Mám obrovské dilema. Měl jsem LC4ku 620SC, super stroj, škoda že už měl svoje léta a tak jsem ho dal pryč. Jezdil jsem převážně enduro, skoro žádná silnice. Ted ale hledám něco jiného. Mám podle měřítek u doktorů 198-201 cm (asi podle toho jak se taky najím ) a 95 kg. Zatím, je mi 20 let, brzo 21 a tudíž velký řp. Jsem jedlík takže s přirůstajícím věkem bude i vyšší váha.
Abych se dostal k mojí problematice, zvažuju co pořídit na jaře. Prošel jsem si všemožná témata. Chci to abych se dostal někam pryč do zahraničí i s batohem, takový cestovní stroj a taky abych se nebál s tím vyřádit v nějakém tom lese. Pořád cítím tu LC4ku Nejvíc se mi zatím líbil TA XL650, uvažoval jsem i o BIGu ale to už je taky letitý stroj. Nějaké návrhy, rady ?
1 reakcí na tento příspěvek enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
Jak to je s tou afrikou? po té jsem ještě moc nekoukal. Je na tom možné jet třeba do francie a zpátky? Jak se chová na silnici. Podle stavby mi spíše připadá že je ušitá přímo na polnačky kde to musí dobře "válet"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
no nic už je pryč, nový majitel byl se vším obeznámen, souhlasil. Měl doma tu samou oranžovou potvoru která se mu rozsypala takže když to složí dohromady tak bude asi spokojen.
2 reakcí na tento příspěvek enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
ale nevim, jestli zrovna BIG, má takovej osobitej vzhled, zvyk bych si nato. Hlavně co jsem tak četl tak půlka lidí na to nadává, půlka lidí to miluje a když to miluje tak není co řešit
editace: odkaz
Naposledy editováno 01.11.2009 13:25:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
Ale za mě Bigouš.Ten z inzerátu vypadá pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
mxFlash>tendle big vypadá jako dobrej mazlík: http:/www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/345172-dr-800-s-big.html
ale nevim, jestli zrovna BIG, má takovej osobitej vzhled, zvyk bych si nato. Hlavně co jsem tak četl tak půlka lidí na to nadává, půlka lidí to miluje a když to miluje tak není co řešit
editace: odkaz
Todle je Big pypa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
Mala motorka to neni takze na tom 2m chlap nevypada jak vosa na bonbonu (a jeste se to da o cca 3cm zvednout).
Biga a ostatni jednovalce muze pro cestovani na silnici ve dvou lidech doporucit snad jen zaslepenej BIGista
Pokud máš čas,vyhlídni si pár kousků v okolí a zkus se na ně podívat,vyzkoušet.
Si vybereš podle reakcí AT,pak se svezeš na ST a všecko bude jinak,nebo třeba naopak...
1 reakcí na tento příspěvek enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
Naposledy editováno 01.11.2009 18:56:01
1 reakcí na tento příspěvek enduro pro mě, 201cm,cestovní a zároven semtam les
Toho vřele dopručuju.Jo a já Biga taky měl,viď Dědoch,a byl jsem spokojenej.Moc.
Jinak já bych taky skočil do Afriky a kiláků bych se nebál.
Blbý je,že jsi omezenej financema,jinak bych se rozhodoval mezi velkejma ADVIKAMA.
AT i TA jsou si velmi podobné, jak motorově tak rámem, AT je taková větší sestra.
U mého alpíka ve stupačkách mám řídítka trochu nízko, hodlám to řešit nástavcema...
Jinak motory jsou držáky.
U Super Tenere jsem syšel od známého co ji má, že docela papá.
Tak malitelé tenere, jak to je?
ALp mi vzal při průmšru 110km za hodinu kolem 6,2l, jinak vždy do 5l....
AT je na tom o něco líp, větší motorka, trochu větší výkon i krouťák, ale pro pohodlí spolujezdce bych doporučil přešít sedlo
ST je ještě o kousek výkonnější , ale přišla mi trošku neohrabanější a všechno jsou starší kousky takže je třeba hodně hledat a dbát na údržbu, spotřeba je vyšší než u AT i TA, ale jako u všeho to najvíc závísí na tom jak kdo za to tahá
řeší se to snížením jehel tak je snesitelná, ale je otázka zda to právě nemá vliv pak třeba na přehřívání a kroucení hlav když to spaluje chudší směs a je to víc tepelně namáhané
je tam taky víc problémů při zanedbané údržbě - přehřátí hlavy, žere olej, do 94r odcházejí regulátory
osobně bych asi nejlíp viděl AT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |