globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net
 
6.8.2009 v 12:30
Ahoj lidi, chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s nákupem v jistém moto e-shopu... Dne 17.06.09 jsem si objednal v e shopu moto kufr GIVI E55N, brzdové světlo, vnitřní tašku, opěrku pro kufr, adapér (plotna) a nosič kufru za cenu 11 787.- 24.6. mi poslali mail s omluvou za spoždění pro velký zájem o tyto produkty atd.. 29.6. mi trpělivost nedala a napsal jsem mail, jak to vypadá s mou objednávkou. Následující den mi odpověděli, že kufr, nosič a opěrku již mají a na zbytek čekají. 1.7. automatický mail s omluvou.To už bylo 14 dní od objednání, zboží jsem touto dobou podle nich měl mít již v rukou.. 7.7. konečně mail - objednávka vyřízena s tím, že si při převzetí mám prohlédnout obsah balíku, pokud bude něco rozbitého nebo bude něco chybět, tak to přebírat nemám a mám se jim ozvat. Pošta je ale zodpovědná pouze za obal ne obsah, takže těžko můžu zboží převzít, zkontrolovat a pak říct, že ho nechci.. 9.7. po 22 dnech od objednání si konečně vyzvedávám balík. Tudíž velká radost jedu dom, rozbalim balík, mám velké oči a tak je samozřejmně vše v pohodě. Pak na každé části koukám podrobněji a z velké radosti začíná být nasranost. Plotna mi dorazila bez instalačních šroubů - koukám dál a kufr na jednom rohu škrábnutej. Beru fakturu, volám tomu jednateli a řikám mu jak to je. On nepříjemnej, že mají na internetu jasně napsáno, ať jim nikdo nevolá, že jsou na festivalu ve Vizovicích a už chtěl zavěsit. Jasně jsem mu řekl, že na tý faktuře ale nic takového nepíšou. Pak mi připomněl, že psali mail o tom abych si prohlédnul obsah balíku v přítomnosti doručovatele, že to už neni jejich problém, ale pokud chci tak to můžu poslat zpátky na reklamaci a že ta plotna by měla dorazit v bublinkaté folii, čemuž tak nebylo a návod k instalaci úplně zmuchlanej a jen v aj a nj. Sepsal jsem tedy reklamaci (včetně toho až balík dorazí, aby se mi ozvali a další jejich postup vyřízení mé reklamace) a ještě ten den 9.7. jsem jim jen plotnu poslal zpět na adresu uvedenou na faktuře (kufr jsem už nechal být). Do 17.7. žádná odezva - píšu mail - balík nedorazil, protože jsem to poslal na korespondenční adresu a ta, prý není totožná s adresou skladu (ale tu nikde uvedenou nemají). To byl již měsíc od obědnání a začínala mi docházet trpělivost. Na stránkách pošty jsem si našel, že balík byl doručen ještě ten den 17.7. Další týden zase bez odezvy 23.7. píšu opět mail. O den později odpověd: Váš balík dorazil. Jakmile dorazí od dodavatele pošleme ho zpět. To už je nějakých 37 dní od objednání.. Fakt paráda kufr jsem už docela postrádal, ale co naplat. 29.7. najdu ve schránce papír, že mám balík na poště. Druhý den tam zase natěšenej běžim. Plotna dorazila i s inst. šroubama a s tim papírem co jsem jim psal já, bez žádné omluvy, nějakého vyjádření... Všechny produkty bez českého návodu. Z toho vyplývá, že po nějakých 43 dnech od objednání jsem si mohl kufr užít v plné kráse. Paráda. Další příběh s jedním českým e-shopem a opravdu vstřícném jednání..


Naposledy editováno 06.08.2009 12:31:15
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 12:29 | Nahoru | #31
Kony5> Tak to jsem rád, že nejsem sám... Já už myslel, že mám opravdu takové štěstí jen já.. Je prostě jasný, že maj docela přijetelné ceny a využívaj toho, a pak posílaj buď vadný nebo ty věci vůbec nepošlou... Držim palce ať Ti to dopadne v tvůj prospěch... A ještě další radu... Když sem volal na čoiku tak tam byla pani strašně ochotná a říkala, že s nima nemám nic řešit po telefonu... Je to totiž neprokazatelný a když si to budeš nahrávat a nebodou to vědět tak je to trestný. Vše písemně. Sice je to na dlouho, ale pak máš vše na papíře. Držim palce!!!

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 12:31 | Nahoru | #32
martin88> Brnoooo

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 12:34 | Nahoru | #33
Pivča> nepřišel jsem si pobrečet jen sem chtěl upozornit na to, aby si na to lidi dávali pozor a nedopadli jak někteří jedinci.

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 12:39 | Nahoru | #34
saly.pce> O tom jsem se taky informoval. Dopravce zodpovídá jen za tu krabici takovou... Pokud ta krabice je nepoškozená, neroztrhaná a nic z ní neteče tak je to OK. V tom případě o vnitřnost je zodpovědnej prodávající... Hodně ty eshopy píšou do mailu při vyřízení objednávky, že si máš tu zásilku zkontrolovat při přebírání, ale ty podepíšeš papír a balík Ti daj do ruky a pak už je to tvá věc. Když bude krabice poškozená a vnitřek taky můžeš napsat reklamační protokol a vrátit ten balík. Takhle mi to řekla pani na čoice.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 16:29 | Nahoru | #35
Chtěl jsem si od nich objednat nosič na kufr na svojí babičku.Tak jsem jim zavolal.Prej je to stará past a nosič už je velkej problém sehnat.Slušně jsem poděkoval,zavolal do Paola,dva měli na skladě a druhej den jsem ho měl v ruce.Ještě jsem ušetřil na poštovným.Takže takový jsou to obchodníci.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 23:01 | Nahoru | #36
no je to sranda občas s těma moto-eshopama
potřebuju filtr, napíšu si do wkmoto, dám jim konkrétní číslo a ještě odkaz na katalog výrobce na konkrétní stránku, jestli objednaj.
odpovědí bylo
Dobrý den,
máme pouze dle typu motocyklu filtry.

TAk holt jsem si našel hlavního dovozce do čr, Riegger v Pze a hned napsali, že objednat jo, kolik bude stát a do kdy ho seženou

občas člověk žasne, že někomu nabízí peníze a on je nechce

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

10.8.2009 v 23:32 | Nahoru | #37
Přidám svůj názor...
Já s mám s tímhle shopem dobré zkušenosti a všem kolem ho doporučuju. Každý musí pochopit, že né vždy všecko klape jak na drátkách... Já u nich dělal asi 3 objednávky a všechny proběhly k mé naprosté spokojenosti.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

12.8.2009 v 19:07 | Nahoru | #38
Hmmm, motorkar.net... NIKDY VÍCE! Objednal jsem si u nich zboží za necelé 4k, protože mi psali po 14 dnech, že stále nemají řidítka a gripy, tak jsem se s nima domluvil, že pošlou co mají a zbytek až se naskladní. Protože však pak bylo ticho po pěšině, psal jsem co se děje s mou objednávkou. Bez odezvy. Tak jsem volal borcovi na telefon - že prý měli problém se systémem a podobné kraviny. Ok, tedy, že se ještě připomenu mailem. Opět bez odezvy. Tak jsem jim tedy už psal dnes po třetí, že budu částku (jedná se "jen" o necelý litr, ale co...) vymáhat soudně...

Takže pro breptaly co tady melou o tom, že tohle je normální u eshopů - opravdu jsem se nesetkal s tím, že by si tohle někdo dovolil... tady už nejde o nedodané zboží, ale o bezdůvodné zadržování zaplacených peněz.

Takže MOTORKAR.NET - NIKDY VÍCE!

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

12.8.2009 v 22:40 | Nahoru | #39
Pheta-no pokud ti nejsou schopni dodat zboží i po zaplacení tak by měli s omluvou vrátit peníze to je jasný ale takto určitě neprobíhaj všechny jejich obědnávky

1 reakcí na tento příspěvek Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

13.8.2009 v 16:45 | Nahoru | #40
l3stat: nakupuju na netu hafo věcí, ale tak tragický přístup jako je u tohohle shopu jsem už dlouho neviděl... ja už jim nabízel i to, že bych si vzal misto toho zboží i jiné (hadice na brzdu) ale oni se neobtěžovali ani zareagovat na mail... včera jsem pak psal ještě sms na to číslo od jednoho z těch povedených obchodníků a že prý tu sms předá svému právnimu zastupci jako že pomluvu;) tak jsem mu pak napsal že jak u něj bude tak ať se hned nechá poučit co znamenají termíny jako "poctivý obchodní styk" a "bezdůvodné obohacení". Ale prý že mi už prachy poslali... tak počkám do pondělí...uvidíme,ale spíš to vidím na ten plaťák...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

13.8.2009 v 17:57 | Nahoru | #41

Pheta>l3stat: nakupuju na netu hafo věcí, ale tak tragický přístup jako je u tohohle shopu jsem už dlouho neviděl... ja už jim nabízel i to, že bych si vzal misto toho zboží i jiné (hadice na brzdu) ale oni se neobtěžovali ani zareagovat na mail... včera jsem pak psal ještě sms na to číslo od jednoho z těch povedených obchodníků a že prý tu sms předá svému právnimu zastupci jako že pomluvu;) tak jsem mu pak napsal že jak u něj bude tak ať se hned nechá poučit co znamenají termíny jako "poctivý obchodní styk" a "bezdůvodné obohacení". Ale prý že mi už prachy poslali... tak počkám do pondělí...uvidíme,ale spíš to vidím na ten plaťák...



Jestli jsi jednal s panem Cackou tak to se nedivim. Zaregistroval si domenu s jinou koncovkou nez mam ja a sproste tam napsal provozovna zrusena ze pneu uz nedelam. Navic ja mam dost odlisny nazev ze si to nemohl jen tak vymyslet. Kdyz jsem se dopatral na ne tak jsem jim rek co odeme chteji a ze nic a domenu nechce prodat. Nechapu to jsme od sebe daleko ale asi mu to moc vadilo ze jsem jeho konkurence nebo chtel rychle zbohatnout. Tak jsem mu rek ze nastesti lidi volaji. On pak na web jeste dopsal nevolejte. Psal jsem to i tady do fora. Pak jsem to dal pravnikovy protoze za domenu co ho stala par korun chtel tezky prachy.Navic to je nekala soutez. Pak jeste zkousel fintu ze pri prepsani domeny na me do smlouvy dopsal ze kdyz uslysi od nekoho ze ho pomlouvam chce po ne 200.000kc. Pan je dobrej arogantni magor tot vse.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

18.8.2009 v 15:40 | Nahoru | #42
Vážený pane "Hamlet" pan Cacka doménu zaregistroval po té co mě přestaly bavit pomluvy, které byly šířeny po internetu a pocházely z jedné adresy.
Dodnes mě mrzí, že jsem Petrovi dovolil tu doménu prodat a taky mě mrzí, že jsem nepodal trestní oznámení na neznámého pachatele , který podával smyšlené inzeráty s našimi tel. čísly. Všechny inzeráty pocházely také z jedné adresy.

PS. Jestli ta částka, za kterou jsme Vám tu doménu přenechali, jsou pro Vás těžký prachy, tak jste na tom velice špatně.
Přeji Vám pěkný den.

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

18.8.2009 v 21:00 | Nahoru | #43
Knoťák> Vážený pane "Knoťák", když už jste tedy tady, tak nám laskavě vysvětlete, proč nasíráte své zákazníky tím, že jim neodpovíte na mail, ve kterém se Vám snaží vyjít vstříc, proč jim do telefonu lžete (nebo spíše slibujete co nesplníte) a proč to raději necháte zajít až k hrozbě platebního rozkazu, než aby jste to vyřešili smírně?

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

18.8.2009 v 22:30 | Nahoru | #44

Knoťák>Vážený pane "Hamlet" pan Cacka doménu zaregistroval po té co mě přestaly bavit pomluvy, které byly šířeny po internetu a pocházely z jedné adresy.
Dodnes mě mrzí, že jsem Petrovi dovolil tu doménu prodat a taky mě mrzí, že jsem nepodal trestní oznámení na neznámého pachatele , který podával smyšlené inzeráty s našimi tel. čísly. Všechny inzeráty pocházely také z jedné adresy.

PS. Jestli ta částka, za kterou jsme Vám tu doménu přenechali, jsou pro Vás těžký prachy, tak jste na tom velice špatně.
Přeji Vám pěkný den.



Tak nevim proc jste si to s dotycnym co vas pomlouval nevyridil, ja to nebyl, do te doby nez me lidi z tohoto fora rekli, ze nekdo pouziva stejnou domenu s jinou koncovkou, jsem vas neznal a vas web uz v zadnym pripade! Takze nevim cim jsem vas mel jako pomlouvat, nejste nahodou trochu vic paranoidni? Slusnost je dotycneho zkontaktovat, coz ja udelal a pan CACKA zacal delat blbeho, ze nevi oc se jedna, nakonec zacal mluvit francouzsky a pak nezvedal me tel. cislo. Ja mam svuj spokojeny okruh zakazniku a to mi staci.
Me zase stve, ze jsem si nepodal driv ochrannou znamku na ten nazev, je dost jedinecny, to bych se mohl lepe branit.
P.S.Vam jsem nechal jen malou cast penez, ale tu podstatnou jsem dal pravnikovi za to, ze to za nas vyridil. Za ty vsechny penize by to byla poradna dovolena. Navic narozdil od vas nevim proc nekomu cpat penize do chrtanu jen tak, to si je radeji utratim sam.

Nikdy jsem vas neznal a ted s tim nehodlam zacinat, tot vse, jiz se k vasim prispevkum nebudu vyjadrovat.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

19.8.2009 v 23:28 | Nahoru | #45
Diky za info a MOTORKAR.NET tak tomu se opravdu vyhnu obloukem,protoze tohle urcite neni fer jednani!

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

20.8.2009 v 08:03 | Nahoru | #46
Proto kupuji pouze v kamenném obchodě,kde si to prohlédnu,zaplatím a valím dom. ty eshopy jsou cypovina jak cyp.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

24.8.2009 v 21:30 | Nahoru | #47
tak takhle balí v motorkar.net balíky .Kdo měl možnost po 6té h raní vidět jak na rampách pošty manipulují s balíkama,dokáže si představit co takhle zabalená pneu bez jakéhokoliv zajištění udělá s dalším obsahem balíku.A reakce z "brna" veskrze žádná .Sem rád že nejsem sám kdo "nepochodil",takže VAROVÍ pro ostatní

[img]

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

3.8.2010 v 13:51 | Nahoru | #48
Tak já to nechci zakřiknout..ale u Motorkar.net, jsem zatím dělal dvě objednávky..poprvý někdy v půlce července..mix věcí..balíček za 2026kč..objednáno 14.7. odpoledne..vyřízeno do 4 pracovních dnů..a asi 2 den mi to dorazilo..zabaleno v krabici od bot.. ale vše naprosto v pořádku!!! Teď jsem objednával zadní gumu..30.7. (pátek v noci).. v neděli 1.8. kompletace + vyřízení..a dnes ráno..tj 3.8. mi guma dorazila.. Navíc datum výroby 0710, takže cca půl roku stará!!! A za tu nejlepší cenu, co jsem kde našel!!! Guma nebyla zabalená..jen dodací štítek obalenej igelitem..ale jak by jste taky chtěli zabalit samotnou gumu.. Hlavně se mi líbí, že to někdo prostě vyřídí i v neděli.. páč jsem nemohl jezdit.. Jediné co mi zaráží je, že píšou v každém mailu, aby jste si obsah balíčku zkontrolovali před převzetím a zaplacením..ale problém je, alespoň co jsem se informoval tady u nás, že dokud to nezaplatíte, tak vás to nenechají otevřít..POKUD není poškozený přepravní obal.. Ale zatím jsem se bál zbytečně.. Takže za mě DÍKY a tímto způsobem pokračujte i nadále..

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

3.8.2010 v 17:41 | Nahoru | #49
to bufnik: koukám že jsi z Prahy, proč jsi si nezajel do Berouna(máš to kousek)kde mají zastoupení GIVI??? Já si tam zajel(a mám to dál než ty) a byl jsem spokojen není nad to si vybrat sám.

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

11.8.2010 v 15:02 | Nahoru | #50
Kupoval jsem sadu pneu, super i komunikace a ochota prodejce. V pátek objednáno s platbou předem a ve středu dnes jsem přezouval

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

2.10.2010 v 17:26 | Nahoru | #51
Asi před rokem jsem u nich objednával KN filtr a svíčky. KN filtr neměli a museli jej objednávat u jiného překupníka. Po asi třech týdnech čekání jsem zrušil objednávku a nakoupil zboží jinde. Sice o pár korun dražší ale bez čekání. Ceny nabízejí v mnoha případech lepší než konkurence ale očividně né vždy se jim daří sehnat nabízené zboží...

(reakce na) Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

14.4.2011 v 22:16 | Nahoru | #52

Němec píše: Kdo jsme?
Jsme motorkáři jako Vy a proto víme co Vám nabízíme. Také víme, kolik Vás ročně stojí Vaši dvoukoloví miláčci a proto se Vám snažíme nabídnout jen to nejlepší zboží, ale přitom za co nejlepší ceny.

Kde jsme?
Jsme z Brna, kde si můžete zboží osobně vyzvednout. Pokud jste z větší dálky, vše Vám pošleme poštou.

Co chceme?
To je jasné! Chceme, abyste si nás oblíbili a rádi se sem vraceli.

Potřebujete poradit?
Zavolejte, jsme tu pro Vás!



a jinak díkybohu, že takovejch eshopů je mnohem míň, než těch dobrejch. jinak já sem psal do beringu, prodávaj poměrně drahý hadry a taky mi nikdo nebyl schopnej odpovědět, i když měli napsáno odpovíme obratem. holt někde nechápou co to slušnost a přístup k zákazníkovi.

edit - a samo tohle je Tvoje verze, prodejce bude mít určitě zase tu svoji a my si můžem vybrat, kdo má pravdu..



Ahoj, tyhle jejich intro kecy jsem si taky precetl a myslel si o nich sve....

Jinak potvrzuji zkusenost prispevatele vyse, moje 2 zkusenosti byly celkem vzato spis k placi. Nebo k smichu? Tezko rict. Podobne problem, neumerna doba dodani, neochota, ba temer sproste jednani po tel.
Tento obchod jiz vice nenavstivim

Moje zkušenost s e-shopem motorkar.net

15.4.2011 v 04:32 | Nahoru | #53
..na e-bay bys mu dal spatnej feedback a ten prodejce uz by si nevrzl..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist