Kdyby se daly sehnat motardovy kola za par korun, hned bych si je poridil...
Me to na brzde ukazalo 48koni
Naposledy editováno 01.01.2010 19:59:10
1 reakcí na tento příspěvek co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
Pegos>určitě tohle http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/356245-xr-650-r.html
vim o ní, trošku moc vyumělkovaný na motarda a ty leštěný díly mi k tomu moc neseděj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
1 reakcí na tento příspěvek co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
Ale XR650 bylo HARD ENDURO a to KTM vychazi z univerzal LC4
takža ja bych rek ze lip pojede XR (ale asi ne o moc), jezdil jsem na obycejne LC4(r.2002) na motardech a nijak me to nenadchlo (oproti jinejm motardum co jsem zkoušel - HQ SM610,SMR510,EXC525,BERG650)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
BornToRide: srovnavat klasickou LC4 vs. 525 exc pripadne berga 650 je asi jako postavit vedle sebe X11 a treba CB500.....taky sou to oba nahaci, ale timto veskera podobnost konci!!
A v konich XR celkem jasne vitezi
Naposledy editováno 02.01.2010 20:54:31
ZbyneKTM>dobrmik1> 56 koni opravdu neni pravda. Meril jsem to na brzde a neni tam ani 50koni(ale cca 48). Baterku ma taky, starter taktez, jen ma oproti klasicke LC4 jinej(lehci a pruchodnejsi) vejfuk, je otypovana pro jednoho a ma jinej karbec(jak uz tady nekdo psal)
BornToRide: srovnavat klasickou LC4 vs. 525 exc pripadne berga 650 je asi jako postavit vedle sebe X11 a treba CB500.....taky sou to oba nahaci, ale timto veskera podobnost konci!!
A v konich XR celkem jasne vitezi
jestli se dobře pamatuju, tak 625ka by neměla mít vyvažovací hřídel, takže motor jde rychleji za plynem,ale oprav mě, jestli se pletu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co by jste vybrali a proč?(xr650 vs KTM)sm
každopádně jestli to je jen lehce upravená LC4 tak ta HONDA bude urcite ostrejsi a asi i lehčí
ale kdyby to bylo na ENDURO kolech tak v testu bude na 100% lepší honda
Jeden z mala minusu je ten, ze nema starter(jsou proste mista, kde to nenaslapnes, ani kdyby ses posral a nikdo me tohle nevyvrati )
Na MOTARD kolech vidim u XR jako minus vymenu oleje po motohodinach, prece jenom je to trosicku svazujici. Nerikam ze moc, ale je. Tady bych si vybral KTM, ten tocivejsi motor bude mozna na silnici vyhodnejsi. Podvozek WP hovori sam za sebe
Mari: covece z vlastni zkusenosti nevim, rozdelany sem to nemel, ale podle katalogoveho cisla v mikrofisich je to uplne stejny na SXC, LC4 a SMC 660
Jo a jeste sem si vzpomenul, LC4 Adv. ma uchyceni rozety na gumach, kdezto SXC natvrdo na naboji.
Naposledy editováno 03.01.2010 13:02:12
měl jsem obě moto (na enduro kolech) obecně, pokud se chceš jen tak vozit, kup si Hondu. Pokud se chceš pořádně svézt určitě Ktm. Výkonově vychází na papíře Honda jako výkonější. při jízdě pocitem jasně vítězí Ktm. nevýhoda Ktm trochu víc vibruje. Honda je taková tupá, klidná. Ktm mnohem hravější, lepší podvozek, brzdy, líp poskládaná převodovka..
Konkrétně u těchto dvou inzerátů na mě působí ktm mnohem zachovaleji, původ čr. Honda se zdá jako dovoz..