Dela se to tak, ze kazdej napojis na jedno hrdlo, mely by tam byt vyvody na ty hadicky, nastavis napred na stejno oba levy, pravejch si nevsimas, pak oba pravy pricemz si nevsimas uz nastavenejch levejch, a nakonec levou a pravou stranu mezi sebou.
- zahřátá motorka
- synchronizace se šteluje při zvýšených otáčkách. (cca 2000- 2500ot/min)
Takže napoj VŠECHNY hadičky.
pak zahřej motorku
pak teprve šteluj!
šteluj nejprv karburátory na jedné straně (je mezi nima šroubek) - tak aby měli stejnou hodnotu
Pak šteluj karburátory na druhé straně.(opět šroubkama co je mezi nima)
Poté teprve pošteluj k sobě (na stejnou hodnotu) oba páry - šroubkem co je někde pod kladkou plynového lanka.
Při přidání plynu musí všechny budíky ukazovat stejně. Na hodnotě opravdu nezáleží. ale počítám že tam budeš mít něco kolem -0,3 až -0,4
1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace karburatoru KawasakiZX9r 2001
Před synchronizací je třeba mít udělaný vůle a taky mít čistej/novej vzduchovej filtr
Camča_v>Je potřeba to kontrolovat,protože poměry v motoru se mění provozem,hlavně ventilový vůle.
Před synchronizací je třeba mít udělaný vůle a taky mít čistej/novej vzduchovej filtr
Díky, už sháním přípravek na měření. M.