Téma: CBF 500
19.9.2009 v 08:11
Ahoj, koupila jsem si Hondu CBF 500, která má najeto 3300 km a do května 2010 je v záruce.. chci se zeptat, co bych s ní ted měla udělat..?? Chtěla jsem si zaject do Hondy aby mi jí celou zkontrolovali ( nevím co na ní předchozí majitel dělal nebo nedělal ) a hlavně poradit jak jí zazimovat.. budu ráda, když mi někdo poradí, jak s holkou mojí naložit.. díky moc


Naposledy editováno 19.09.2009 08:57:11

CBF 500

21.9.2009 v 16:05 | Nahoru | #31
Tak já nevím,ty padáky........když už tak nějaký jako se dávají na CB 500,měl jsem kvůli nim 2x menší nedorozumění a šli dolů

ale zase když tam pak nejsou

a protože se mi stále daří ustřelovat pravou stupačku tak mám jednu fintu,dopředu jde použít zadní

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

21.9.2009 v 16:08 | Nahoru | #32
Co je na to puigovi blbýho? Můžete někdo hodit foto toho origo?

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

21.9.2009 v 16:14 | Nahoru | #33
Nechci jane88v brát iluze, ale ta motorka už v záruce není. Ze zákona drží prodejce záruku jen prvnímu majiteli a jestlio jí přenese na dalšího kupce je jeho dobrá vůle.

Che>Co je na to puigovi blbýho?


Ve vyšších rychlostech se kroutí a vibruje jak prase. Bohužel jsem po bouračce místo Givi koupil Puiga a bojín se, kdy se rozpadne.

Naposledy editováno 21.09.2009 16:17:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

21.9.2009 v 16:37 | Nahoru | #34
gnat> Já jezdím po dálnici nerad, ale když už musím, tak se to chová slušně. Máš to samý??

(reakce na) CBF 500

21.9.2009 v 16:44 | Nahoru | #35
Che> Jo, plexi i motorku (včetně barev). V první chvíli jsem si myslel, že koukám na fotku svojí. Pak jsem ale viděl ten stříbrný rámeček kolem budíků, ten seriově na 500 není.

(reakce na) CBF 500

21.9.2009 v 22:34 | Nahoru | #36
Ondrowicz> Jak říkáš je to věc vkusu, já si na tom CBFku taky nedokázal zezačátku topcase představit a říkal jsem si jak ji budu vozit jen na delsi trasy, ale natolik jsem zpohodlěl, že to vozím furt
Mě by na bočních kufrech vadilo že v tu ránu mám z motorky půl auta což je do města k ničemu..
Původně jsem chtěl 36 litrovej kufr na 1 integralku, ale nakonec mam 46l a nemuzu si ho teda vynachvalit..

2 reakcí na tento příspěvek CBF 500

22.9.2009 v 17:17 | Nahoru | #37
ahoj, vy mi teda s tím plexi dáváte.. ALe to sportovní od Puigy je fakt docela pěkný.. jinak jsem ke koupi dostala batoh na sedák, takže i na cestu na víkend mám kam sbalit pár tech věcí.. a když potřebuju, hodím ho prostě na záda a jdu..uvidím, až se někam budu chystat dál, jak to bude s brašnama..
Jinak nevím jak je to s tou zárukou, ale myslím si, že na počet majitelů to nemá význam. Uvidíme..

(reakce na) CBF 500

22.9.2009 v 21:56 | Nahoru | #38
jane88v> V servisní knížce by mělo být napsané, kdy byla na oleji. Poprvé se mění po 1000km, potom po až po 12000 nebo po roce. Jestli šla do provozu v květnu 2008, tak předpokládám, že do podzimu 2008 tu první tisícovku najezdila, takže je teď v každém případě čas na olej a filtr. Nic jiného se nedělá a nepředstavuj si, že když jim to dáš do Hondy zkontrolovat, že si s tou kontrolou budou nějak moc lámat hlavu, spíš jenom vyhodíš peníze. Serviska s výměnou oleje v Hondě stojí cca 2000,- (3,5 litru oleje 1000, filtr 300 a práce 700). Jestli byla servisovaná v Hondě, tak nepředpokládám, že by měla stočené kilometry i kdyby, tak ne o moc. U té motorky je stejně jedno, jestli má najeto 5OOO nebo 15000, to skoro nepoznáš (kromě gumy), je to pořád skoro nová motorka.

Kufr - já mám Kappa 42N, je na 2 přilby a vypadá hezky. A k tomu držák od SW Motech za 2200 - je malý a když jedu bez kufru, tak motorku nehyzdí (jako třeba ten od Givi, ten ale zase chrání podsedlové plasty, když to spadne). Montáž zvládneš klidně sama.

Boční brašny - nedal bych si je, protože se musí koupit podpěry (za 1000) a ty už nejdou snadno oddělat, když jedeš bez brašen. To už je snad lepší (a trochu dražší) koupit boční držáky od SW Motech (zase jdou skoro celé snadno oddělat) a k tomu kufry. Já cestování řeším zadním kufrem, tankvakem (počkej na jaro na akci v Lidlu) a co se nevejde gumama na sedlo spolujezdce.

Plexi - mám malý Puig jako na fotce Che, v kouřové barvě ho mají v Louisu za 20€, u nás třeba NovelMoto za 700. Oni sice píšou, že je přímo na CBF500, ale ve skutečnosti to je univerzální plexi pro naháče s kulatým světlem. Je pravda, že pro CBF je potřeba pilkou na železo uříznout cca 1cm2 úchytek dodávaných s plexi. Ničemu to nevadí, vidět to není a zvládneš to případně taky sama. Funkčnost tohoto malého plexi je sporná, ale jiné bych si tam kvůli estetice nedal. Malý rozdíl ve větru tam asi je, víc je to znát, když si lehnu na nádrž, ale jezdit tak se moc nedá.

CBF 500

23.9.2009 v 10:19 | Nahoru | #39
jj, taky silně doporučuju boční kufry, a ne brašny. Co se držáku bočních kufrů týká, tak mám Givi a (kupodivu) mi nepřijdou vzhledově špatný. Mně osobně víc vadí ten topcase, motorka mi pak přijde vzhledově spíš jak skůtr, ale jak už jsem psal, to záleží "na vkusu každého soudruha" a z praktického hlediska se asi topcase dost hodí.

jane88v> no s plexi ti dáváme, to se ale nemůžeš divit, univerzální rada fakt neexistuje. Vzhledově je jednoznačně nejlepší žádné plexi, malé kazí vzhled minimálně, na druhou stranu má také minimální funkčnost. Velké na CBF moc nesedí, ale výrazně lépe chrání před větrem a deštěm. Moje plexi Givi není vzhledově žádná sláva, ale vím jedno - bez něj bych při letošní cestě do Norska na Nordkapp asi umřel, zvlášť na několikadenních dálničních úsecích..

CBF 500

23.9.2009 v 10:25 | Nahoru | #40
Ještě jsem našel tohle to se mi jako jedno z mála velkých plexi líbí a zdá se že díky té velikosti by to dost větru mohlo pobrat..

Ale stějně ať tam člověk dá jakýkoliv plexi tak z toho kapotovanou mašinu neudělá, naháče prostě na jízdu po dálnici nejsou...

(reakce na) CBF 500

23.9.2009 v 10:36 | Nahoru | #41

jane88v>Jinak nevím jak je to s tou zárukou, ale myslím si, že na počet majitelů to nemá význam. Uvidíme..



Ale jistě že má. Je to bohužel obecně rozšířený právní blud. Ty nemáš s původním prodejcem (dealerem) žádný smluvní vztah (smlouvu o koupi nové věci na jejímž základě drží povinnou 2letou záruku), ten měl původní majitel a dalším prodejem zanikl. Ze zákona ti drží jen původní majitel 1/2 roku záruku na skryté vady v době prodeje (použité zboží). Je jen na dobré vůli dealera, jestli poskytne záruku v plném dvouletém rozsahu i dalšímu majiteli.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

23.9.2009 v 16:58 | Nahoru | #42
tak půl roku je tak akorát na konec 2 letý záruky takže je to jedno..

Díky moc všem.. nějak se s tím poperu a až něco přidám nebo dodělám a nebo si nebudu vědět rady. ozvu se..

Měj te se .. Ahoj

(reakce na) CBF 500

23.9.2009 v 17:14 | Nahoru | #43
jane88v> tady máš inspiraci

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

24.9.2009 v 09:47 | Nahoru | #44
Che> vidím, že sis přikoupil i hlavní stojan. Jednu dobu jsem o něm přemýšlel, pak jsem radši s kámošem svařil stojan pod přední kolo a pod kyvku, na údržbu v garáži. Ale na cestách by se určitě hodil..jen ta cena

(reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 09:52 | Nahoru | #45
Ondrowicz> stejne jako vsecko origo prislusenstvi od hujdy

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

24.9.2009 v 10:58 | Nahoru | #46
To není origo. ale levnější druhovýroba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 12:29 | Nahoru | #47

Che>To není origo. ale levnější druhovýroba



Kdo to dělá a kolik stál? Od SW Motech je asi za 2900, to je dost za takovou blbost... A ty padáky - to je Fehling? Přemejšlel jsem o nich, ale mám trochu obavu z té horní trubky - aby mi tam nezůstala noha. U padáků od Givi je vzpěra dolů a možná to i líp vypadá, ale zase je to dražší...

(reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 14:32 | Nahoru | #48
Brouk_Pytlík> jj motech a fehling

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

24.9.2009 v 18:45 | Nahoru | #49
No, peněz je to dost, na druhou stranu když si představím, kolik jebání je s namazáním řetězu na cestách (stokrát popojet o půl metru ), tak vo tom začínám přemejšlet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 22:53 | Nahoru | #50
Ondrowicz> Na cestách nemažu , řekl bych, že tomu řetězu je to stejně skoro jedno. 20-30 tisíc vydrží tak jako tak. Ale taky bych o tom uvažoval, jenže když je ten stojan navíc ještě hnusnej... . Kolik vám vydržely původní gumy, jestli jste je někdo už měnil? Moje Micheliny vypadají, že těch 20OOO nakonec asi nějak doklepou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 22:58 | Nahoru | #51
Brouk_Pytlík>
origo tam byly Michelin Pilot road, přední dala 18 000 a zadní uz je druhá, takze tak tech 9 000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

24.9.2009 v 23:10 | Nahoru | #52
abcman> Jenom 9000? Tos jí musel dávat dost zabrat ne? Nebo hlavně jízdy po dálnici?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

25.9.2009 v 09:21 | Nahoru | #53
Brouk_Pytlík> Dalnice nejezdim temer vubec, to je pro me ztrata benzinu
Kdyz jedu sam tak jezdim spis sportovneji, kdyz s nekym/ve skupine tak turistiku...
ted tam mam fungl novou přední a zadní už je na středu skoro bez vzorku takže cca to tak vychazi...

Tak me jeste napada, davate na CBF stupačku? ted ale nemyslim toho co tu daval ty fotky jak ji ma z pulky sebranou me prijde ze klopim fakt az na krev, zadni guma ma do kraje jen kousicek a stupacka nikde

Naposledy editováno 25.09.2009 09:24:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

25.9.2009 v 12:14 | Nahoru | #54
abcman> CBF na stupačku? Nevybavuju si, takže asi ne. Jsou docela vysoko a jsou krátký. Gumu mám sjetou taky docela ke kraji, tak půl-třičtvrtě cm. To bude asi ono - hrana gumy=stupačka. To by se dalo vyzkoušet někde na letišti. Ale já jezdím jen v provozu a zdá se mi dost o hubu to někde testovat. Ještě tak v Rakousku, tam jsou hezké silnice bez bordelu, takže se to dá naklopit bez strachu, že se někde vyválím. Na jiné motorce (nižší a širší stupačky) tu stupačku občas dám, ale cíleně se nesnažím. Já jsem hlavně rád, že dojedu celej domů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500

25.9.2009 v 12:49 | Nahoru | #55
Brouk_Pytlík> známej měl taky CBFku a rikal ze si nasel peknou prehlednou zatacku a tu piloval tak dlouho nez tu stupačku dal jenze prave tohle me nebavi :\
ještě mě napadlo že by to mohlo taky souviset s nastavením tvrdosti centrální pružiny, když bude do měkka tak bude motorka víc klesat v zatáčkách a stupačky budou níž..
ja mam proste svuj pocitovej maximalni naklon a pres ten mě to nejde a kdyz jsem ho kdysi na jine mašině přetáhl s tim ze to prostě dám (i stupačka tam byla) tak jsem skončil zapasovanej ve svodidlech

(reakce na) CBF 500

25.9.2009 v 15:19 | Nahoru | #56
abcman> Jo, to já jsem před měsícem taky málem skončil ve svodidlech na nájezdu na dálnici. Jel jsem na té druhé motorce v místě kde jezdím denně, jsem zvyklej to docela naklopit a už jsem tam předtím škrtal. Zase jsem to naklopil, najednou ustřelila zadní a možná i přední guma a už jsem se viděl ve svodidlech. Ale kupodivu jsem to nakonec nějak ustál takovým velkým obloukem těsně u svodidla. V tu chvíli jsem vůbec netušil, proč se to stalo, ale asi jsem měl podhuštěnou přední gumu a nějak se to smeklo. Od té doby na téhle motorce jezdím do zatáček trochu připosraně.
Ty tlumiče - podle mě nastavení tvrdosti nemá zas takovej vliv na výšku motorky, ale spíš jak rychle to tlumí nárazy (měkkej tlumič se ještě houpe, zatímco tvrdej už je připravenej na další nerovnosti - tak nějak laicky chápu). Takže podle mě - tvrdší tlumič=větší stabilita v zatáčce=větší náklon. Já to mám na CBF někde uprostřed 3-4.
S těma gumama bych si hlavu nelámal. Když se někdy podívám, jak mají gumy sjeté někteří ostrostřelci, tak se musím smát. A taky si myslím, že např. 180ky gumy se dají sjet ke kraji lehčeji, protože u krajů nejsou tolik zaoblené jako ty naše 160ky, tj. ojet na hranu 160ku znamená větší náklony než hrana 180ky. Čím užší guma, tím větší problém ji sjet až na hranu.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

1.10.2009 v 02:44 | Nahoru | #57
To CBF jde položit tak,že na pravý straně chytnete za páku zadní brzdy a na levou o stojánek,bacha na to,už jsem s tím měl trošku potíže


shodou náhod jsou to 2 fotky ve stejný čas,ale jinych pozic.Všimněte si že ten stojánek je už opravdu docela blízko.

(reakce na) CBF 500

1.10.2009 v 13:19 | Nahoru | #58
aswer> tiše závidím
Na takovej náklon já asi nemám koule

CBF 500

2.10.2009 v 11:22 | Nahoru | #59
abcman>ale jo,musíš jezdit,taky jsem loni nevěřil,že to jde položit až takhle.Není,ale důležitý jak to položíš nebo jak jedeš rychle,hlavně když si jízdu užiješ.A pak tyhle efekty taky něco stojí,já se pořád někde válim,můžu mluvit o štěstí,že jsem dosud měl jen zlomenou nohu.Mě to třeba na tý motorce už ani nepřijde,že jsem nějak nakloněnej,vnímání náklonu a rychlosti je relativní,ne už tak fyzikální zákony,pozor na to!!!

1 reakcí na tento příspěvek CBF 500

4.10.2009 v 08:03 | Nahoru | #60
dami a pani, na 95 % chcem kupit CBF 500. odradza iba jedna vec a to je karburator. masiny so vstrekovanim su asi vykonejsie a tah je plynulejsi. alebo sa mylim. da sa s karburatorom naozaj bez bez problemu jazdit?
prosim pomoc.
f
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK

TOPlist