tzn 2CR13 tezko rict... respektive asi se podle toho neda ridit.. oni to firmy rezou z kdeceho, neco funguje neco ne... ja bych se asi bal... ikdyz je mi jasnyze treba braking v italii to taky nareze z plechu co vypadl z kamionu a pak se tvari z jakyho hitech matrose rezou:)
1 reakcí na tento příspěvek Materiál na brzdové kotouče
2 reakcí na tento příspěvek Materiál na brzdové kotouče
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Materiál na brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek Materiál na brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek Materiál na brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál na brzdové kotouče
až ti rupne a blokne přední kolo budeš rád že to přežiješ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál na brzdové kotouče
Dalinov>Tyyyy voe, toho tvaru kotouča bych se bál, že to namáháním jednou rupne, a kousek mě flákne přes hubu:)
Mě se na těhle designových sračkách nelíbí to, že se člověk dobrovolně okrádá o brzdnou plochu kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál na brzdové kotouče
[img] to kagizume? Ty me zajimaly, ale pak jsem na UK foru nasel nekolik zkusenosti ze jsou po prvnim vetsim zatizeni zvlnene, tam me prestaly zajimat.
EDIT: Aha, tak Hong Kong
Ja bych si to na predni brzdu teda nedal....
http://cgi.ebay.co.u...?hash=item439a6fce5b
Naposledy editováno 22.10.2009 08:44:50
Dingo>Mě se na těhle designových sračkách nelíbí to, že se člověk dobrovolně okrádá o brzdnou plochu kotouče
jo, no to mě ani nenapadlo, ale je to fakt. Prostě brzdový kotou má byt kulatá placka, pár dírek na chlazení a hotovka...
ale ať si tam klidně někdo dá kotouč z cirkulárky
BEGY>nestojí...
až ti rupne a blokne přední kolo budeš rád že to přežiješ
no pochybuju ze to v cine rezou z materialu kterej popraska... levnej material bu mekkej a spis hrozi ze se to vymacka v ulozeni, nebude brzdit, zrat desky a co ja vim.. ale prasknuti bych asi necekal...
Dingo>Mě se na těhle designových sračkách nelíbí to, že se člověk dobrovolně okrádá o brzdnou plochu kotouče
no otazka je jestli brzdna plocha ma na brzdeni vliv.. podle me ne... maximalne na to ze to min vydrzi... ale zase se vetsim povrchem lip chladi a ma mensi hmotnost/moment setrvacnosti.. o coz asi jde predevsim.. takze na sportovni moto lidi obetuji par tisic km na vydrzi mensimu momentu setrvacnosti.. ono stejne tak lehky horcikovy kola nevydrzi to co obyc hliniky...
PetrVTR_new>Neni to kagizume? Ty me zajimaly, ale pak jsem na UK foru nasel nekolik zkusenosti ze jsou po prvnim vetsim zatizeni zvlnene, tam me prestaly zajimat.
Tak kagizume se měl, teda klasicky tvar. Nevím co je pravdy na tom příspěvku co si našel, ale můj jeden kotouč měl vetší házivost a motorka při brždění kmitala Takže kvalita to asi nebude.
Naposledy editováno 12.05.2010 17:47:59