1 reakcí na tento příspěvek Střílení do karbce na XTZ 750
střílení do karburátoru by ukazovalo na chudou směs (na volnoběh to nezapaluje, pak se přidá a to už je dost aby to zapálilo jenže to hoří pomalu, otázka je jak se to chová se sytičem), bohatá by to dusila a byla by černá svíce (posléze by se ulila a přestala pálit, koneckonců to může bejt i tim), poznat kterej válec nepálí se dá celkem snadno po nastartování prostě chmátnout na svod (studenýho motoru) a nebo zkusit odpojit jednu svíci (bacha elektrika kope a není vidět) a když to zdechne tak chyba je na tom druhym, nejjednodušší je zkusit pootočit těma šroubama co si psal, o půl otáčky ven na jednom, pokud to nepomůže tak vrátit zpátky a postup aplikovat na druhym karbci (na většině karburátorů se vytáčením směs obohacuje, pokud je to náhodou tady jinak tak můžeš zkusit i zašroubovat..) a perlička nakonec, příznaky který si popsal pasujou na diagnozu "podpálený ventily" to se dá zjistit přeměřením kompresí ale snad nebude tak zle, další v pořadí je teorie "falešnej luft"