout sytič a zkusit zase bez plynu párkrát..takhle to prostě musí chytnout, jestli není baterka slabá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #23

curdaracer>HeXedito> no vono sou na tom strikacky nepomerne lepsi pac tam to natlaci crpadlo( maj ho i nektery karbce) ale tady de vo ty stary vrany jako je moje cb tam sou nejak debilne propojeny plovakovky a tim to je ,kdyz striknu start sprej tak motor krasne chytne a pak uz si nasaje, bez toho je to po 14 dnech utrpeni

jj, vše beru (nižší spotřeba, kvalitnější spalování, atd.), ale... řídím se zásadou, čím míň elektroniky, tím líp.. navíc karbec si vždy seřídím, jak potřebuju..

(reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #24
HeXedito> jasne cim jednodusi tim lepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémové starty

5.1.2010 v 22:29 | Nahoru | #25

Lucky-Luke>Mám Virago 1100 a na jedničku mě v pohodě roztlačil jedinej chlapík (KarlosHK) je fakt že je to metrákovej chlap, ale ani se nezadejchal



to fakt?? to bych si až skoro tipnul, ne-li vsadil,že tam nebude něco dobře
žere hodně oleje???

(reakce na) Problémové starty

6.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #26
hudyx> díky

Problémové starty

6.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #27
Zdravim jen mě tak napada aj na to potom naskakujete když se to chytne, myslim si, že byhc za ní vlal jak kus hadru. 250 jawu jsem si zvladnul přitahnout a nastoupit, ale to co mam teď jsem rád, že udržim a ještě stim bjehat..... to mě halva nebere a zkoušet to zatim ani nechci

Problémové starty

6.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #28
Zdravim jen mě tak napada aj na to potom naskakujete když se to chytne, myslim si, že byhc za ní vlal jak kus hadru. 250 jawu jsem si zvladnul přitahnout a nastoupit, ale to co mam teď jsem rád, že udržim a ještě stim bjehat..... to mě halva nebere a zkoušet to zatim ani nechci

(reakce na) Problémové starty

6.1.2010 v 21:57 | Nahoru | #29
Axel: No, asi tak. Kdybych já chtěl roztlačit s asistentem Virgla na jedničku, tak buď by to chytlo na první úvrať, která většinou nemá takový tlak, protože píst nevykoná celý cyklus, nebo bych jen smýkal zablokované kolo po silnici. Pokud by se to na jedničku normálně točilo, asi bych byl dost neklidný.

(reakce na) Problémové starty

23.3.2010 v 21:50 | Nahoru | #30
fockewulf> Sedli jsme na to dva..! Auto jelo pomaleji.. do toho sem pomale pouštěl spojku.. A stačilo to k protočení..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 tompok76 5 30.4.2024 v 14:56 tompok76
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 Paja.ml 1 26.3.2024 v 17:13 Destroyer
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 Rollinman 24 24.3.2024 v 01:57 tompok76
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 H1d30k 42 21.3.2024 v 15:02 H-D82
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 Animals21 52 22.2.2024 v 07:40 Koudy01


TOPlist