globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburator
15.8.2009 v 22:50
Zdravim vsechny motopriznivce a predem dekuji za Vase postrehy
mam Suzuki LS 650 savage, rovnotlaky karburator Mikuni BS40

daval jsem primy sani(karburator rovnou na prirubu karburatoru-bez airboxu)
pretryskovany karburator(z 52/125 na 55/155)
a otevreny vyfuk (zn Buyak, ne uplne hola roura)

predtim jela dobre, ale ted:
startuje dobre, volnobeh drzi krasne a i na volnobeh se dobre vytaci)
ale kdyz jedu, tak v malych otackach dobry, ale cca kolem 2.000 to cuka
jde pomalu do otacek a kdyz je ve vyssich otackach a pustim plyn, tak rany z vyfuku jak hovado(pri jizde pri zvysovani otacek nestrili, jen pri ubrani plynu, na volnobeh taky nestrili)

asi to bude(doufam)nastavenim sroubku nastaveni smesi-ten mosaznej v levo na karbci

postupoval jsem nasledovne:
sroub jsem uplne zasrouboval a povolil o cca 3 otacky a pak jsem chtel pri nastartovanym motoru postupne sroub utahovat, az dosahne maximalnich otacek.....ale ja sem zadnej rozdil ve zvuku fakt nepozoroval, porad bublala nejak stejne....mam tam otackomer, rucicka tak nejak porad kmitala kolem 1000ot.

najel jsem na tom takhle asi jen 5 kilaku

delal jsem to s tim sroubkem dobre? co se tim sroubkem vlastne ovlada benzin, nebo vzduch? respektive na kterou stranu se obohacuje/ochuzuje????

velice vsem dekuji za rady

Karburator

15.8.2009 v 22:58 | Nahoru | #1
potřebuješ obohatit směs. Ale jak přesně, to ti nepovím. Zkus sehnat servisní manuál.

Karburator

15.8.2009 v 23:04 | Nahoru | #2
ano pravda.. musíš obohatis směs pokud ti to po ubrání střílí jako prase, nemyslím jen sem tam, ale taková bombardace.. tak povolováním obohatíš směs. Není podstatné co ten šroub uvnitř děla,ale co to způsobí celkově. povoluj tak o 1/2 otáčky a projíždej .. obohatí se směs a nebude vybuchovat ve výfuku... ale jestli máš nějak divoko otryskováno tak aji rozmezí šroubu bohatosti směsi nemusí stačit..

1 reakcí na tento příspěvek Karburator

15.8.2009 v 23:06 | Nahoru | #3
ten šroubek bohatosti,jak pišeš,obohacuje směs jen a pouze snad v prvni třetině otaček...(ber to tak,že upravuje bohatost lehce nad volnoběh..pak už se o to staraj trysky...)ve vysokych otačkach hlavne hlavní tryska-je to ale docela věda-idealně Ti to musi někde odbrzdit s lambdou,kup DynoJet..a zajed s tim někam jestli teda chceš nějake vysledky...jestli na tohle nemaš,tak tam vrat zpatky airbox a puvodmi trysky,protože bez odbrždění se s otevřenym sanim nedostaneš ani na podobnou uroven,jako ted origo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator

15.8.2009 v 23:12 | Nahoru | #4
Axel> jsem téhož názoru .. je jěte někdo téhož názoru???? kromě Marečka a Hustolesa

(reakce na) Karburator

15.8.2009 v 23:15 | Nahoru | #5
Mirek12>

jinač, LSrider>když se dava košik,je třeba si hodit bokemaspon tu pětitisicovku,na ty srajdy okolo..kdyby to bylo tak jednoduche,že daš o dvě desetiny větší trysky...tak jezdime s košikama fšici

1 reakcí na tento příspěvek Karburator

15.8.2009 v 23:18 | Nahoru | #6
pak si člověk řekne zlatá serie .. resp odladit to bez brzdy doma asi nepůjde moc lechce

(reakce na) Karburator

16.8.2009 v 10:28 | Nahoru | #7

Mirek12>pak si člověk řekne zlatá serie .. resp odladit to bez brzdy doma asi nepůjde moc lechce



Nebude stacit tak prevrtat

Karburator

16.8.2009 v 10:54 | Nahoru | #8
přímý filtr, rozhodí stálý podtlak v karburátoru, na kterým byl seštelován, čili ještě to chce doladit sílu pružin...

Každopádně zapomeň na to že ještě někdy získáš původní výkon série.

No tak teď máš showbike, tak lešti, na ježdění to moc nebude

Trošku jsem to nadnesl, ale z poloviny mám pravdu

Karburator

16.8.2009 v 10:56 | Nahoru | #9
Axel: šroubek bohatosti nemá nic do činění s otáčkama, ale s otevřením škrtící klapky.
Tzn. 14.000 otáček bez plynu má vliv zase šroubek

Karburator

16.8.2009 v 12:44 | Nahoru | #10
ty trysky byly obednany jako kit z Ebay primo delany na Savage, ne univerzal. byly k tomu i vymezovaci podlozky pro nastaveni jehly. myslel jsem, ze pak bude stacit nastavit ten sroubek...myslel jsem, ze to pujde podle volnobehu, kde mam s tim sroubkem otacet jak jsem psal predtim a zjistit nejvyssi otacky, ale to mi neslo, otacky byly porad jako stejny a to slysim dobre
takze to budu muset zkusit jak rikal Mirek pri jizde, dokud nenajdu tu vhodnou polohu.
volnobeh je super, maly otacky nad volnobehem taky, okolo tech 2.000 to cuka a jde to pomaleji do otacek.

to strileni je tak ze kdyz to trosku vytocim a pustim plyn, tak po chvili rana jak z kanonu...neni to takovy to poprdavani, je to jedna mega rana
a taky to min brzdi motorem nez predtim
k tomu strileni...jeste zkusim utesnit vyfuk

jak rikam, jel jsem na tom bohuzel jen cca 4km

kdyby to bylo fakt jen v tom nalezeni vhodne polohy toho sroubku bohatosti, tak to by bylo idealni

diky vsem za rady kluci

Karburator

17.8.2009 v 19:40 | Nahoru | #11
Ťím šroubkem to nebude origoš má být povolen 1 a 3/4 otáčky mé to střílelo při ubrání plynu
za jízdy a přidal sem otáčky šrouku na 3 otáčky přidal málinko volnoběhu a už za jízdy nestřílí jen když vypnu motor tak je jedna rána asi pro efekt, Ale mám vše v originále. Ještě mi jeden kolega radil naši svíčku platinovou Brisk a že ze stříláním je klid to chci skusit přes zimu vyměnít.

Karburator

17.8.2009 v 23:08 | Nahoru | #12
a jak moc ti to strili? ono je to subjektivni
pises, ze tim sroubkem to nebude, ale pak zaroven pises, ze jsi to pomoci nej vyresil, tak to moc nechapu

(reakce na) Karburator

18.8.2009 v 00:52 | Nahoru | #13
Mirek12>

Axel> jsem téhož názoru .. je jěte někdo téhož názoru???? kromě Marečka a Hustolesa

kazdopadne strilet bude protoze je to bez manualu volovina delat jakykoli upravy nesouvisejici z origo nicmene tady mas cislo na borca kterej asi35let dela masiny a ten ti rekne vic dela od HD-jawa parametry ma ke vsemu nicmene tunit takovou mrtku jako je jednobuch savage je stejne volovina ale kazdyho nazor tady mas to cislo--Blažek- 721 612 004

Karburator

18.8.2009 v 07:17 | Nahoru | #14
strilet to nutne nemusi, videl jsem upraveny Savage, ktery nestrilely, mely klidnej volnobeh a vyrovnanou krivku kroutaku.
mrtka to mozna je, ale je moje...muj nazor zas je, ze lepsi nez stara vydechla silnice
diky za to cislo, sbiral jsem informace, nez se do toho pustim a to cislo necham do zalohy

Karburator

5.2.2010 v 17:11 | Nahoru | #15
Mě to střílí taky a to když nikam dojedu. chcípnu ji sudam si helmu a BUMMMM rana jak z děla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist