potřebuji poradit ohledně Hondy CBR 600F, r.v. 2000,
najeto 48 tis. km.
Jakmile se ohřeje motor (zhruba vždy po cca 10 km jízdy)
začne motorka do 3000 ot./min. vynechávat. Celkově má
nepravidelný chod všech válců a na volnoběh se sotva udrží
v chodu. Nad 3000 ot./min. vše funguje jak má a motor nevykazuje
jakékoliv problémy.
Na motorce jsou nové svíčky, fajfky s cívkami, vyčištěné a seřízené
karburátory, vyměněn rozvoďák, seřízeny ventily atd..
(prostě kompletně udělaný velký servis).
Toto ovšem závadu neodstranilo.
Nemáte někdo zkušenost s podobnou závadou?
Ještě připomenu, že při studeném motoru je vše naprosto v pořádku.
Moc děkuji, Aleš.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
Bubrak ZX10R>Premer elektriku.
Nějak měkneš...
XB12> neztlumujou se ti na volnoběh světla?
díky za typy, přetryskované to není, laďák tam je "noname"
TO Miall + FiZzer :> Asi jste na to kápli!
Evidentně mi to devastuje baterii, ztluvání světel jsem si bohužel
nevšiml, ale musel jsem už 2x dobíjet baterku a to se mi ještě nikdy
v tak rychlých intervalech nestalo.
Jdu vyměnit regulátor, MOOOOOOOC Vám Díky, Aleš!
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
Jdu vyměnit regulátor
Hele Bubu, myslim že mám novou hlášku...
2 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?
Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil
Ahoj !
XB12>TO FiZzer:
Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?
Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil
Ahoj !
jo, to je přesně ta magická krabička. ale než do toho začneš šťourat, tak si to proměř.
svorkové napětí na pólech aku při volnoběhu a cca 4tis otáčkách, obecně platí že musí být v rozmezí 13,5 - 14,5 V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
XB12>TO FiZzer:
Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?
Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil
Ahoj !
Jak psal Fizzer, napeti na baterii pri otackach musi byt nad 13,5 V pri zapnutych svetlech ci jeste brzdoveho svetla.
Detailneji je to nekde na webu popsane, zjednodusene staci odpojit regulator a zmerit napeti co jde z alternatoru (3 zlute kabely). Mezi fazema (1-2,2-3,3-1) musi byt 20-60 V stridaveho(!) napeti. Tim proveris alternator a pak uz je chyba jen v regulatoru, pokud je na baterii nizsi nez 13,5 V.
edit: samo nad 14,5 zas znamena ze prebiji, ale vetsinou spis nedobiji
Naposledy editováno 30.07.2009 16:26:03
Bubrak ZX10R>Jak psal Fizzer, napeti na baterii pri otackach musi byt nad 13,5 V pri zapnutych svetlech ci jeste brzdoveho svetla.
Hele tak se světlama a ještě s brzdou tam tolik nemám ani já a ještě když se přidaj větráky, tak to začíná být zábavné ale krom famózního hnědého konektoru (blbej kontakt) jsem žádný trable s dobíjením neměl. ale je fakt že málokdy jezdím s dálkama...
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
pri vypnutem motoru a odpojenem regulatoru od alternatoru:
- odpor mezi 3 draty z altiku - fazema (mezi kazdou dvojici by melo byt 0.5- 2 Ohm)
- odpor mezi kazdym dratem a zemi (tam musi byt nekonecno)
pri zapnutem motoru a odpojenem regulatoru od alternatoru:
- napeti mezi fazema (to uz sem psal, 20-60 V stridavych)
pri zapnutem motoru a vsim zapojenym
- napeti na baterii 13.5-14.7 stejnosmernych, a to bez svetel, se svetlama, pri volnobehu, pri 5000 ot/min.
a potom tu baterii nejlip merit i za jizdy nejakym voltmerem co si das na palubku, nekdy to muze zlobit az po zahrati (motorky, regulatoru apod)
to mereni na baterii samo se nabizi udelat jako prvni
a potom jeste zkontroluj konektory mezi altikem a regulatorem (ale na to bys narazil pri tom rozpojovani v prvnim bode), a taky konektor primo na regulatoru
asi nakreslim nejaky schema, co bude slouzit pristim generacim
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
naprázdno při sytiči (3-4 tis. ot) všechny tři fáze skoro přesně 30V
pod záteží na volnoběh (H7/55W) opět všechny úplně stejně, ale jen 12V
Za jízdy se světly to nevyleze nad 13V. Motorka vynechává pri rozjezdu z nejnižších otáček. Vypnu světla a zlepší se to.
Ani jednou jsem nemusel dobíjet baterku, jen to cukání mě sere.
Podle těch vyrovnaných naměřených hodnot usuzuju, že je stator ok, může být v prdeli rotor?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
mám stejný problém,vyřešil si to co to bylo?
Napětí se ztrácí asi někde v konektorech. Když připojím žárovku 55W přímo na baterku, napětí nepoklesne. Zapnu světla (hlavní) a spadne to na 12,5. Prostříknukl jsem vypínač a přepínač na řidítkách a hned nárust na 13.5V. Předchozí majitel parkoval celoročne venku pod plachtou, asi se to podepsalo na elektrice. Postupně projdu všechny konektory.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |