Naposledy editováno 16.11.2009 18:11:54
2 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
--tomas-->tohle se mi stavalo když sem v zimě nechal zahřat mašinu (volnoběh asi 2000ot.),po cca 2 minutach ty svody svitily,pry je to tim že se špatně spaluje směs a dohořiva až ve svodech.Po zahřati svody zhasly.
přesně tak..mě seto třeba stalo na TL-ku, když jsem měl uklepanej drátek od CDI, ak minutu po nastartování, jsem měl svod do ruda múže to být víc věcí, ale určtě ti hoří to co má hořet ve válci někde jinde a to asi není dobrý
1 reakcí na tento příspěvek je to možný?
3 reakcí na tento příspěvek je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
maras>stačí dostatečně chudá směs
to myslíš jako ironii nebo jako fakt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
Charles_es>to myslíš jako ironii nebo jako fakt?
fakt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
maras>fakt
tak je to ale naopak, chudá směs neudělá tohle s výfukem. bohatá směs se nespálí všechna a něco jde do výfuku, kde se to smísí se vzduchem a teplem svodů se vznítí. Funguje to i u diesela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
Charles_es>tak je to ale naopak, chudá směs neudělá tohle s výfukem. bohatá směs se nespálí všechna a něco jde do výfuku, kde se to smísí se vzduchem a teplem svodů se vznítí. Funguje to i u diesela...
Na tom něco bude, ale chudá směs způsobuje větší teploty ve válci, proto se na dvoutaktech propalujou písty a ukapává svíčka když máš hodně chudou směs...ale nevím jak to funguje u 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
maras>Na tom něco bude, ale chudá směs způsobuje větší teploty ve válci, proto se na dvoutaktech propalujou písty a ukapává svíčka když máš hodně chudou směs...ale nevím jak to funguje u 4T
To dělá u 2T olej v palivu...vyhoří všechen benzín před HU, dříve než má a pak se navíc ještě ohřeje a hoří olej, kterej tam je na mazání, olej vytvoří mnohem vyšší teplotu a hoří mnohem déle než benzín. správně u 2T se vlastně asi čtvrtina až třetina směsi nespálí a jde do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je to možný?
Charles_es>To dělá u 2T olej v palivu...vyhoří všechen benzín před HU, dříve než má a pak se navíc ještě ohřeje a hoří olej, kterej tam je na mazání, olej vytvoří mnohem vyšší teplotu a hoří mnohem déle než benzín. správně u 2T se vlastně asi čtvrtina až třetina směsi nespálí a jde do výfuku
To taky, ale podle mě bude určitě výrazný rozdíl v teplotě mezi bohatou a chudou směsí...vzduch podporuje hoření atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
KTM EXC 530 olej z převodovky KTM EXC 530 R | Ivory2000 | 1 | 2.2.2023 v 10:55 wáca |
Ktm - Zasekává se plyn KTM EXC 530 R | mares_mar | 3 | 15.6.2022 v 19:14 _Michal |
Někdo z Kostelce nad Labem a okolí ... KTM EXC 530 R | enduro13 | 4 | 16.5.2022 v 14:05 enduro13 |