Téma: Odstoupení od smlouvy
Zdravím,mohly byste mi prosim poradit jak to je s odstoupenim od smlouvy ,když motocykl po dvou dnech už nestartuje?
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
jo no zkusim to dát do servisu aby tu svičku povolily,svíčák co ktomu byl jakoze specialne na to ten se uplne vyhnul tak sme dnes koupily novej silnej tak to snad pujde uz povolit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Robi-Kentoya> ať se zadaří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Robi-Kentoya>no kdyz to privezl tak běžel,pak sme to zkousely za par dni znovu snad za tri a naskocil na dalkovy a elektricky asi dvakrat no a kdyz jsem to zkusil na nakopavacku tak chytl pak chcip znova chytl a zase chcípl a dalsi pokus uz nesel ani na jeden zpusob startovani tak sme vyndaly baterku byla uplne prazdna ,nabily ji za dva dny tam daly nabitou a stejne nenaskocil
Takže svíčku si utopil.. Jestli tam je NGK (jako že na 95% je) tak je po uchlastání mrtvá, takže vyměnit svíčku...
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
no dobře takže ji vyměním až s ejí podaří uvolnit,ale čím jsem ji utopil?jako jak se to mohlo stát myslim
Nesnáším situace, když potřebuješ pomoc a někdo do tebe reje, ale v tomhle se musím zastat C.J.ho. S tím pravopisem by sis mohl dát trochu práce. Aspoň tady každej nemusí luštit, co po nás vlastně chceš. Neřeknu chybka dvě, ale ten hnůj se fakt nedá číst.
K tvý situaci:
1) příjde mi divný, že skůtr r.v.2009 má tak neopravitelnou chybu, abys musel odstupovat od smlouvy
2) první závada a ty to chceš vrátit? Nechci si představovat co budeš dělat s normální mašinou...
K tvý situaci:
1) příjde mi divný, že skůtr r.v.2009 má tak neopravitelnou chybu, abys musel odstupovat od smlouvy
2) první závada a ty to chceš vrátit? Nechci si představovat co budeš dělat s normální mašinou...
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
Měl sis pořídit nejdřív fichtla, ten by tě naučil co je to ulitá svíčka
Kde jsou ty motorkářský začátky..
Souhlasim s tim že je to nějaká blbost, a nikdy nevěř tomu nová svíčka - dobrá svíčka.
Kde jsou ty motorkářský začátky..
Souhlasim s tim že je to nějaká blbost, a nikdy nevěř tomu nová svíčka - dobrá svíčka.
Simsona jsem měl v 15, řidičák sem neměl ale když motorky miluješ co máš dělat
Motorku bude v pohodě, vždyt je skoro nová. Jestli už máš svíčák kup novou svíčku a bude to.
Nebo to jen špatně startuješ, ale to asi ne. každá motorka je nějaká a než vychytáš starty když je studena vařící nebo akorat potrva to ale bude to v pohodě :)
Držim ti palce
Motorku bude v pohodě, vždyt je skoro nová. Jestli už máš svíčák kup novou svíčku a bude to.
Nebo to jen špatně startuješ, ale to asi ne. každá motorka je nějaká a než vychytáš starty když je studena vařící nebo akorat potrva to ale bude to v pohodě :)
Držim ti palce
ty voe samej odborník
svíčka byť má jen 560 km je po jednom ulití (tzn. namočí se nespáleným benzínem) k ničemu... i když ji vyndáš tak jiskru házet bude ale ve válci si ani neškrtne jawy na tohle byly jak dělaný
startovat jen tak je kapitola sama o sobě...jednak kazíš co můžeš a je to zbytečný
jinak dvoutakty sou jednoduchý... ten skůtr asi nemá palivovej kohout či nějaký vypouštění benzínu co??
a pamatuj si tři základní věci: 1. benzín 2. karbec (jestli tam jde palivo) a 3. svíčka
edit. svíčku novou, každým svíčákem musí jít povolit a dotahovat s citem, a bacha na míchání benzínu s olejem!
Naposledy editováno 31.12.2009 01:13:32
svíčka byť má jen 560 km je po jednom ulití (tzn. namočí se nespáleným benzínem) k ničemu... i když ji vyndáš tak jiskru házet bude ale ve válci si ani neškrtne jawy na tohle byly jak dělaný
startovat jen tak je kapitola sama o sobě...jednak kazíš co můžeš a je to zbytečný
jinak dvoutakty sou jednoduchý... ten skůtr asi nemá palivovej kohout či nějaký vypouštění benzínu co??
a pamatuj si tři základní věci: 1. benzín 2. karbec (jestli tam jde palivo) a 3. svíčka
edit. svíčku novou, každým svíčákem musí jít povolit a dotahovat s citem, a bacha na míchání benzínu s olejem!
Naposledy editováno 31.12.2009 01:13:32
Robi-Kentoya>no dobře takže ji vyměním až s ejí podaří uvolnit,ale čím jsem ji utopil?jako jak se to mohlo stát myslim
Už to tu někdo psal ale ještě jednou.Při každém startování motoru je směs bohatší, nastavená buď automat-nebo ručním sytičem.Plyn vůbec přidávat nesmíš a pokud motorku takhle párkrát nastartuješ a neprojedeš(myslím po chvilce vypneš) tak tou bohatou směsí uleješ svíčku a hotovo.Někdy pomuže jí vypálit a opatrně očistit izolátor,ale nová NGK stojí cca 100,- Kč tak bych to neřešil.To je problém většiny strojů s karburátorem,né jen tvůj.Tak že rada: kup novou svíčku,stroj nastartuj,kousek projeď ať spálíš bohatou směs a přestane fungovat sytič a zaparkuj.V servisu Tě to bude stát podstatně víc a na odstoupení od smlouvy zapoměň,za prvé to není skrytá vada (těžce se prokazuje),za druhé jsi tu psal že se v tom vrtáte(tím jsi porušil podmínky záruky)a za třetí by jsi prosoudil víc než Tě ten stroj stál a těžko vyhrál.Tak ať to jezdí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Předpokládám,že když jsi si přivezl před dvěma dny domů motorku.Tak jsi byl na ni tak nadrženej,že jsi ji chodil nastartovat minimálně pětkrát za den. Tudíž nyní z toho vychází jediné řešení a to ulité svíčky.
no ono je vrtat a vrtat mi jsme udelaly jen věci ktere jsou v navodu a musi se delat i při zazimovani ,tim jsem nic se zarukou neporusily a povolit ma sice kazdym svíčákem ale naka chytra hlava ji dotahl uplne na fest že to asi ztrhly nebo já nwm
1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy
Taky přidám zkušenost. Jednou jsem dojel domů a pak už taky nenastartoval. Na vině byly oblíbený čínský hliníkový konektory (typ kolík - dutinka). Zkus si projet elektroinstalaci (nebo prozkoušet zkoušečkou). Stačí jeden vypadlej a motorka stojí.
Kupní smlouva v případě koupě ojeté motorky od předchozího majitele neznamená vůbec nic, slouží pouze jako jakási domluva o tom že ti motorku prodal v případě že by byly nějaké problémy s papírováním(např kdyby ti nechtěl poslat odhlášené papíry atd)..jinak je naprosto k ničemu, a o žádném vrácení motorky nemůže být řeč. Aby měla nějaký význam musela by být notářsky ověřená atd. takhle je to pouze taková bezvýznamná domluva mezi kupujícím a prodejcem. Pokud by jsi chtěl za motorku vrátit peníze musel by jsi s tím k soudu ovšem to se může táhnout třeba rok...nebudeš ani jezdit ani nebudeš mít peníze. A v tvým případě je to beztak jen nějaká prkotina takže bych o tom vůbec nepřemýšlel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, co pises, to vypada, ze zacinas.
Takze si nejdriv nastuduj manual, uzivatelskou prirucku, projdi fora, precti clanky o te tvoji Kentoye ci co to je, nez zacnes odstupovat od smluv, stezovat si, reklamovat nereklamovatelne a podobne.
Dale:
Kazdej motor potrebuje 3 veci:
1.Benzin
2.Vzduch
3.Napeti
1.Presvedci se, ze karburator dostava benzin - to je, ze nemas nikde uzavrenej privod a benzinu je dostatek. Pokud mas cerpadlo (jako ze asi ne), odpoj hadici, co vede od cerpadla ke karburatoru a tento volnej konec dej do nejake nadoby. Zkus nastartovat. Pokud zacne vytikat benzin, cerpadlo funguje. Tim bych v tvym pripade skoncil. Taky muzes mit zasrany karbecy, a tomu bych se vubec nedivil, ale na to zatim nesahej.
2.Rozdelej airbox - to je nejspis cerna skrinka, ve ktery mas vzduchovej filtr. Vycisti ho podle navodu, pripadne vymen.
3.Nejdulezitejsi kapitola:
Vytahni svicku.
Ty tvrdis, ze je nova, ale pokud je 526 nebo kolik KM jeta, tak nova neni.
Nez ji zahodis, podivej se, jak vypada. Na netu si najdi Svicka ti to toho rekne hodne.
Nasad novou svicku, predepsane kategorie, na ten kabl.
Priloz zavit svicky na hlavu motoru, tak abys videl elektrodu. Drz ji za ten kabl.
Zkus nastartovat. Je videt jasna, modra jiskra? Jestli ano, nasroubuj (s citem) svicku zpatky. Jestli ne, zmer baterku, zkontroluj vsechny kably.
Presvedci se, ze vsechny kably jsou zapojeny tak, jak maji. Presvedci se, ze kably na baterce jsou cisty a pevne dotazeny.
Az to dodelas, nastartuj.
Hodne stesti.
Takze si nejdriv nastuduj manual, uzivatelskou prirucku, projdi fora, precti clanky o te tvoji Kentoye ci co to je, nez zacnes odstupovat od smluv, stezovat si, reklamovat nereklamovatelne a podobne.
Dale:
Kazdej motor potrebuje 3 veci:
1.Benzin
2.Vzduch
3.Napeti
1.Presvedci se, ze karburator dostava benzin - to je, ze nemas nikde uzavrenej privod a benzinu je dostatek. Pokud mas cerpadlo (jako ze asi ne), odpoj hadici, co vede od cerpadla ke karburatoru a tento volnej konec dej do nejake nadoby. Zkus nastartovat. Pokud zacne vytikat benzin, cerpadlo funguje. Tim bych v tvym pripade skoncil. Taky muzes mit zasrany karbecy, a tomu bych se vubec nedivil, ale na to zatim nesahej.
2.Rozdelej airbox - to je nejspis cerna skrinka, ve ktery mas vzduchovej filtr. Vycisti ho podle navodu, pripadne vymen.
3.Nejdulezitejsi kapitola:
Vytahni svicku.
Ty tvrdis, ze je nova, ale pokud je 526 nebo kolik KM jeta, tak nova neni.
Nez ji zahodis, podivej se, jak vypada. Na netu si najdi Svicka ti to toho rekne hodne.
Nasad novou svicku, predepsane kategorie, na ten kabl.
Priloz zavit svicky na hlavu motoru, tak abys videl elektrodu. Drz ji za ten kabl.
Zkus nastartovat. Je videt jasna, modra jiskra? Jestli ano, nasroubuj (s citem) svicku zpatky. Jestli ne, zmer baterku, zkontroluj vsechny kably.
Presvedci se, ze vsechny kably jsou zapojeny tak, jak maji. Presvedci se, ze kably na baterce jsou cisty a pevne dotazeny.
Az to dodelas, nastartuj.
Hodne stesti.
nejdriv zjisti tu svicku , jestli dava el zapalovaci proud si zjistis i nbez vymontovani svicky, sundej fajfku to je ta vec co vede ke svicce na kabelu a dej do ni nejakou jinou potom to chytni za tu fajfku a priloz k motoru a pak at ti nekdo zastartuje a vidis esli jiskra de. hlavne to nedrz za svicku bo budes svitit jak vanocni strom.typuju to zes to tak dlouho startoval az si to uchlastal a svicka je v prdel..... dej novou a uz si stim nehraj a startuj kdyz chces jet a ne plasit ptactvo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.