globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001
 
6.6.2007 v 23:13
Prosim poradte jak na synchronizaci karburatoru u Kawasaki ZX9r rv.2001 Koupil jsem budiky se stupnicemy 0. -0,2. -0,4. -0,6. -0,8. -1,0 a nevým na jakou kompresi je mam nastavyt, jestli maji vsechny 4 budiky ukazovat stejnou hodnotu a jestli je mam napojit napřimo nebo připojit k tem krajnim jeste ty puvodni hadičky z motorky.Moc dik za radu

(reakce na) Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.6.2007 v 08:07 | Nahoru | #1
eircomZX9R> Zdar, vsechny ctyri musi ukazovat stejne, a je celkem jedno kolik.
Dela se to tak, ze kazdej napojis na jedno hrdlo, mely by tam byt vyvody na ty hadicky, nastavis napred na stejno oba levy, pravejch si nevsimas, pak oba pravy pricemz si nevsimas uz nastavenejch levejch, a nakonec levou a pravou stranu mezi sebou.

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.6.2007 v 13:14 | Nahoru | #2
je to trochu jinak

nastavuješ tři karbece podle toho ke kterýmu je přidělaný lanko

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.6.2007 v 14:24 | Nahoru | #3
lanka sou uprostřed,ne? :)

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.6.2007 v 16:55 | Nahoru | #4
VOBO > Tak ja to udelam podle tebe a potom napišu jak jsem dopadl Moc dik

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.6.2007 v 18:03 | Nahoru | #5
Nedávno jsem taky synchronizoval jednu ninju9 a bylo potřeba vašroubovat do hrdel sání redukce na které jsi napojil ty hadičky. Ale možná máš model,který má záslepky ,který akorát vytáhneš a na to napojíš hadičku.

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

8.6.2007 v 20:20 | Nahoru | #6
Tak jsem to teda nastavil a všechny ukazuji stejně ALE ja to mam udelany tak že druhý a třeti karburator se zadela šroubama a do prvního a čtvrtýho jdou hadičky. Když to složím tak jak to bylo puvodně tak motorka je přidušena a nema otáčky. Zkusil jsem misto šroubu nechat tam ty redukce a všechny napojit ale pořad to jaksi není ono. Je opravdu jedno kolik ty budiky ukazuji ?

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

8.6.2007 v 21:30 | Nahoru | #7
Hele podmínky pro synchronizaci:
- zahřátá motorka
- synchronizace se šteluje při zvýšených otáčkách. (cca 2000- 2500ot/min)

Takže napoj VŠECHNY hadičky.
pak zahřej motorku
pak teprve šteluj!
šteluj nejprv karburátory na jedné straně (je mezi nima šroubek) - tak aby měli stejnou hodnotu
Pak šteluj karburátory na druhé straně.(opět šroubkama co je mezi nima)
Poté teprve pošteluj k sobě (na stejnou hodnotu) oba páry - šroubkem co je někde pod kladkou plynového lanka.

Při přidání plynu musí všechny budíky ukazovat stejně. Na hodnotě opravdu nezáleží. ale počítám že tam budeš mít něco kolem -0,3 až -0,4

Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

6.4.2009 v 21:25 | Nahoru | #8
Zeptám se asi hloupě, ale je potřeba to dělat, když se v tom nikdy nikdo nehrabal a je to nastavený od výrobce? Mám napsáno v manuálu Inspection co 10tis.km.

Naposledy editováno 06.04.2009 21:26:21

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.4.2009 v 07:31 | Nahoru | #9
Je potřeba to kontrolovat,protože poměry v motoru se mění provozem,hlavně ventilový vůle.
Před synchronizací je třeba mít udělaný vůle a taky mít čistej/novej vzduchovej filtr

(reakce na) Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

7.4.2009 v 10:06 | Nahoru | #10

Camča_v>Je potřeba to kontrolovat,protože poměry v motoru se mění provozem,hlavně ventilový vůle.
Před synchronizací je třeba mít udělaný vůle a taky mít čistej/novej vzduchovej filtr



Díky, už sháním přípravek na měření. M.

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

4.7.2010 v 16:13 | Nahoru | #11
Ja si koupil toto a je opravdu super. http://www.ekmpower...ro-4-column-22-p.asp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

4.7.2010 v 22:47 | Nahoru | #12
eircomZX9R> 1100 za to chtej,neni to moc drahy?

(reakce na) Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001

4.7.2010 v 22:57 | Nahoru | #13
Pawka> u nas to prijde daleko draz Rozdil 500kc a vic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist