rici>Ahoj, já bych omezení vůbec neřešil. Tak jak je to nyní je dostačující. Jen bych zpřísnil kontroly na silnicích, zvláště rychlost a přitvrdil na pokutách. Ne penězma ale odebrání ŘP na určitou dobu. A druhá věc je omezovač rychlost, kdy odblokování by šlo jen na okruzích, nebo tratích tomu určených a následně zase zablokování. Toto je jen ve stručnosti a zase někdo něco namítne. A zrovna mě napadl teď nápad, proč nezavést něco jako tachograf u kamionu, kde by se vše zaznamenavalo na kartu ridice.
zbytečně se budou orgáni zdržovat trestáním podle karty řidiče,navrhaval bych obojek,který by při překročení rychlosti nebo třeba při jízdě jinudy než je pánům libo rovnou hříšníkovi ustřelil hlavu. Tebe doufám nikdy nepotkám,nechci sedět za ublížení na zdravíA k tomu omezování aut - představte si, že bude dva roky jen do 1,6 objemu a rodiče toho klučiny mají dvojku TDIčko - to si má každej kupovat extra auto na to?
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
opakuji: nová pravidla ulehčí přestup na silnější pro ty kteří jdou postupně a zpřísní pravidla pro ty kteří chtějí začínat hned na silné moto, nevidím na tom nic špatného
phobos>Treba muj deda (80) jezdi i po prehledne silnici 40 (teda v aute - s tou motorkou asi ceka podle vyse uvedeneho na tu stovecku)
rozhodně nechci tvého dědu "soudit", ale to co jsi o něm napsal rozhodně nemá s bezpečnou jízdou nic společného (za předpokladu přehledné silnice mimo obec bez jiných vlivů na rychlost jízdy) dokonce by se dalo říct že tvůj děta takovou jízdou (40km/h na státovce) porušuje zák. 361/2000sb.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
MATY2>micke: tak mě by to tedy zajímalo proč dáváš ne tomuto zákonu. Pořád nechápu proč to tak řešíte, oproti dnešním pravidlům to má až na praktické zrušení AM podle mě jen výhody, v 18ti 35kw misto 25kw, neomezená pro toho kdo začně postupně už ve 20ti místo v 21ti, a R1pyčo jako první motorka už ne v 21ti ale ve 24ti
opakuji: nová pravidla ulehčí přestup na silnější pro ty kteří jdou postupně a zpřísní pravidla pro ty kteří chtějí začínat hned na silné moto, nevidím na tom nic špatného
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
micke>Generiq> bobe az budes mit najeto to co ja nacouvano tak se muzem hadat a kdyz rikam ne cinu a ne tomuhle blbimu zakonu tak vim proc a za par let se omezi ne jen masiny na osah a bude se pak smet na 250 a vic nebude mozny no dik ale je to cenzura pomalu jako za bolsevika a jestli se proti tomu nekdo nepostavi tak se s toho jako motorodina poserem vzdyt je uz navrh aji na dalnicni znamky na masiny atd kua co to je to je zpravedlivi?hovno nas sort nas stoji mraky penez tak proc jeste dotovat ty nahore a to mslim ze vsim ale na takovihle podminky nepristoupim i kdybych musel
1) Bobane, jsem řidič z povolání od svých 20 let
2) Bobku, kdyby ti nahoře takové podmínky dali, tak na ně přistoupíš
3) Omezení je tam proto, že statisticky mladí motorkáři jsou zmrzačeni nebo umírají nejvíc na silných mašinách. Tzn., že by se to mělo řešit. A toto je jedno z možných řešení, které postihuje jednoduše nejběznější obcházení výkladu stávajícího zákona.
P.S.: Nainstaluj si do prohlížeče český slovník a pravopis.
motocvok>pokud bych měl autoškolu,taky by se mi to líbilo.
Tady nejde vůbec o to, zdali někdo má či nemá autoškolu. Jde tady jednoznačně o bezpečnost provozu. Dle statistik jsou nejhořší následky nehod právě u mladých nezkušených řidičů silných motorek. To není moje tvrzení, vychází to z celoevropských průzkumů. Takže proto vydala EK Směrnici 2006/126/ES, podle které musí členské státy upravit své předpisy. Tedy jak bylo zde již mnohokrát psáno, čtyři skupiny motorek, nová skupiny A2 do 35 kW, A neomezení buď od 24 let nebo po dvou letech praxe na A2. Toto už nikdo nezmění, takže nemá cenu o tom diskutovat.
Druho stránkou je poičet hodin při výcviku, to si dělá stanovuje každý stát sám. Zde bych se přimlouval za podstatné zvýšení počtu hodin u prvního řidičáku na motorku (bez ohledu na jakou skupinu) a pak by bylo možné stanovit menší počet jízd při rozšíření na vyšší skupinu. To ostatně platí již dnes, při RA1/A je jen 7 hodin jízdy na motorce dané skupiny.
Co bych jednoznačně zpřísnil, jsou zkoušky. Ty by měli provádět jen vysoce kvalifikovaní komisaři na omezeném počtu míst, ty by měli být k tomu patřičně vybyvené. Předešlo by se tak dnešní běžné praxi, že se výcvik šidí a někde se ani zkoušky nejezdí.
Dobře máme Ninju 250 , CBF 250 , YBR 250, nějaký číny a jawy a co dál ? To prostě nejde už jen proto.
Ja jsem rozhodně pro škrcení ale opravdový, ikdyž priznávám ZXRko mám otevřený ale přeci jenom je to 400ccm.
Naposledy editováno 01.12.2009 00:02:01
motocvok>pokud bych měl autoškolu,taky by se mi to líbilo.
teď nebudu mluvit za sebe, ale myslím že se najde spousty autoškol kterým se to právě líbit nebude, pro spousty autoškol bude nová změna zákona znamenat nákup sinějších motocyklů což je ale dobře...
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Voldemort>motocvok> Když vypiješ v osmnácti patnáct dvanáctek, tak maximálně někoho pobliješ, ale nikoho nezabiješ; navíc si nedovedu představit řidičák na pití piva
absurdní je to ale uplně stejně,jednou jsou plnoletý tak jaký omezení. Alkohol má na svědomí víc mrtvých než motorky,nejde jen o poblitíNaposledy editováno 02.12.2009 19:45:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Voldemort>motocvok> Když vypiješ v osmnácti patnáct dvanáctek, tak maximálně někoho pobliješ, ale nikoho nezabiješ; navíc si nedovedu představit řidičák na pití piva
hmm dojit do hospody, dojde pingl a "pivičáky prosím"
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
Jak asi všichni tušíme, takhle to přeci nemůže fungovat.
Generiq>Kdyby byli lidi dosti moudří sami o sobě, nebyly by zapotřebí přeci žádné omezování, žádné zákony, žádná náboženství. Proč tedy nedovolit teenagerům sedlat silné mašiny - vždyť všichni mají svůj rozum ne? A proč se zastavovat u omezení motocyklů, můžeme pokračovat u sexu, alkoholu, zbraní. Vždyť přeci každý má svůj rozum a je dostatečně chytrý a uvědomělý k sobě i společnosti.
Jak asi všichni tušíme, takhle to přeci nemůže fungovat.
motocvok>absurdní je to ale uplně stejně,jednou jsou plnoletý tak jaký omezení. Alkohol má na svědomí víc mrtvých než motorky,nejde jen o poblití
Alkohol sám o sobě zabije poměrně málo lidí, tu smrt způsobí až následné počínání člověka pod vlivem vypitého alkoholu, a v tom je ten rozdíl. Leda by ses těmi zvratky udusil