paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV klouže spojka
 
7.6.2007 v 20:38
Čaute všici. Po výměně oleje na RSV 00 naj. 30tkm za plnou sysntetiku mi začala mírně prokluzovat spojka. :( Předtím to nedělalo.
Jen při vyšších ryclostech na 6. rychlost....při menším rychlostech to zatím nepozoruju.
Ale počítám že se to bude zhoršovat :rolleyes:
Spojka už má asi něco za sebou....
Poraďte kde sehnat nové lamely nejlíp i pružiny *yes*
Zkoušel jsem EBC ale na tento motocykl lamely nevyrábí *no*

RSV klouže spojka

7.6.2007 v 22:32 | Nahoru | #1
Rohlik exup>jen tak pro prdel..co jsi tam dal za olej?
lucas na aprilii patrně taky spojku nedělá, tak newim...

RSV klouže spojka

7.6.2007 v 23:07 | Nahoru | #2
edit-offtopic, kaju se :o)

1 reakcí na tento příspěvek RSV klouže spojka

7.6.2007 v 23:15 | Nahoru | #3
Proc si tam daval plnou? Ja ted chtel dat misto polo 10w40 polo 15w50 a i od toho me mechanik odrazoval, ze mi bude prokluzovat spojka. Me zacala prokluzovat jenom po doliti 0.5l plny syntetiky, takze je to urcite olejem a vymen to zpatky za polo, jestli je doporucena vyrobcem polo. Zvlast kdyz pises ze to zaclo delat po vymene oleje, neni co resit.

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 00:17 | Nahoru | #4
Osobne bych s olejem moc neexperimentoval, jak to tady tak dlouhodobe ctu, tak sou s tim akorat problemy. Lej tam to na cem to zacalo jezdit a vzdycky jezdilo a takovyhle problemy se ti vyhnou.
Nebo je nejakej racionalni duvod proc menit polo za plnou? Krome dobryho pocitu ze je tam lepsi olej?

(reakce na) RSV klouže spojka

8.6.2007 v 07:24 | Nahoru | #5
Bubrak ZX9R>s viskozitou klouzání spojky nemá nic společného, mechanik je chytrý jak rádio!
já tam dal plnou a bez potíží...lepší přejít na plnou až při výměně spojky..je možné, že prostě nějak tím olejem "nasákne" a pak ty lepší kluzné= vlastnosti plné nepobere..newim...

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 08:40 | Nahoru | #6
Dal sem tam Denicol 15w50 syntex
A dal jsem ho tam proto protoze je to vyrobcem doporučený (plna - 15W50), tedy tak :thmubup:
Jinak nevím co tam bylo předtím za olej.Takže není jasné že sem vyměnil polo za plnou
Určitě ten olej tomu pomohl ale nedával bych mu to na vrub, při plné akceleraci 1-2-3-4 spojka neproklouzne!
Beztak tam je ješte origo a už bude mmít něco za sebou...

1 reakcí na tento příspěvek RSV klouže spojka

8.6.2007 v 08:51 | Nahoru | #7
jasně že na nišší stupeň neprokluzuje. spojka začíná většinou klouzat odshora. protože na 6 máš máš převod do těžka a motor chce jít do otáček ale kolo se tak rychle neorztočí. Jo a pokud potřebuješ lamely , ta jána Cagivu jsem se z 750 za kus dostal na 250 za kus u Lukase. Nejlepší je sehnat si katalogové čílo lamel a pak se koukni na www.elit.cz nebo na www.intercars.cz dělají Lucas spojky. ceny jsou super

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 08:59 | Nahoru | #8
Vím že odshora, ale chtěl sem říct že krom 6 se zatím tváří vše v pohode

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 10:00 | Nahoru | #9
RUTAN: viskozita primo uz z definice znamena treni/klouzani :D :D jinak ze je spojka nasakla polosynt a to muze delat prave potiz , to neni nelogicky

(reakce na) RSV klouže spojka

8.6.2007 v 10:12 | Nahoru | #10
kmotrs> Dík za ty odkazy. Ale na ELITu jsem nenašel vůbec nic tykající se motocykl. spojky a druhý odkaz nebyl o moc lepší.

Ty si to řešil přes koho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV klouže spojka

8.6.2007 v 11:11 | Nahoru | #11
Rohlik exup> Nový olej má z počátku vždy vyšší únosnost mazacího filmu. Klikovce to dělá dobře, spojka to nezvládne, pokud má už něco za sebou. Lucas lanely dělá - MCC551-9. Stojí 2230,-
Další kapitola je olej. Plný syn. mají hodně velkou mazivost, což je spojkam některých moto na škodu. Pověstnej je tímto Castrol s R4, ale podobně se asi v tomto případě chová i Denicol, co jsi nalil. Pomáhá tomu i viskozita (horní) 50. Olej s touto visk. při provozní teplotě vodou chlazenýho motoru udržuje olej trošku hustší proti 10w40. Ten by jsi tam měl raději dát. Vhodnej dělá např Motorex a konkrétně se jmenuje Top speed. Je to olej vyvinutej před pár lety pro silný a výkonný moto. Dost lidí už ho jezdí bez komplikací i ve spojkově problémový R1.
Když by jsi dával lamely nový, nezapomeň je napřed nechat nasáknout olejem - tím správným. čus Aleš

(reakce na) RSV klouže spojka

8.6.2007 v 12:07 | Nahoru | #12
Rohlik exup>cau ted sem cetl na www.rsv.wz.cz ze spojku lucas nebrat ze prej na aprilkach klouze uz jako nova tak nevim co je na tom pravdy

(reakce na) RSV klouže spojka

8.6.2007 v 12:19 | Nahoru | #13
alesmoto> Souhlas. Přesně tak jak jsi napsal. Jojo, Castrol je tím pověstný. Trošku bych jen nesouhlasil s tím, že by bylo raději dát řidčí 10w40. Určitě by tím asi nic nezkazil, ale 15w50 je předepisovaná a asi v Aprilii vědí proč. Hustší olej lépe vyrovnává rázy toho velkého dvouválu. A pokud spojka stojí 2500, tak bych to neřešil a vyměnil.

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 16:26 | Nahoru | #14
mě začala spojka klouzat přibližně v 25 tis. dal jsem novou spojku a mám klid. myslím že byla od lucase. výměna je jednoduchá, jak facka. jinak olej tam dávám 15w 50 motul.

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 16:33 | Nahoru | #15
ahoj
http://www.elit.cz/d...fault.aspx?tabId=141
http://ekatalog.intercars.cz/
ale chce to znát katalogové číslo ale to by ti v servisu mohl říct.
jo a doma mám kompletní katalog spojkových lamel od Lucasu. tak ti ho když tak pošlu

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 16:49 | Nahoru | #16
Z mých zkušeností vím, že i origo spojka není tak drahá. Samozřejmě ne u nás, ale v Rakousku. Kupoval jsem na Monstra 600, v ČR stála asi něco kolem 5500 a ve Vídni u dealera Ducati 102,83 euro. Byla to originálka včetně plechových lamel. ;)

RSV klouže spojka

8.6.2007 v 17:28 | Nahoru | #17
Je to zvlastni, ja mam na puvodni spojce uz 60tis km, jezdim porad po zadnim a klouze porad stejne uz asi 30tis km (na 2 kdyz to zvedam nebo na sprintech nebo na 4 pod plnym kotlem). Ted 8tis km mam teda novy pruziny.

1 reakcí na tento příspěvek RSV klouže spojka

9.6.2007 v 14:10 | Nahoru | #18
alesmoto> Díky za vyčerpávající odpověď. Než si stihl napsat ten typ, tak sem už kontaktoval jednoho prodejce a ten mi to označení zdělil. Ale dík :thmubup:
Dejme tomu že bych olej nechal, vyměnil pouze ty lamely. Co si myslel nasaknout tím spravným olejem. Pochopil sem to to spravně - kdybych měnil olej tak jej nasáknout tím novým že....

marcel KTM> hmm tak to si mě moc nepotěšil, uvidíme co je na tom pravdy

bubrak ZX9R> jestli to není tím že máš mrchu zdechlou :D ne to byl vtip :cool: Přeci jen je to dvouválec, a jestli na tu životnoust nema vliv i antihopping :/

RSV klouže spojka

9.6.2007 v 17:38 | Nahoru | #19
Rohlik: zdechlou mrchu mam, od prosince pokles 20Nm v pasmu 5-10k, resp. posledni mesic to pozoruju, pry by to mohla delat vata ve vyfuku (jako ze tam neni uz), ale nevim, mam to chudy a malo to zere taky (prumer 5 litru pri 140-160 na dalnici na celou nadrz)

(reakce na) RSV klouže spojka

13.6.2007 v 15:32 | Nahoru | #20
Rohlik exup>Jasně, nový lamely dej i s novým olejem, v kterým je necháš nasáknout. Pokud vybereš správnej, neměl by jsi mít problémy.

(reakce na) RSV klouže spojka

13.6.2007 v 16:07 | Nahoru | #21
kakanek>bohužel s tím zkušenosti nemám, ale dával jsem Castrol GPS, od kterého mě všichni odrazovali a bez problémů *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist