paolo_novy Přidat reklamu

Téma: DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX
18.9.2009 v 11:49
Zdravim, pořídil sem pro svou Drzku novej karbec, potřeboval bych poradit jestli někdo nevíte k čemu je ta bronzová trubička u vstupu do karburátoru, zjistil jsem že je to asi Vacuum port fitting pro připojení k union port nipplu na motoru, jenom bych to potřeboval potvrdit a jestli někdo nemám zkušenosti s tímhle karburátorem....dík
řešil sem to na thumpertalk ale potřeboval bych to nějak rozumnějc vysvětlit
Zde moje vlákno na TT

na druhém odkazu je vidět ta bronzová trubička...

Uzavřeno 05.02.2011 v 15:52 uživatelem PRETORIAN88

Naposledy editováno 18.09.2009 11:51:20

DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 12:30 | Nahoru | #1
Ahoj, já na svý 450 EXC mám Keihin FCR41, ale třeba to bude podobný.
Z tý trubičky u mě vede hadice do pravý přední části klikový skříně.. co se tam skrývá to netuším :)
Ta hadice kterou to vede je v katalogu označená jako "ENGINE BREATHER TUBE", takže je možný že to je jen odfuk?

vede zhruba to toho místa kde je na obrázku číslo 20


"ENGINE BREATHER TUBE" je an tomhle obrázku č. 88, jestli sem to správně pochopil.


Takže bych to tam nějak zkusil naroubovat a když na DR-Z nic takovýho nebude tak asi normálka ucpat :)
A ten karbec nechat otryskovat asi v DK racing nebo u nějakých takových ladičů, když na to na netu neexistuje "recept"

Na TT tě pěkně zdrbli, co? :)) Zvlášť tu hadici. Ale ti amíci jsou na tohle extrémní pedanti, olej mění v polovičních intervalech a všechno musí být tip top a 100% řešení.. radost od nich kupovat motorky :) Ale sám to tak nehrotím, ta origo příruba je vpodstatě taky jen hadice :)

Naposledy editováno 18.09.2009 12:37:32

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 13:25 | Nahoru | #2
Vespa: No docela mě tam sjeli, jako kdybych byl uplny kokot že sem si nekoupil kit od Edieho, ač na malý detail že edieho kit stojí dvakrát tolik...
koukám že na tom rozloženym výkresu máš tu trubičku (87) v karburátoru zašroubovanou šroubem č.:85....ty tam teda máš ale hadici jo? nějakou asi ventilační...to právě nevim protože na TT psal nějaký člověk s tim mym karbem že musel koupit air nipple a přišroubovat ho kousek za ten gumový svod do motoru přes takový ten air nipple a připojit s tou mou trubičkou na karbu, ale nevim proč....ještě to nějak zjistim, nebo to přenechám někomu zkušenýmu, spíš by mě zajímalo jestli je třeba to nějak jinak tryskovat, jestli nestačí nastavit trysky co v tom sou....ty máš přetryskovaný ten tvůj nebo ne? Protože ti amíci sou na to přetryskování uplně ujetí a co nemají detailně prozkoumané tak to okamžitě zdrbnou protože to neznaj...taky gumy tihle lidi...

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 13:29 | Nahoru | #3
právě že na Ečku s timhle karbem to je, je to připojený
hlava DRZ400E
č.:25 je právě ten air nipple kterej bych asi měl spojit s tou mou trubičkou na karbu, ale nevim proč protože si myslim že tam bude stejnej tlak v obou místech takže kůli tomu to neni a přepad to taky nemůže být, fakt nevim...

(reakce na) DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 13:36 | Nahoru | #4
PRETORIAN88> kokot ne, jen neradi vidí když se něco "šidí" (v dobrým smyslu).
Navíc co funguje v USA nemusí fungovat tady, protože v Americe je jiný podnebí, zkus spíš hledat tipy od Evropanů. Třeba já když jsem si natryskoval DR-Z podle jejich receptu tak to bylo moc bohatý a blbě startovalo.

Tu trubičku zašroubovanou nemám, je na ní normálně hadice a když mě motorka leží vzhůru nohama na zemi tak mě tudy do karburátoru nateče olej a pak to kouří :) Takže podle mě jen normální odfuk a je vyvedenej před karburátor kvůli filtraci vzduchu. Pokud má DR-Z odfuk skříně řešenej jinak tak bych to prostě zaslepil a hotovo.

Toť můj laickej názor :)

Jaký tam v tom karbecu máš trysky?

(reakce na) DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 13:39 | Nahoru | #5

PRETORIAN88>právě že na Ečku s timhle karbem to je, je to připojený
hlava DRZ400E
č.:25 je právě ten air nipple kterej bych asi měl spojit s tou mou trubičkou na karbu, ale nevim proč protože si myslim že tam bude stejnej tlak v obou místech takže kůli tomu to neni a přepad to taky nemůže být, fakt nevim...



to číslo 25 je podle mě ústí ochuzovače, já jsem to tak měl na kickstartérovce.. vedla z toho hadička k ventilu kterje kdyžs táhlem otevřel tak to přisávalo vzduch a šlo to ulitý líp nakopnout.
Rozhodně bych to nepropojoval, protože jestli to tama bude přisávat vzduch tak to bude hodně ochuzovat směs = nepojede to a brzo se to rozbije

DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 13:51 | Nahoru | #6
Jinak taky nebude od věci, jak ti tam radili, napsat tomu kdo ti ten karburátor prodal, určitě rád poradí

DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 14:08 | Nahoru | #7
souhlas s vespou.

DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

18.9.2009 v 21:16 | Nahoru | #8
díky za rady Vespo , prodejci sem napsal, poslal mi návod jak ho nainstalovat, ale nějak se v tom návodu nezmiňujou že tam je ta trubička která by asi neměla být jen tak průchozí ne? napsal sem mu ať mi pošle list jaký tam sou trysky a na co je ta trubička, až se za pár hodin probudí a přečte si maila tak snad odpoví tak to sem pak napíšu

2 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

19.9.2009 v 11:57 | Nahoru | #9
tak sem zjistil tryskování:
138 main jet
45 pilot jet
70 slow air jet
OBDVR jet needle

ještě dozjistim tu trubičku

(reakce na) DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

19.9.2009 v 16:48 | Nahoru | #10
PRETORIAN88> uvidíš jak to s tím pojede. Dobrý otryskování pro moje kickstartérový DR-Z se starým typem FCR je toto, ale bez záruky:

158 main jet
5th clip
45 pilot jet
? turns fuel screw

(reakce na) DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

25.11.2009 v 22:36 | Nahoru | #11
PRETORIAN88> Zdravím, tu trubičku ucpi a neřeš, mam drz E, který tam má origo připojený obohacovač, který slouží k zamezení střílení do sání při ubrání plynu.. já si to taky vyndal a ucpal.. když to vyndáš, můžeš dát vetší hlavní trysku, já mám 165..

DR-Z 400 SM pomoc s FCR 39 MX

5.2.2011 v 15:52 | Nahoru | #12
jen tak pro pořádek. Ta trubička bylo místo kam se měla připojit hadička která ovládá podtlakový benzínový ventil ale na mym SM byl klasický benzinový ventil takže ucpat a konec...DRZ od roku asi 07 už měly podtlakový benzínový ventily řízený právě podtlakem v karburátoru...žádná věda
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist