globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: WR450F - střílí a nejde na volnoběch.
2.9.2009 v 06:56
Zdar chlapi. Včera jsem valil po poli a najednou jsem si všiml že když uberu tak motor střílí do vejfucku, dost často, co vteřina to rána. Tak jsem zastavil a motka zdochla. Našlápnout byl broblém. Jindy jde max na podruhý teď až na podesátý. Když chytla tak jsem musel otáčky držet v polovině. V tahu jde motor normálně ale jak uberu tak chcípne. Prej mi jdou plameny z výfuku. Nevíte na co kouknout? Kámoš mne straší s podpálenejma ventilama ,ale mne se to nezdá. (mám čistej filtr, nová svíčka)
Předchozí
1 2
Následující

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 08:37 | Nahoru | #1
ty ventily to je dost možný, potom to nejde nakopnout

kámoš na pitbiku to měl taky tak.... na šlápnutí nešla ani za mák ale na roztlačení chytla hned a jela normálně (i když on to měl vykurvený tak že měl ve válci všude vůle minimálně milimetr )

1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 08:49 | Nahoru | #2
ventily by to mohli bejt. To by pak mělo menší kompresi. Pokud se ti zdá že to jde šlapat líp tak by to chtělo sundat hlavu a kouknout jak vypadaj. Mě to dělalo skoro to samí a dlouho sem hledal chybu. Nakonec sem měl ustřihlí pero na alternátoru a ten se trošku protočil takže byl jinej předstih. Pálilo to moc brzo a při našlapování to docela i kopalo. Ale docela bych se divil kdyby si měl stejnej problém.

(reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 08:53 | Nahoru | #3
kadeloid> Řekl bych že to má stejnou kompresi ale jesti je malinko podpálenej ventil tak bych asi prd poznal. A taky si myslím že ve vyšších otáčkách by to taky dělalo brikule, ale to je jen můj názor.

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:11 | Nahoru | #4
zaprvé bych zkontroloval jestli se vibracema nevytočil vzdušník - takovej šroubeček schovanej úplně na spodku karburátoru, v manuálu ho najdeš pod názvem Air Screw nebo Fuel Screw, teď si nejsu jistej.
Měl by být vyšroubovanej v rozezí 1-2,5 otáčky od dorazu, jestli bude v tomhle rozmezí tak ho vrať do původní polohy (tu si zaznamenej)

Potom může být voda nebo bordel v karburátoru - vyčistit

V jednom z milionu případů se může uvolnit nebo zlomit jehla

Potom to taky může někde přisávat vzduch - zkontroluj všechny hadičky, příruby a šroubky mezi válcem a karburátorem

1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:22 | Nahoru | #5
co ze by byl jen nekde ucpanej volnobeznej okruh?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:28 | Nahoru | #6
assassin> Ale to by asi nestřílelo ne?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:29 | Nahoru | #7

novej>assassin> Ale to by asi nestřílelo ne?????



jo strili to kdyz je to chude, kdyz to bude mit priucpanou volnobeznou trysku tak tam pujde malo paliva a bude to strilet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:37 | Nahoru | #8
assassin> Teď mne tak napadlo že já to nezkoušel na sitič. Kdyby to na sitič jelo tak by to asi ventili nebyli co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 09:43 | Nahoru | #9

novej>assassin> Teď mne tak napadlo že já to nezkoušel na sitič. Kdyby to na sitič jelo tak by to asi ventili nebyli co?



jo sytic otevre vzduch/benal navic... takze by to na nej melo jet ...

pokud by byly ventily tak ko ze to neudrzi volnobeh tak bys asi slysel ve vyfuku jak uchazi kdyz bys motorem otocil do komprese... tak bys to poznal kdyz bys zmeril kompresni tlak...

ja tipuju spis na ten ucpanej karbec...

(reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 17:16 | Nahoru | #10
assassin> Kéž by

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 19:33 | Nahoru | #11
Neumýval jsi motku ??? Pokud ano odkal karbec někdy se tam dostane voda při otevřeným benzínu povol imbusový šroub který je na straně sytiče ůplně dole u víčka karbecu ventyli z ničeho nic těžko.Pokud nepomůže odkalení tak vyčistit celej karbec.

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 19:39 | Nahoru | #12
Ja bych postupoval takhle:
1. vyndat svicku, zmerit kompresi, pokud ok - postupovat dal, pokud ne - fpici ventil/y
2. pri vyndany svicce vrazit do valce tenky dlouhy sroubovak a najit skutecnou horni uvrat pistu, pak vyndat dekliky v levym krytu a zkontrolovat zda se nerozhodilo magneto. Mj se da sundat i ventilviko a zkontrolovat cely rozvody
3. vyndat karbec, a cely podle manualu rozebrat a prekontrolovat
4. zkontrolovat preskokove napeti zapalovani
Nic vic to byt nemuze

Naposledy editováno 02.09.2009 20:19:39

1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 19:41 | Nahoru | #13
A nestřílí do výfuku právě bohatá směs která se nespálí a bouchne až ve výfuku? jen se ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 19:44 | Nahoru | #14
maras> ano i ne. Ale zpravidla spis chuda.

(reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 19:44 | Nahoru | #15

AndrejKv>maras> ano i ne. Ale zpravidla spis chuda.



ok

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

2.9.2009 v 23:22 | Nahoru | #16
che
v patek sem po dlouhym vahani dovez taky wr450 a libi se mi jakyho mas lufta s tech ventilu, sme na tom stejne:) ale dneska mi mechanik rikal ze se tam daj i naky ventily zamenit za ocelaky, takze by se i usetrilo , jinak jak psal assasin tak souhlas, taky me hned napad karbik, i kdyz treba takova svicka by v tom tak mohla hrat roli.. no nevim no, chce to urcite oko znalce, ty sam poznas a vypatras hovno spis tomu jeste prilozis..

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 17:53 | Nahoru | #17
já to taky vidím na ty ventyly. co maš za rok? prej yamahy maj jedinej problém s motorama
a to jsou vejfukový ventyly. prej kdyz se nemění pravidelně vata v koncovce vejfuku ta maj tendenci se vihřát. jinak nevim a držim ti palce

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 19:56 | Nahoru | #18
Ja bych prvne mrknul na trysku jestli tam nemas kapku vody.to uz se mi jednou stalo motorka jela .potom sem mel problemy s nastartovanim a pak nejela vubec.rozdelal sem karbec a na trysce kapka vody ktera dal benzin nepustila.kazdopadne si myslim ze je problem s benzinem.ty ventily to snad nebudou

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 20:42 | Nahoru | #19
Vsazim 20kč na ucpanou volnobeznou trysku.Pak sem napis co to bylo...

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 20:49 | Nahoru | #20
Předevčírem jsem měl úplně stejné příznaky na jawě Ale tam to bylo vypadlým drátkem z odrušovacího kondíku, to na WRF asi nehrozí
Ale viděl bych to na karbec, plovák atd..

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #21
ahoj. no je to těžké tak po netu! ale postupně.
0.novoá svíčka stojí 180,-a bude to jistota!
1. ventily: jestli měříš řádně ventilové vůle, tak bys měl být v klidu. protože, špatná ventilová vůle je první předpoklad-nikoli jediný-podpálení ventilů. takže změř si dle manuálu ventilové vůle,a jestli tam jsou "vůle" a nejdou ventily bez vůle=na tvrdo-veltily by to NEMĚLY(!) být, a wr má titanové...záměna za ocel? proč, secho? kolik vydrží ocelové, když titan od yamahy 200MTH? ventilové vůle na wr jsou jednoduché jak facka-není na tom co zkazit-věř mi.
asi bude špatné složení směsi.
2.nečistota karbec: vypust benál z karbecu tím vypouštěcím imbusem-nejnižší šroub,povoluje se ze str.sytiče, do čisté nádoby,abys viděl, jestli tam nebyla voda, pak vyndej i tu vypouštěcí maticí dole na víku plovákové komory(klíč nějak 19 nebo 22) a to proto, že ti ta matka spadne do ruky a uvidíš, jesti byl v karbecu bordel!, když takto vypuštěný karburátor(při sumdaném sedle a nádrži=6ks šroubů) jen povolíš na objímkách airboxu a sání-vytočíš ho vpravo-uvidíš přes tu vyndanou matku plovákové komory, jestli náhodou nemáš ucpanou hlavní trysku a dále, jestli ti chodí jehla karburátoru se šoupátkem, a nemusíš vyndat karbec!!!kdyby byla ucpaná hl.tryska povolíš jí přes ten otvor-vyčistíš, kdyby ti "visela"=nechodící hl.jehla, tak jí vyndáš vrchem přes šoupátko,(napiši osobně/kdyby teda/, tam je finta na vyndání té jehly,abys nemusel vyndat celé šoupátko).
3.dále banalita(!): zkontroluj si, jestli máš plně funkční odvzdušnovací ventil ve víku nádrže, kdyby nedával vzduch do nádrže,bude téct málo benzínu do karb., máš to chudé a bude střílet do laufu(ale i bohatá směs střílí,spaluje se mnoho benzínu až ve výfuku,když se spojí se vzdušným kyslíkem).
4.další úkony, jestli to nepojede, jsou na delší psaní a jednalo by se o kontrolu a vyčištění vzdušníků a trysek v karbecu,ale to až by ti nejelo, ještě po tom. Hlavní vzdušník ze str. airboxu je můj osobní klíč k jízdě tvého WR-jak píše už přede mnou Vespa, ten jde taky vyndat a dotáhnot snadno,postup ti napíšu, jestli by ti to ještě stále nejelo a měl bys zájem.
5.dále šroub bohatosti směsi-je to zespoda na ústí karburátoru do válce, ale do toho zatím nevrtej,když to jelo dosud, ten šroub bohatosti je na pružině a s těsněním,tak se "sám" asi nehne.
6.pak by to samozřejmě mohlo být taky v netěsnosti karburace, v AIS-systému a "kurvítku sání", které tam máš a já s ním nemám žádné zkušenosti, protože je tam nemám a dále v elektrice.

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 21:23 | Nahoru | #22
jdeme do sázek? sázím 30,-Kč na hlavní vzdušník .

WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

3.9.2009 v 21:35 | Nahoru | #23
tak mě ted napadlo! jsetli je to hlavní vzdušník,tak se ti zatím "jen povoluje". kdyby se povolil úplně, nasaje ho motor a škoda by mohla být fatální. ale mohl bys ho taky tahat z výfuku bez následků,ale to by byla haluz, že taková na světě snad neexistuje, ten vzdušník je 14x4,5 mm. tak si dávej bacha, aby to nebyl ten hlavní vzdušníček .

1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 06:28 | Nahoru | #24
Tak chlapi z těch sázek asi nic nebude. Vypral jsem filtr a zkontroloval svíčku (byla jetá asi 1 hodinu) Vypustil jsem karbik tím odkalovákem ale bylo to čistý. Jel jsem to projet ale dělalo to furt. Tak jsem si říkal že se dám do toho karbiku. A jak už jsem měl vztek tak jsem ji chvilku dýl podržel v maximu a najednou se zakuckala pak zas chytla a od tý doby to jede normálně. Takže opavdu byl přicpanej karburátor. Vypadá to že ho budu muset fakt vyndat a radši ho vyčistit. No každopádně jsem rád že ventili jsou O.K.

1 reakcí na tento příspěvek WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 07:18 | Nahoru | #25
65 tisíc je na WR450/04 myslim velmi slušná cena... je to bezpapírák?

(reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 10:37 | Nahoru | #26

M6>65 tisíc je na WR450/04 myslim velmi slušná cena... je to bezpapírák?



jestli byla otazka polozena mne, tak je to pekna cena, s tim souhlasim a je to s TP a jeste bezhrazd riditkama, koncovkou RAAS, prepinacem map v zapalovani.. velmi pekny stroj za velmi peknou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 10:52 | Nahoru | #27
novej> no vidíš, nakonec to byla ta nejjednodušší věc. Byla to podle mě kapka vody na trysce.

Mě přijde že seš z tý motorky strašně na nervy a hledáš jen záminky k nespokojenosti - vedle jsem četl že už jsi plánoval nový ventily :)
Chce to trochu míň pesimismu a nevztekat se nad problémy ale řešit je, často bývá řešení jednodušší než by se zdálo, například ty tvrdý vidle se dají se základním nářadím přestavět že budou měkký jak na XR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 11:14 | Nahoru | #28
Vespa> Asi máš pravdu. Motorku mám chvíli takže se o ni zatím dozvídám a učím. Jde o to že se mi to posralo a hned pár mistrsvětahustomotorkářů mi sdělilo že jsou to na stopro ventili, tak jsem se zděsil. No každopádně se problém vyřešil sám a já si oddychl. Koupil jsem ji jetou a na tachometru bylo 1300km. Jenže víš jak to chodí vím prd co už má za ssebou i když vcelku vypadala pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 11:23 | Nahoru | #29
novej> to máš prakticky nový, udržuj motor těsnej, pečlivě nasazuj vzduchovej filtr, používej dobrej olej max po 1000km a přežije tě to :)

Jo a ověř že máš dobře nastavenou směs (aby svíčka nebyla bílá - mimochodem moc chudá směs způsobuje i to cukání a přehřívání) Jestli to chceš mít ťip ťop tak ze zkušeností mých kamarádů můžu doporučit si to nechat poladit od RSWR (www.rsracing.cz) a můžeš být klidnej že ti to šlape na 100%

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR450F - střílí a nejde na volnoběch.

7.9.2009 v 11:49 | Nahoru | #30
Vespa> Přemýšlel jsem nad tím ale je to z ruky. Dneska budu volat do yamahy Chomutov jestli jsou schopni to seřídit. Jo a svíčka je černá (ten poslední závit co čumí do válce) a elektroda je do hněda
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist