1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
qwert>ppawlik> pohledej nějakou 04 nebo 05 a budeš spokojený.a až se na ní svezeš,afra půjde z domu..
to jsem chtěl taky a nakonec jsem koupil 04, teď jen přemýšlím kdo že mi to doporučil
Naposledy editováno 09.11.2009 00:36:12
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
qwert>Honza-TA> ale ještě nám to přelož.já umím anglicky akorát marlboro..
Jsme na tom stejně,přecedo,naděje,že by KTM koupili rudý bratři žádná,tak holt občas používám TOTO a dokonce se u toho někdy docela pobavím...
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
není to žádný zázrak a kolo (bike) si mahraďte v textu motorkou (bike) a jde to docela pochopit - dobré jsou odkazy na jednotlivé oblasti kde jsou obrázky s popisem co a jak
a aby tobylo k tématu tak souhrn:
Clutch - problémy se spojkou - na již mé LC8 je spojka měněna v 21000
Water Pump Impeller - rotor vodního čerpadla
Water pump shaft wear - opotřebení osky vodního čerpadla (često spojené s víčkem)
Ignition Rotor Mount - problémy s rotorem
Chain slide guard - vypadávající šrouby z kryty řetězu
Radiator cap - netěsné víčko chladiče - netlakovaná soustava, přehřívání, vnikání nečistot
Leaking head gaskets - při přehřívání a vysokém vákonu poškození těsnění pod hlavou - tlakuje do vody
Clutch Slave Cylinder - notoricky známý ovládací píst spojky
Starter Torque Limiter - volnoběžka startéru
Fuel Pump - klasika palivové čerpadlo )problém všech motorek s velkou nádrží)
Fuel Tanks - problémy s propojením dvou nádrží, odvdušněním atd.
Rear Brake - zadní brzda malá účinnost - výměna destičky, kapalina 5.1 atd.
Crankcase Ventilation - odvětrání klikovky
Pressure Plate Bolts - špatné dotažení šroubů na spojce
Chain Slider Bolts - uvolnění šroubů držící chránič kyvky (tak mě napdá jestli to nesouvisí s problémem Tcherta?)
990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle) - problémy s nastavením vstřikování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
těsnění víčka chladiče je jasné kvůli tlakování - ale opravdu tam několikrát zmiňují nečistoty (písek) a je třeba pořádně propláchnout chladící systém a nečistoty mohou poškodit osku čerpadla viz oprava a propláchnutí chladicího systému LC8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
takže už sleduju shopy pro pár drobností (nosiče, gumy atd.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
jak gratulace :\ ten prazak mi ji sproste vyfouk :\
jo a nick pak menit nebudu ybrckuKTM950SE
qwert>Honza-TA> Ahoj a díky.Asi bych to trochu upřesnil.Netěsnost víčka chladiče nemá ani tak vliv na vnikání nečistot ale neudrží tlak vody v chl.systému a uniká.problém s odvětráním klikovky tkví v tom že v te hadici je redukční ventil(zřejmě proto aby si motor nenasál vodu když to někomu upadne v brodu)a v něm se může zaseknout kulička a pak se motor natlakuje a může z něj někde prosakovat voda.problém s volnoběžkou startéru měly myslím jen modely 06.problém s benzínovým čerpadlem bych spíš viděl s jeho umístěním pod motorem,je totiž to samé jaké používá Varadero a to s ním myslím problém nemá..
varadero má stejné problémy s tim čerpadlem, kámoš je repasuje, když bude někdo potřebovat dám kontakt.....
Naposledy editováno 10.11.2009 13:22:01
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
2 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
bystřické 1>na giwi néééééééééééée,dík
myslím, že vím jaké to budou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |