mam Suzuki LS 650 savage, rovnotlaky karburator Mikuni BS40
daval jsem primy sani(karburator rovnou na prirubu karburatoru-bez airboxu)
pretryskovany karburator(z 52/125 na 55/155)
a otevreny vyfuk (zn Buyak, ne uplne hola roura)
predtim jela dobre, ale ted:
startuje dobre, volnobeh drzi krasne a i na volnobeh se dobre vytaci)
ale kdyz jedu, tak v malych otackach dobry, ale cca kolem 2.000 to cuka
jde pomalu do otacek a kdyz je ve vyssich otackach a pustim plyn, tak rany z vyfuku jak hovado(pri jizde pri zvysovani otacek nestrili, jen pri ubrani plynu, na volnobeh taky nestrili)
asi to bude(doufam)nastavenim sroubku nastaveni smesi-ten mosaznej v levo na karbci
postupoval jsem nasledovne:
sroub jsem uplne zasrouboval a povolil o cca 3 otacky a pak jsem chtel pri nastartovanym motoru postupne sroub utahovat, az dosahne maximalnich otacek.....ale ja sem zadnej rozdil ve zvuku fakt nepozoroval, porad bublala nejak stejne....mam tam otackomer, rucicka tak nejak porad kmitala kolem 1000ot.
najel jsem na tom takhle asi jen 5 kilaku
delal jsem to s tim sroubkem dobre? co se tim sroubkem vlastne ovlada benzin, nebo vzduch? respektive na kterou stranu se obohacuje/ochuzuje????
velice vsem dekuji za rady
1 reakcí na tento příspěvek Karburator
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburator
1 reakcí na tento příspěvek Karburator
Každopádně zapomeň na to že ještě někdy získáš původní výkon série.
No tak teď máš showbike, tak lešti, na ježdění to moc nebude
Trošku jsem to nadnesl, ale z poloviny mám pravdu
takze to budu muset zkusit jak rikal Mirek pri jizde, dokud nenajdu tu vhodnou polohu.
volnobeh je super, maly otacky nad volnobehem taky, okolo tech 2.000 to cuka a jde to pomaleji do otacek.
to strileni je tak ze kdyz to trosku vytocim a pustim plyn, tak po chvili rana jak z kanonu...neni to takovy to poprdavani, je to jedna mega rana
a taky to min brzdi motorem nez predtim
k tomu strileni...jeste zkusim utesnit vyfuk
jak rikam, jel jsem na tom bohuzel jen cca 4km
kdyby to bylo fakt jen v tom nalezeni vhodne polohy toho sroubku bohatosti, tak to by bylo idealni
diky vsem za rady kluci
za jízdy a přidal sem otáčky šrouku na 3 otáčky přidal málinko volnoběhu a už za jízdy nestřílí jen když vypnu motor tak je jedna rána asi pro efekt, Ale mám vše v originále. Ještě mi jeden kolega radil naši svíčku platinovou Brisk a že ze stříláním je klid to chci skusit přes zimu vyměnít.
Axel> jsem téhož názoru .. je jěte někdo téhož názoru???? kromě Marečka a Hustolesa
kazdopadne strilet bude protoze je to bez manualu volovina delat jakykoli upravy nesouvisejici z origo nicmene tady mas cislo na borca kterej asi35let dela masiny a ten ti rekne vic dela od HD-jawa parametry ma ke vsemu nicmene tunit takovou mrtku jako je jednobuch savage je stejne volovina ale kazdyho nazor tady mas to cislo--Blažek- 721 612 004mrtka to mozna je, ale je moje...muj nazor zas je, ze lepsi nez stara vydechla silnice
diky za to cislo, sbiral jsem informace, nez se do toho pustim a to cislo necham do zalohy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage | Štemb | 114 | 22.12.2020 v 18:17 assassin |