nebo klidne koupit nejakou mekci smes kvuli nizsimu vykonu SVcka a me mensi hmotnosti cca 70kg?
pripadne kombinace mekka smes na predek a na zadek Angel ST?..angel ma byt myslim 2smesovka
podotykam ze sem zatim s tema gumama nemel problem s prilnavosti..ale vydrz zadni gumy bych zvysit mohl
diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu po pirelli diablo
Podle prvního: Rychlejší zahřívání - pořiď si měkkou sportovní pneumatiku.
Podle druhýho: Vyšší výdrž - pořiď si jak puk tvrdou cestovní pneumatiku.
Podle třetího: Stejná přilnavost - nech tam to co tam máš.
Tvoje požadavky jsou trochu nesourodé a jedna guma je asi nedokáže splnit. Možná ti pomohou vícesměsové pneumatiky, ale ani od nich není možné čekat zázraky.
Ale po pravdě, taky bych chtěl super lepivou gumu, co vydrží 15 000 km a sada stála 3000,-.
Naposledy editováno 08.10.2009 12:11:10
Aliante>Nezlob se, ale moc nechápu co chceš. Podle toho co píšeš, tak chceš gumu, která se rychleji zahřívá a má vyšší životnost, ale s přilnavostí nemáš u původní gumy problém.
Podle prvního: Rychlejší zahřívání - pořiď si měkkou sportovní pneumatiku.
Podle druhýho: Vyšší výdrž - pořiď si jak puk tvrdou cestovní pneumatiku.
Podle třetího: Stejná přilnavost - nech tam to co tam máš.
Tvoje požadavky jsou trochu nesourodé a jedna guma je asi nedokáže splnit. Možná ti pomohou vícesměsové pneumatiky, ale ani od nich není možné čekat zázraky.
Ale po pravdě, taky bych chtěl super lepivou gumu, co vydrží 15 000 km a sada stála 3000,-.
tak psal jsem ze mam jeste rezervy v naklonu (1cm od kraje gumy) a prilnavost co mam ted muze byt za 15 stupnu dalsiho naklonu a s klesajicimi stupni o dost mensi..cetl jsem nekde ze cestovni gumy maji nizsi pracovni teplotu, tedy teplotu kdy maji max prilnavost..a dalsi vec je ze muzes mit vetsi prilnavost s cestovni gumou na prac.teplote nez s ciste zavodni gumou co je studena.. tak jsem chtel vedet jestli s tim nema nekdo osobni zkusenost
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu po pirelli diablo
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu po pirelli diablo
dvousměsovky jsou pro tebe zbytecne drahy a taky nevyrzi moc
hodne lidi taky chvali Conti road attack, ale myslim ze ted uz budou davno lepsi pneu nez tahle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu po pirelli diablo
pepek9>z vlastní zkušenosti na SV můžu doporučit - nech tam co máš. Nepoznal jsem na SV lepší gumu!
dvousměsovky jsou pro tebe zbytecne drahy a taky nevyrzi moc
hodne lidi taky chvali Conti road attack, ale myslim ze ted uz budou davno lepsi pneu nez tahle
myslis teda ze je to v poho? ze i pri mensi teplote je prilnavosti habakuk?daji se nekde sehnat pracovni teploty jednotlivych gum?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu po pirelli diablo
a jakym zpusobem tu teplotu meris, vlastne ? taky zalezi jak jedes a jak ty gumy vyuzivas..
kazdopadne okruhovy gumy maji priblizne okolo 85°C
to je zaroven odpoved pro --VinCenzo--
je uplna blbost pouzivat okruhovy gumy na silnici, nikdy je neohrejes na jejich provozni teplotu, takze nikdy nemuzou fungovat dobre. Navic poukud jsou prepaleny ty boky ( jsou namodraly ) tak uz je ta smes de facto znicena a nepouzitelna, jedine ze bys pak vyuzival jen stred gumy
jinak ja jezdis 2 smes diablo corsa III. ktery si nemuzu vynachvalit, jen oproti jednosmes corsa I. nevydrzi zas tolik navic cca o 1000km
teplotu merim rukou, jen sprosty odhad, ta guma je jen vlazna, mela by mit aspon 50 stupnu, to uz je jak tepla voda, takovou teplotu tam nemam...bohuzel
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu po pirelli diablo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu po pirelli diablo
Stráťa>Moc to řešíš, prostě zvolni (stejně je všude listí a nedá se jet rychle).
nebo naopak přidej, guma se líp ohřeje
pepek9>apropos> tak to nevím, jestli se to dá někde sehnat, zkus jedine stranky vyrobce.
a jakym zpusobem tu teplotu meris, vlastne ? taky zalezi jak jedes a jak ty gumy vyuzivas..
kazdopadne okruhovy gumy maji priblizne okolo 85°C
to je zaroven odpoved pro --VinCenzo--
je uplna blbost pouzivat okruhovy gumy na silnici, nikdy je neohrejes na jejich provozni teplotu, takze nikdy nemuzou fungovat dobre. Navic poukud jsou prepaleny ty boky ( jsou namodraly ) tak uz je ta smes de facto znicena a nepouzitelna, jedine ze bys pak vyuzival jen stred gumy
jinak ja jezdis 2 smes diablo corsa III. ktery si nemuzu vynachvalit, jen oproti jednosmes corsa I. nevydrzi zas tolik navic cca o 1000km
nesouhlas - diablo supercorsa je homologovaná na silnici, akorát jsou předepsaný na nějaký cecko nebo jakej závod a od jednoho jezdce je pak kupujem, jezdí na nich tady hodně lidí a všichni si je nemůžou vynachválit. A ty kraje jsou ještě ve slušným stavu namodralé vůbec jen jsou hodně fousatý což je po svezení na silnici za chvíli pryč...Hlavně vím že se mi na nich jezdí mnohem líp než na předchozí bridgestone bt016 která byla sice slušná co se týká jízdy ale strašně málo vydržela
Naposledy editováno 08.10.2009 17:13:21
Tak se musíš spíš zamyslet jak jezdíš. Jestli jako střelec nebo jako cestovatel...