globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?
 
10.8.2009 v 22:01
Zdravím,prosím o radu hlavně ty znalé.
Krapet jsem na své motorce modifikoval motor.A včera jsem zjistil,že mám přibližně od 3 do 4,5 tisíce otáček lehkou "výkonovou díru".Dá se momoci přestavením šroubu bohatosti?Popřípadě zkusit zvednout jehlu?
Je možné,že výkonová díra není díra,ale že kolem těch 4,5 je nárůst výkonu způsobený změnou nastavení motoru.
Rád bych někde na měřící stolici,nebude teď někde na nějakém srazu?

1 reakcí na tento příspěvek Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

10.8.2009 v 22:29 | Nahoru | #1
no, co ja vim, tak sroubem ovlivnis pouze bohatost smesi pri volnobehu, pri jizde na to ma vliv poloha jehly a velikost trysky

Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

10.8.2009 v 22:57 | Nahoru | #2
a kolik takový měření stojí odhadem? bez nějakýho zásahu do karburátoru, čistě jen změření v tomhle spektru otáček je to moc bohatý, v tomhle moc chudý atd..

+ jak se vlastně měří, když je katalyzátor? u mý motorky např. dochází k dodatečnýmu spalování směsi v katalyzátoru, takže když je nějaká sonda na konci výfuku, už nepozná, jak bohatá směs vylítla z motoru, protože to prošlo přes kat..

Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

10.8.2009 v 23:06 | Nahoru | #3
Ano,šroub bohatosti ovlivňuje přechod a dle literatury první třetinu otevření klapky,a tam má problém.Směs bude nejspíš chudá,motor se velmi rychle ohřívá a má termické problémy při pomalejší jízdě ve dvou.
Je to právě otázka lehkého otevření plynu.
Změnil jsem výfuk,takže má rychlejší vyplachování a zkrátil cestu airboxu.I to by ukazovalo na chudou směs.
Hlavní trysky mám,ale ty nic neřeší,protože při vyšších otáčkách,kdy se začíná uplatňovat velikost hlavní trysky už to jede normálně.

Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

10.8.2009 v 23:53 | Nahoru | #4
No tak prostě přidej bohatost a uvidíš.. Na co se vlastně ptáš?

(reakce na) Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

11.8.2009 v 07:24 | Nahoru | #5

VojtasDR>no, co ja vim, tak sroubem ovlivnis pouze bohatost smesi pri volnobehu, pri jizde na to ma vliv poloha jehly a velikost trysky



Šroubkem ovlivníš i složení při 14.000 otáčkách.

Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

11.8.2009 v 08:25 | Nahoru | #6
anti: obavam se ze by to spis chtelo jinou jehlu (asi mensi prumer) ze tam jeste nebudes mit tak otevreny soupe aby melo vliv jeji vysunuti(tzn jeji konicka cast) a dost mozna tam jeste bude mit znatelnej vliv sroub bohatosti... na dalku tezko rict, zkousej...

jo a brzda na srazu je asi k nicemu, vetsinou se tam da jedna jizda a zmeri ti vykon, skoro bych rek ze prevazne bez lambdy takze o smesi z toho grafu nevis nic... na seriozni ladeni delas tech "runu" nekolik, trva to hodiny, spravne na nekolik rezimu - otevreni plynu, kdezto na srazech se da jeden run na full gas...

Změna nastavení karburátoru-šroub bohatosti?

11.8.2009 v 15:56 | Nahoru | #7
Zkusím se v tom porépat a pak dám vědět.Jinak díky za názory
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist