Naposledy editováno 16.12.2009 13:57:48
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
.....letos 134x řešeno!!
ale aby jsi neřekl........dobré jsou KTM,SUZUKI,YAMAHA,HONDA,KAWASAKI,HUSABERG,HUSQARNA a i některé Italky!
...........všechný "ostré" 2T cross......potřebují pravidelnou a pečlivou udržbu!..stále!
......"držák" je relativní pojem o ostré krosky....záleži na stylu jízdy,využití,terénu a jak je prováděna údržba......i tak se mohou objevit nečekané závady!.......servis a provoz,dle ujetých MTH počítej v "tisících"!
Naposledy editováno 16.12.2009 14:10:40
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
Carlos.>Honda CR500 je držák Nemá to nikasil, dělá se jenom výbrus, a ten válec s pístem tam vydrží vzhledem k využívání zlomku maximálního výkonu pěkně dlouho
souhlas a dalsi vec k dobru urcite si nebudes stezovat na nedostatek vykonu ani po par letech
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
3 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
nenča>Jak říkám, na silnici mám GS, ale potom by to chtělo i něco na vyblbnutí bez značky, prostě mimo silnici kamkoli, ale aby to taky jelo a chtělo to po mě jen benzín, výměnu oleje a občas ošplouchnout wapkou. Nemám to na závodění a předpokládám, že toho zase tolik nenajezdím, na to mám GS, tak mi neříkejte, že takovej přístup ta ostrá Yamaha nevydrží.
To je bohužel nereálný, na takovej přístup jsou zvyklí lidi ze silničních motorek, a tam to skutečně takhle jde a nemusí to být ani BMW.
Terén je ale něco naprosto jinýho, nároky na techniku jsou neporovnatelně vyšší než u silnice, a stejně taková musí být i údržba. Nejde uplést z hovna bič. Tímhle tě nechci odrazovat, jen varovat abys pak nebyl nešťastnej.
Jinak doporučuji enduro se sériovým výfukem, uřvaná kroska patří na trať!
- 4T se většinou staráš trochu míň, ale pak je ten servis trochu dražší
- 2T se staráš častěji a má zpravidla větší spotřebu benzínu, ale celkový GO motoru tě výjde levněji.
Takže spíš závisí na použití a na tom co se tobě víc líbí. Osobně bych na pole a louky 2T nebral.
2 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
mxdavid>proste zame yz450 NE na louky,lesy krosku neber rve to jako krava a pak sou problemy
Taky myslím, že ten výkon za ty problémy nestojí. Když to nechceš na závodění, nebo ježdění po trati, tam je výkon potřeba. Mě po lesích těch 33 kW co má XLko stačí, jediný na co si stěžuju je váha.
mxdavid>proste zame yz450 NE na louky,lesy krosku neber rve to jako krava a pak sou problemy
A na klasickým převodu to drží pod krkem kdejakej vojta a pak je třeba taky rozumná údržba, přecejenom co dostane mootrka od profíka na republice to jí někdo na louce naloží taky pokud se bavíme vo motoru
já ať počítám jak počítám tak u všech motorek co sem měl to vychází cca 700kč nákladů na jednu MTH jízdy, s tim že píšu každou p.íčovinu za 4koruny jinak by to bylo znatelně mít, ale vypovídací hodnota 0