1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Robi-Kentoya>no kdyz to privezl tak běžel,pak sme to zkousely za par dni znovu snad za tri a naskocil na dalkovy a elektricky asi dvakrat no a kdyz jsem to zkusil na nakopavacku tak chytl pak chcip znova chytl a zase chcípl a dalsi pokus uz nesel ani na jeden zpusob startovani tak sme vyndaly baterku byla uplne prazdna ,nabily ji za dva dny tam daly nabitou a stejne nenaskocil
Takže svíčku si utopil.. Jestli tam je NGK (jako že na 95% je) tak je po uchlastání mrtvá, takže vyměnit svíčku...
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
K tvý situaci:
1) příjde mi divný, že skůtr r.v.2009 má tak neopravitelnou chybu, abys musel odstupovat od smlouvy
2) první závada a ty to chceš vrátit? Nechci si představovat co budeš dělat s normální mašinou...
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
Kde jsou ty motorkářský začátky..
Souhlasim s tim že je to nějaká blbost, a nikdy nevěř tomu nová svíčka - dobrá svíčka.
Motorku bude v pohodě, vždyt je skoro nová. Jestli už máš svíčák kup novou svíčku a bude to.
Nebo to jen špatně startuješ, ale to asi ne. každá motorka je nějaká a než vychytáš starty když je studena vařící nebo akorat potrva to ale bude to v pohodě :)
Držim ti palce
svíčka byť má jen 560 km je po jednom ulití (tzn. namočí se nespáleným benzínem) k ničemu... i když ji vyndáš tak jiskru házet bude ale ve válci si ani neškrtne jawy na tohle byly jak dělaný
startovat jen tak je kapitola sama o sobě...jednak kazíš co můžeš a je to zbytečný
jinak dvoutakty sou jednoduchý... ten skůtr asi nemá palivovej kohout či nějaký vypouštění benzínu co??
a pamatuj si tři základní věci: 1. benzín 2. karbec (jestli tam jde palivo) a 3. svíčka
edit. svíčku novou, každým svíčákem musí jít povolit a dotahovat s citem, a bacha na míchání benzínu s olejem!
Naposledy editováno 31.12.2009 01:13:32
Robi-Kentoya>no dobře takže ji vyměním až s ejí podaří uvolnit,ale čím jsem ji utopil?jako jak se to mohlo stát myslim
Už to tu někdo psal ale ještě jednou.Při každém startování motoru je směs bohatší, nastavená buď automat-nebo ručním sytičem.Plyn vůbec přidávat nesmíš a pokud motorku takhle párkrát nastartuješ a neprojedeš(myslím po chvilce vypneš) tak tou bohatou směsí uleješ svíčku a hotovo.Někdy pomuže jí vypálit a opatrně očistit izolátor,ale nová NGK stojí cca 100,- Kč tak bych to neřešil.To je problém většiny strojů s karburátorem,né jen tvůj.Tak že rada: kup novou svíčku,stroj nastartuj,kousek projeď ať spálíš bohatou směs a přestane fungovat sytič a zaparkuj.V servisu Tě to bude stát podstatně víc a na odstoupení od smlouvy zapoměň,za prvé to není skrytá vada (těžce se prokazuje),za druhé jsi tu psal že se v tom vrtáte(tím jsi porušil podmínky záruky)a za třetí by jsi prosoudil víc než Tě ten stroj stál a těžko vyhrál.Tak ať to jezdí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Takze si nejdriv nastuduj manual, uzivatelskou prirucku, projdi fora, precti clanky o te tvoji Kentoye ci co to je, nez zacnes odstupovat od smluv, stezovat si, reklamovat nereklamovatelne a podobne.
Dale:
Kazdej motor potrebuje 3 veci:
1.Benzin
2.Vzduch
3.Napeti
1.Presvedci se, ze karburator dostava benzin - to je, ze nemas nikde uzavrenej privod a benzinu je dostatek. Pokud mas cerpadlo (jako ze asi ne), odpoj hadici, co vede od cerpadla ke karburatoru a tento volnej konec dej do nejake nadoby. Zkus nastartovat. Pokud zacne vytikat benzin, cerpadlo funguje. Tim bych v tvym pripade skoncil. Taky muzes mit zasrany karbecy, a tomu bych se vubec nedivil, ale na to zatim nesahej.
2.Rozdelej airbox - to je nejspis cerna skrinka, ve ktery mas vzduchovej filtr. Vycisti ho podle navodu, pripadne vymen.
3.Nejdulezitejsi kapitola:
Vytahni svicku.
Ty tvrdis, ze je nova, ale pokud je 526 nebo kolik KM jeta, tak nova neni.
Nez ji zahodis, podivej se, jak vypada. Na netu si najdi Svicka ti to toho rekne hodne.
Nasad novou svicku, predepsane kategorie, na ten kabl.
Priloz zavit svicky na hlavu motoru, tak abys videl elektrodu. Drz ji za ten kabl.
Zkus nastartovat. Je videt jasna, modra jiskra? Jestli ano, nasroubuj (s citem) svicku zpatky. Jestli ne, zmer baterku, zkontroluj vsechny kably.
Presvedci se, ze vsechny kably jsou zapojeny tak, jak maji. Presvedci se, ze kably na baterce jsou cisty a pevne dotazeny.
Az to dodelas, nastartuj.
Hodne stesti.