Krapet jsem na své motorce modifikoval motor.A včera jsem zjistil,že mám přibližně od 3 do 4,5 tisíce otáček lehkou "výkonovou díru".Dá se momoci přestavením šroubu bohatosti?Popřípadě zkusit zvednout jehlu?
Je možné,že výkonová díra není díra,ale že kolem těch 4,5 je nárůst výkonu způsobený změnou nastavení motoru.
Rád bych někde na měřící stolici,nebude teď někde na nějakém srazu?
1 reakcí na tento příspěvek Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?
+ jak se vlastně měří, když je katalyzátor? u mý motorky např. dochází k dodatečnýmu spalování směsi v katalyzátoru, takže když je nějaká sonda na konci výfuku, už nepozná, jak bohatá směs vylítla z motoru, protože to prošlo přes kat..
Je to právě otázka lehkého otevření plynu.
Změnil jsem výfuk,takže má rychlejší vyplachování a zkrátil cestu airboxu.I to by ukazovalo na chudou směs.
Hlavní trysky mám,ale ty nic neřeší,protože při vyšších otáčkách,kdy se začíná uplatňovat velikost hlavní trysky už to jede normálně.
jo a brzda na srazu je asi k nicemu, vetsinou se tam da jedna jizda a zmeri ti vykon, skoro bych rek ze prevazne bez lambdy takze o smesi z toho grafu nevis nic... na seriozni ladeni delas tech "runu" nekolik, trva to hodiny, spravne na nekolik rezimu - otevreni plynu, kdezto na srazech se da jeden run na full gas...