globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Střílení do karbce na XTZ 750
 
23.6.2007 v 23:15
Vyskytl se problém, kdy po základním servisním seřízení karbců v servise dochází při volnoběhu a zvýšeném volnoběhu střílení do karbce a vynechávání. Na volnoběh (cca900ot) motor má tendenci běžet na 1válec. Ve zvýšených otáčkách je vše OK. V servise mi při předání karbců pouze řekli, že je nutno poladit šrouby ve spodku plovákových komor(teď jsou na dvě otáčky). Otázka je- přitáhnout či povolit a který!(podle prozkoumání kahanů řek bych) A hlavně, není na ně přístup, aniž by se nesundala nádrž(tedy přístup jak penězům), tak to je mizerné laborování. Díkec za odpověď

Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 18:47 | Nahoru | #1
Pises, ze mas volnobeh 900 ot. To je nejak malo, ne? Ja jsem mel na XTZ cca 1300 ot. Nebude to tim?

1 reakcí na tento příspěvek Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 20:27 | Nahoru | #2
tak jsem mrknul na ty volnoběžné otáčky, mám je cca1000- 1100 (nevím ,proč jsem psal 900), kolísá to a zdá se, že neběží vždy jeden válec. Pokud zvýším volnoběžné otáčky motor má tendenci "zakopávat" a pleská to do výfuku. Při otáčkách asi 2000 je klid. Tak problém je asi někde v přechodovém stupni nebo volnoběžném ?! Jedna svíčka nebyla nic moc (nevypálená), tak jsem tam dal starší.Chce to asi projet, možná že po čistění zůstal v komoře nějaký vodní sajrajt?! Pokud do vezmu do serv. na seřízení, tak můžu čekat tři týdny :(

(reakce na) Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 20:48 | Nahoru | #3
Kryštof> poslu ti manual jestli chces - 190697042

Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 21:17 | Nahoru | #4
šmudla- dík, manuál pořeším za 14dní, známý ma TDM ale je na dovči, měl by jej mít v angl. (Hayes?). Taky moc nevěřím, že tahle konkrétně tohle manuál pořeší. Říkám si, nemohl by to být třeba sytič stále povysunutý na jednom krabci? Hm? Čistili je a seřizovali ale víme jak to chodí

Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 22:16 | Nahoru | #5
To byl zrejme super kvalitni servis. DoDo (dodelej doma) *no* Pokud jsi platil za serizeni karburatoru, hodil bych jim takovou praci predelat.

(reakce na) Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 22:34 | Nahoru | #6
Kryštof>nemám ponětí co si představuješ pod pojmem seřízení karburátorů ale v drtivé většině případů se jedná o podtlaky a bohatost směsi (to se dá udělat jedině přímo na mašině a pokud je to udělaný tak to nestřílí a nechcípe), xtz neznám nicméně...
střílení do karburátoru by ukazovalo na chudou směs (na volnoběh to nezapaluje, pak se přidá a to už je dost aby to zapálilo jenže to hoří pomalu, otázka je jak se to chová se sytičem), bohatá by to dusila a byla by černá svíce (posléze by se ulila a přestala pálit, koneckonců to může bejt i tim), poznat kterej válec nepálí se dá celkem snadno po nastartování prostě chmátnout na svod (studenýho motoru) a nebo zkusit odpojit jednu svíci (bacha elektrika kope a není vidět) a když to zdechne tak chyba je na tom druhym, nejjednodušší je zkusit pootočit těma šroubama co si psal, o půl otáčky ven na jednom, pokud to nepomůže tak vrátit zpátky a postup aplikovat na druhym karbci (na většině karburátorů se vytáčením směs obohacuje, pokud je to náhodou tady jinak tak můžeš zkusit i zašroubovat..) a perlička nakonec, příznaky který si popsal pasujou na diagnozu "podpálený ventily" to se dá zjistit přeměřením kompresí ale snad nebude tak zle, další v pořadí je teorie "falešnej luft"

Střílení do karbce na XTZ 750

24.6.2007 v 23:10 | Nahoru | #7
No jeste to pasuje na rozhozenej rozvod o zub ci dva, ale pokud do nej nebylo sahano, tak to tim neni :D

Střílení do karbce na XTZ 750

25.6.2007 v 09:41 | Nahoru | #8
A co spatna svicka? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Střílení do karbce na XTZ 750

25.6.2007 v 22:05 | Nahoru | #9
Slávku, bylo to za 600,- a čekal jsem tři týdny! (chlap má své trofeje ze závodů v regále a má dobré jméno ale máááálo času!) Důvod servisování(vyčistění, seřízení) ? Byly černé "kahany", obzvlášť jeden a motor byl dost zahlcený a neběžel dobře.Dal jsem nové NGK,ale bohužel před seřízením.V servise jsem byl upozorněn, že mám provést seřízení na mašině, ale viděl bych to jak píše Combust (chlape díky za úvahu :) ) falešný luft asi ne (několika násobná kontrola), tedy polaboruji se seřízením a pak snad ten ulitý kahan by mohl být důvodem nervyžeru. Zkusím natočit stovku km a pak provedu kontrolu a znovu pokusím šáhnout na bohatost. Ty ventily mě taky napadly (jak nerovnoměrně válec běží a "plafá"do výfuku do 2000ot/min,pak to fachá). Na rozvod se nešahalo.

(reakce na) Střílení do karbce na XTZ 750

25.6.2007 v 23:30 | Nahoru | #10
Kryštof>Hledal bych to spíš v tý elektrice, jak píše Jeník. Svíčka dokáže udělat pěknej bordel a jednou jsem měl v ruce XTZ 750, který nějakej Rádoby opravář špatně docvak fajfku na svíčku a dělalo to přesně to, co ty popisuješ. Do 2000 t/min to prskalo a pak se to teprve chytlo. :cool:

Střílení do karbce na XTZ 750

26.6.2007 v 08:57 | Nahoru | #11
Prave... muze to byt i klidne spatnej kabel na svicce, to mne totiz delalo na SKODA wagen kdysi a po vymene kabelu to bylo v pohode.

Střílení do karbce na XTZ 750

26.6.2007 v 20:52 | Nahoru | #12
chlapi díkec, vše prověřím a otestuju

1 reakcí na tento příspěvek Střílení do karbce na XTZ 750

4.8.2010 v 20:33 | Nahoru | #13
jak si dopad?

(reakce na) Střílení do karbce na XTZ 750

5.8.2010 v 07:57 | Nahoru | #14

šmudla>jak si dopad?


to se asi nedozvime , je smazanej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist