1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
Asi jsem úplně blbej nebo co
1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dekompres nešlape kde je problém ???
walaszek>Když tam nemá váčku tak se mu automaticky nemůžou otvírat ventily takže by tam ten kompres být měl ne?
ne pan kompres chodí rád okolo sacích ventilů
1 reakcí na tento příspěvek dekompres nešlape kde je problém ???
Olej dávám po pěti. všechno maká jak má..
Ale musim teda říct že proti japoncům je ten motor takovej měkčí pocitově(i když třeba ve výjezdu nebo na startu to nemá žádnej vliv), jen se jeví jako hodnější.
A když to postavim vedle sebe tak všichni japonci řvou jako kráva a to moje je jak endůrko, čím to to nevím..
Za dva tejdny si snad vyzkoušim TC 250 10 X-light tak to budu moct porovnat alespoň..
Naposledy editováno 03.11.2009 19:01:16
Ja daval v lete dokopy WR250F. A kdyz sem cistil plochu pro tesneni na hlave, tak mne vypadla ventilova podlozka z toho jarku a zustala jakoby nahore schovana ale pod tou krytkou tech podlozek. Takze sme tovsechno smontovali a kdyz sem to startoval tak to slo super lehce. A s dekompresem to bylo uplne stejne jako bez nej. Kopl jsem do toho snad 100x nez jsem zjistil ze to normalne fici sanim a tak vse zase z5 a kdyz sme nakoukli pod ty krytky ventilovych podlozek vse bylo jasne on ten ventil byl stale priotevreny...............to ale tvuj pripad byt nemuze kdyz nemas vacky...ja jen aby ste si na to davali pozor vy ostatni...(a taky to radsi konrolujte jeste nez to date na motor at vam ty podlozky nespadnou dolu...)