osiris>...nenech si radit hovadiny a použij barvu, to je to co na motorku patří
No nevim. Pokud vim, tak tyto stroje nebyly v originale lakovane, ale smaltovane a k tomu uz ma ten komaxit bliz než akrylatovy lak. Na mnoha krasne zrenovovanzch motorkach mi prave nesedi lak, byva prilis dokonaly oproti originalu..
2 reakcí na tento příspěvek Komaxitová barva na Jawu - potřebuji radu
Daliss>Rutan> no vidíš a já znám renovátory co dělají celé motokry v komaxu - krom nádrže
NE, NE NE NE NE! Pokud je to účelová renovace veterána na jeho původní stav, tak na něj žádná komaxitová barva nepatří. Naši předkové to taky nepískovali a nedávali do pece:)
jako proti účelu žádná, já měl komax na rámu a ráfcích streeta a co to vydrželo je mazec, ale prostě na veterána prostě patří syntetika nebo akryl ať je to zpracovatelsky už jakkoliv na hovno.
1 reakcí na tento příspěvek Komaxitová barva na Jawu - potřebuji radu
Tak, v prvé řadě, opět sem dávám odkaz na článek o "KOMAXITU"
Na tomhle je rám, vidlice a kola v komaxitu:
[img]
[img]
Tady také:
[img]
Tahle besárna má dokonce v komaxichtu i blatníky (ale dnes bych na to šel jinak):
[img]
Scrambler má rám také v práškovce:
[img]
Bráchovo Torpedo z roku 1907 - rám, vidle, ráfky, řemenice, stojan:
[img]
No, a u auťáku třeba kola:
[img]
Tak mi, kuapáce, řekněte, proč by komaxit nemohl jít na nějakou tuctovou kejvačku! I když ho samozřejmě nikomu necpu, to je každýho věc, co použije. Ale pokud máte aspoň trochu představu o dobových barvách, tak vám musí být janý, že je úplně jedno, jestli použijete akrylát či komaxit. Obojí totiž s originálem nemá vůbec nic společnýho. Ale oboje, když se pořádně udělá, může se originálu vizuelně přiblížit.
Naposledy editováno 03.12.2009 18:33:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxitová barva na Jawu - potřebuji radu
Motorka ještě není úplně udělaná.Zatím jí chybí klakson.Ten mám někde na cestě poštou.Takže za týden by ta¨m mol být i klakson.
Včera jsem na ní jezdil a supr.Každej chlápek se po ní otáčí.Sice je to taková laciná rekonstrukce,ale když si to člověk vytváří sám a sám shání origo díly,tak to má pro něj daleko větší cenu.
V předchozí debatě mi psal někdo o tom komaxu, že mu zlobí na nádrži.Já ji mám taky v komaxu a zatím pohoda.Je šplíchlá asi 4měsíce a drží.Kamoš mi říkal,že by podklad neměl být chycený rezí.Jinak je to krátkodobá záležitost a komax leze dolů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxitová barva na Jawu - potřebuji radu
Pavlusha>[quote]Pavlusha>Daliss> No s linkama se netajím.Stály mě dost trpělivosti a 80Kč za barvu.Jeden den jsem se to učil nanečisto a potom jak jsem měl čas na dvoře,tak jsem to ručně načáral.Můžu říct,že jsem ani sám nevěřil,že to takto namaluju. Pomalu, ale šlo to.
Motorka ještě není úplně udělaná.Zatím jí chybí klakson.Ten mám někde na cestě poštou.Takže za týden by ta¨m mol být i klakson.
Včera jsem na ní jezdil a supr.Každej chlápek se po ní otáčí.Sice je to taková laciná rekonstrukce,ale když si to člověk vytváří sám a sám shání origo díly,tak to má pro něj daleko větší cenu.
V předchozí debatě mi psal někdo o tom komaxu, že mu zlobí na nádrži.Já ji mám taky v komaxu a zatím pohoda.Je šplíchlá asi 4měsíce a drží.Kamoš mi říkal,že by podklad neměl být chycený rezí.Jinak je to krátkodobá záležitost a komax leze dolů.
Naposledy editováno 08.12.2009 23:25:01
Kamoš má zrenovované 2 ČZ 150 péráky a udělal je celé do komaxu.Dnes tvrdí,že by je znovu do toho nedal.Jen z toho důvodu,že ta barva je na veterána úplně něco jiného než klasika.Ten akryl se spíš blíží.
Nahoře v těch fotkách se mi líbí ty disky kol u auta.Ty jsou v komaxu fakt supr.Přemýšlím,že by to šlo na klasické plecháče dnešních aut.Co to bude dělat po odprejsknutí kamenem?Co vyvážení kol?Pár ťukanců a je to.Na veteránovi to je fakt hezký.Ty kola se mi líbí.
Pokud budu chtít ještě někdy starou moto a budu dělat zašlé ráfky,tak to na ně dám (i na středy).