paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KLR 650 - zkušenosti?
10.12.2008 v 20:54
Zdravim, zajímaly by mě vaše zkušenosti s timhle strojem (r.v. 2000).
Jde mi o klasické poznatky jako chování na silnici a v terénu, brzdy, posaz, případně jestli trpí nějakými klasickými závadami?
Díky

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

12.12.2008 v 16:59 | Nahoru | #31

Mirek12>hmm taky jsem tady měl pár lisdičekm jenom na svezení



Je to mašina od kamaráda, tomu to nevadilo, ho zas nechám povozit na SV.. snad se mu bude líbit a vymění

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

12.12.2008 v 23:22 | Nahoru | #32

Spijker>Lada.s>Peca> To je rozumný. Člověk má zkusit všechno. Motorky nejsou jen o rychlosti a klopení zatáček...

ne jo??? a o cem jeste???



zkus někdy enduro, nebo cokoliv mimo silnici a pochopíš

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

12.12.2008 v 23:22 | Nahoru | #33

Peca> Takže s největší pravděpodobností do ní půjdu



no konečně rozumná řeč

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

4.8.2009 v 20:47 | Nahoru | #34
Pokusím se oživit toto téma, páč jsem si před měsícem KLRko pořídil...a pořídil jsem dobře
Je to motorka kterou jsem hledal! Umí po silnici i v lehkém terénu. Když upadne v lese, nic se jí nestane akorát je problém jí potom najít, protože ta zelené barva se ve vysoké trávě ztrácí

Vím, že není o čém diskutovat, když nejsou žádné problémy, tak alespoň jí musím pochválit!

Snad jedno negativum: Dosud se mi nepodařilo sehnat český manuál
Pomůže někdo?

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

5.8.2009 v 18:31 | Nahoru | #35
storeman> českej návod jsem nesehnal nikde

KLR 650 - zkušenosti?

5.8.2009 v 19:47 | Nahoru | #36
Zdarec,KLR sem měl taky.Manuál seženeš lega tak eng nebo ger a jiné protože KR se u nás nikdy neprodávalo
Jinak já měl německý a v pohodě z toho vyčteš co potřebuješ

KLR 650 - zkušenosti?

5.8.2009 v 20:37 | Nahoru | #37
Díky za špatnou zprávu! Německý nanuál už jsem někde stahnul.

Buriel: Přes to, že už jí nemáš musím pochválit tvoji recenzi této motorky. Napsal jsi to moc hezky. Asi si budu muset pořídi ten laďák

Mirek12: Koukám, že jsi to svojí (bejvalou) Kawu omladil tak o 10 let
Umíš to i ze ženskejma? ...měl bych pro tebe kšeft

Naposledy editováno 05.08.2009 20:43:27

KLR 650 - zkušenosti?

5.8.2009 v 20:43 | Nahoru | #38
S tim manuálej je to bohužel tak, tež sem ho hledal.. :\

Jinak ale KLR doporučuju Jezdilo se na něm moc hezky, i řádění v lehčim terénu zvládalo v pohodě. S laďákem R.P. byl zvuk vynikající

Občas lituju že sem ho prodal, ale živit dvě motorky bych nezvládnul

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

16.8.2009 v 10:53 | Nahoru | #39
Ještě mám jeden dotaz na zkušenější majitele KLR650 :
Kolik vám to jede?
Jaká je maximálka?
Páč z ní nemůžu vymačknou víc jak 140 (tachometrových). A to se mi zdá nějak málo

KLR 650 - zkušenosti?

16.8.2009 v 12:04 | Nahoru | #40
já na ní jednou potom už jsem to nezkoušel valil cc 165 podívej se kolik máš zubů vzadu na rozetě já tu rychlost dal ze seriovejma převodama

jinak na KLR bylo tak 3měsíce práce (přes zimu po chvilkách)

KLR 650 - zkušenosti?

17.8.2009 v 18:39 | Nahoru | #41
KLR je nejnenespolehlivejsi enduro jake znam...porad problemy s retezem vyvažovaku,rozvod DOHC je uplne k hovnu ,sice to točí tis. ale nejedete,akorat dražsi opravy serizeni na ventilech...doporučuju jinou znacku,kawasaki dela dobry motory ale až ty novejsí...

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

17.8.2009 v 18:41 | Nahoru | #42
a tajela snad jen storeman>?to bud rad...jamel klr rok ,s endur je to ten nejvetsi s..č KLR.

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

17.8.2009 v 21:03 | Nahoru | #43
maxx10: No? Vyjmenoval jsi dva problemy a v obou případech máš pravdu. Veltily jsem si musel nechat seřídit a napínák řetězu vyvažovacích hřídelí mám v plánu. Je údajně nějaký slabší , ale o dalším problému nevím!
Ale pořád nikdo neuvedl tu cifru! Mimo Mirka12.
Tak kolik vám to KLRko jede?

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

17.8.2009 v 21:10 | Nahoru | #44
storeman> Jel sem s ní 160 tachometrových, asi by ještě kousíček šla, ale už sem na to neměl srdce, zkoušel sem to jednou a taky naposled. Převody origo jak mají být.

Jinak ke spolehlivosti: neměl sem KLR dlouho, ale znám dva ze tří předchozích majitelů a s tou mašinou nebyly nikdy problémy. Na špatnej, nebo od majitele domrvenej kus mužeš narazit u každý mašiny a je jedno jesi to bude Kawa, Honda nebo Ducati..

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

18.8.2009 v 22:34 | Nahoru | #45
na majitely zaleži hodne ale KLR 600,650 nebyla povedena řada ...

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

18.8.2009 v 23:07 | Nahoru | #46

maxx10>na majitely zaleži hodne ale KLR 600,650 nebyla povedena řada ...



šponovák byla slabost ale dá se v domácích podmínkách lechce opravit za pár kaček u sousružníka... rozvody jsou jako u všech motorek a seřizování je stejné jako u jinych nevím co se ti na tom nezdálo?? .. mohls kápnout na pokurvenou motorku od prasete já měl KLR 2roky a nikdy žádnej problém .... spíše konkurence měla jiné mouchy jako mazání vačky pouze vytahem rozvodáku atp... a mohl bych pokračovat..

KLR 650 - zkušenosti?

19.8.2009 v 22:17 | Nahoru | #47
Tak opravuji! Motorka mi jede tak jak má! Vono se musí pořádně vzít za plyn a to jsem nevěděl

Dnes jsem jí prubnul na letišti a minimálně těch 160 jede! Projel ji i "jeden zkušenější kolega" a vše je OK!

KLR 650 - zkušenosti?

19.8.2009 v 22:47 | Nahoru | #48
Jo,KLR je nopovedená řada,proto se vyrábí od roku cca 83 pro ameriku doteď...
Takový kecy mám rád.Koupíš drek kterej neumíš ošéfovat a pak nadáváš.Měl jsem jich pět,a nikdy jsem si nestěžoval.Z tech klasických lehkých endur je pro mě nejlepší.Skoro každej stroj má své mouchy.Třeba XT mají problémy s pětkovým kolečkem a DR zase s vačkou.
KLR co teď mám,má 70000, přesto je v pohodě.A proč?Protože přechozí majitel se o ni staral!
Je to jen o kontrole oleje a občasné výměny toho řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

20.8.2009 v 18:11 | Nahoru | #49
KLR ma vdechny slabosti jednovalcu jako jsou vydrene vacky,retez vyvažovaku a navic je KLR o 20 kilo teždi než konkurence,tece vodni pumpa,voda do oleje...Proste srac,novejsí rok vyroby napr. 2000 na tom budou mnohem lip ale jen proto že maj mensi porci km a vylepseni.Motor KLR je nejhorsi ze vsech 1V a zatim si stojim,DOHC rozvod je nejvetsi volovina u 1V a kort v roce 83 kdy se KLR zaclo vyrabet DR 600 je proti tomu vymazleny elektromotor co nepotrebuje nic...tak asi.Kawasaki proste dela mene spolehlive stroje a hlavne u starsich rocniku byla kawa nejhorsi.Mam kawu taky a presro ji haním,protože kawa ma charizma,vykon,surovost ale oproti honde ,suze horsi spolehlivost,chod motoru apod.

KLR 650 - zkušenosti?

20.8.2009 v 20:34 | Nahoru | #50
maxx10: To jsi mě uklidnil! To když mám ročník 2001, tedy ten "vylepšený" tak bych mohl prodloužit výměny oleje na dvojnásobek a přestat mazat řetěz, to se mi přece nemůže nic stát! a ještě ušetřím.

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 01:45 | Nahoru | #51

maxx10>KLR ma vdechny slabosti jednovalcu jako jsou vydrene vacky,retez vyvažovaku a navic je KLR o 20 kilo teždi než konkurence,tece vodni pumpa,voda do oleje...Proste srac,novejsí rok vyroby napr. 2000 na tom budou mnohem lip ale jen proto že maj mensi porci km a vylepseni.Motor KLR je nejhorsi ze vsech 1V a zatim si stojim,DOHC rozvod je nejvetsi volovina u 1V a kort v roce 83 kdy se KLR zaclo vyrabet DR 600 je proti tomu vymazleny elektromotor co nepotrebuje nic...tak asi.Kawasaki proste dela mene spolehlive stroje a hlavne u starsich rocniku byla kawa nejhorsi.Mam kawu taky a presro ji haním,protože kawa ma charizma,vykon,surovost ale oproti honde ,suze horsi spolehlivost,chod motoru apod.



nechci se s tebou pouštět do debaty o tom co je lepší nebo horší ... ale KLR 98+ má tlakově mazané vačky, a DOHC je právě nesmrtelnej protože ta síla uložení je dělená dvakrát než u jednovačky .. a KLR má také tlakové mazání převodovky .. takže to že jsi narazil na kus po trotlovi tě poznamenalo... a věř že jsem měl jiné motory od konkurence na stole..

Naposledy editováno 21.08.2009 01:46:19

KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 17:33 | Nahoru | #52
Maxxi,DOHC dnes používají snad všechny motory včetně jednoválců,takže to asi taková blbost nebude.Přijeď se kouknout ke mě,jak vypadá uložení vaček po 70000kilometrech,pokud máš pořád dobrý olej v motoru.Řetěz vyvažováků holt občas potřebuje napnout nebo vyměnit,ale to je na mladé fracky co většinou dostanou takovou mašinu do ruky moc náročný úkon.Šak to jede,ne?Voda do oleje se přes pumpu nedostane,je tam komora s dírkou,ale téct může,pokud si majitel nepohlídá těsnění.KLR po roce 2000 mají oproti těm starým ročníkům jen pár drobných vylepšení,nic zásadního.Všechno je o té údržbě.
A když už se přijedeš kouknout na mou KLR,pošlu tě za kámošem co má DR,on ti vysvětlí jak je to skvělej stroj,že si zajezdí tak jednou za tři měsíce než se mu vysype hlava.
KLR v době svého vzniku naprosto přdehnala konkurenci,a přesto že se vyrábí nějakých 27roků tak není úplně zastaralá.Ztím co DR zmizelo v propadlišti dějin KLR se prodává dál,proč asi?
Ty motorky mají jen jednu velkou smůlu.Jako levné jednoválce jsou dost často startovní motorkou pro "mlaďase" kteří se nehodlají zabývat údržbou protože stejně ji za rok prodají,protože "to nejede".Proto mezi jednoválci najdeš největší dreky.A není to jen otázka KLR.Já osobně jsem už potkal i pár DR a můžu ti říct,že větší dreky sem neviděl.
Můžeš si stát za čím chceš,holt zkušenosti dělají jméno.Je jasné,že když pořídíš mr.ku,nemůžeš potom té motorce přijít na jméno.

KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 17:52 | Nahoru | #53
ja klr koupil pred cca 7 lety za 50 tis.kc,najel sem asi 500 km a motor se porad sral i pres kontrolu ,novy olej,novy tesneni vodni pumpy,proste sraaaaac!Dr je proti tomu mazel!kamos ji mel jelo to oproti KLR jak svin a jel na ní chorvatsko a porad jezdil,jedinou potiž mel vždy se starty po delsi dobe ,cca i po txdnu spatne chytala.Kawa s KLR chtela predehnat konkurenci napr DOHC rozvodem,ale spise si na to hrala.KAwa KLR je slupka.MAam kawu zx 10r 04 je to supr motorka,ale oproti honde a suze je to traktor a nikdy se jim spolehlivosti nevyrovna.Ted vidis že rikam pravdu a ne jen pouha vysazenost od nekoho_sam mam 4V kawu

KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 19:05 | Nahoru | #54
Cha,já koupil první Kawu,po dvou letech jsem ji prodal že nás oba neuveze,pak koupil Gran Canyona a toho potom vyměnil zas za KLR,tu prodal a koupil KLX,a potom zas KLR,krásnou zachovalou.Pak ji nechal ženě a teď mám zas KLR,taky dobrá i když stará.A nikdy jsem neměl problém,nikdy se nic nesralo.
A mám kamaráda,má DR a furt rozesraný.Vysypaný vahadla,nechal je vyvařit,vysypaly se mu ventily,koupil druhou hlavu,vypadlo vodítko ventilu,spravil to,vypadlo sedlo ventilu.Teď stojí.Měl jsem tu jednoho z DR,chtěl za to toho Gran Canyona,krásná mašina,udržovaná jak z fabriky.A když mi vyprávěl,jak se mu v alpách vysypala hlava,tak jsem couvnul.Pak jsem měl ještě jednoho zájemce s DR,do motoru nasypal asi třicet tisíc,ale když jsem na to vlezl tak děsněj drek.
Takové jsou zase moje zkušenosti,takže je jisté že každý budeme mluvit jinak.Já ale nebudu nadávat ani na Jawu,ve který jsem měl ruce furt a stejně to nepomáhalo,měla na to roky.Ty stroje za to nemůžou,je to lidma,nebo věkem.

2 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 20:03 | Nahoru | #55
myslímže za to mužou i fabriky co ty stroje vyrabí!Je jasny že každa znacka ma nakou bolest ale kawa bych rek trpi vsema bolestma ostatnich znacek + pridava nektere svoje specificke.Honda je jedina ktera vede ve vsem.Spolehlivost,chod motoru min. neocí...snad jen odchazejici reg. dobijeni u starsich stroju.Suza zas prevodovky,yamahy to same ale u kawy ,nezlobte se na me se s..re vsechno hlavne mluvim o starsich strojich z 90 let.I dnesni kawy na tom nejsou nejlip.Jeli jste npr na ZX 10r 04?ta prevodovka je silena!5,6ka jde radit obcas tak blbe že skoci faalesny neutral a pak rna do retezu.Dokonce to o tomto typu psali v testech... Model 08 už je kalitou vseho asi na urovni jinych znacek a motor zx 10r 04 v tomto roce nema asi konkureci-proto i me zlakal a nekoupil sem si napr. 1000rr o4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 20:13 | Nahoru | #56
maxx10> Myslim že to moc žereš

Co třeba problém s převodovkou, konkrétně 2. přev. stupněm u Thundercata? Fároš 08 zas žere přes 0,5l oleje na 1000km. Na mym CBR taky občas trefim falešnej neutrál.

Žádnej stroj neni dokonalej, nemyslim že by na tom kawa byla hůř než ostatní. Beru že máš špatný zkušenosti, ale kolik lidí tu už napsalo opak? To asi o něčem svědčí

KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 20:45 | Nahoru | #57
Já bych to neřešil.Už samotná koupě motorky je většinou velice nepraktická investice.To samé platí i o provozních nákladech.Holt někdo musí ješte to všechno navýšit o nějakou tu koruna na opravu.Ale pokud ji miluješ,není co řešit.
Malý početní příklad.Koupím si místo nového XT starou Kawu.Nová XT stojí cca 150 tisíc.Kawa je za dvacet.Kolik mi zbývá na opravu?

(reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

21.8.2009 v 21:48 | Nahoru | #58

maxx10>myslímže za to mužou i fabriky co ty stroje vyrabí!Je jasny že každa znacka ma nakou bolest ale kawa bych rek trpi vsema bolestma ostatnich znacek + pridava nektere svoje specificke.Honda je jedina ktera vede ve vsem.Spolehlivost,chod motoru min. neocí...snad jen odchazejici reg. dobijeni u starsich stroju.Suza zas prevodovky,yamahy to same ale u kawy ,nezlobte se na me se s..re vsechno hlavne mluvim o starsich strojich z 90 let.I dnesni kawy na tom nejsou nejlip.Jeli jste npr na ZX 10r 04?ta prevodovka je silena!5,6ka jde radit obcas tak blbe že skoci faalesny neutral a pak rna do retezu.Dokonce to o tomto typu psali v testech... Model 08 už je kalitou vseho asi na urovni jinych znacek a motor zx 10r 04 v tomto roce nema asi konkureci-proto i me zlakal a nekoupil sem si napr. 1000rr o4.



hmm možná by to nechtělo tolik sledovat recenze..

1 reakcí na tento příspěvek KLR 650 - zkušenosti?

22.8.2009 v 20:43 | Nahoru | #59
Anti: Kde maji Kawu za 20? asi jsem se nechal napálit, páč jsem za ní dal 70



Jináč koukám, že někteří jste docela dobří na Kawy škoda že je ta Morava tak daleko, zajel bych na kus řeči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLR 650 - zkušenosti?

23.8.2009 v 00:18 | Nahoru | #60
Peca> Yamaha ma u strasich stroju problemy s 2 prevodem...viz treba FZR 1000 kde 2ka zlobila často...Rikas že faros 08 žere 0.5l oleje na 1000km?Co je to za blbost?Honda ma neklepsi motory a jestli žere olej faros 08 tak motor zx 10r 08 bude žrat tak 5l oleje na 1000km Motor Fireblade 08 je první 1000rr ktree se vykonem muže merit osttatním litrum a pritom zustava nejlepsi ve spolehlivosti...oproti 4V honnda bezi vetsina jinych 4v znacek jak traktor viz kawa 4V.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist