globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 600F - po zahřátí motor vynechává
30.7.2009 v 10:32
Ahoj všem,
potřebuji poradit ohledně Hondy CBR 600F, r.v. 2000,
najeto 48 tis. km.

Jakmile se ohřeje motor (zhruba vždy po cca 10 km jízdy)
začne motorka do 3000 ot./min. vynechávat. Celkově má
nepravidelný chod všech válců a na volnoběh se sotva udrží
v chodu. Nad 3000 ot./min. vše funguje jak má a motor nevykazuje
jakékoliv problémy.
Na motorce jsou nové svíčky, fajfky s cívkami, vyčištěné a seřízené
karburátory, vyměněn rozvoďák, seřízeny ventily atd..
(prostě kompletně udělaný velký servis).
Toto ovšem závadu neodstranilo.
Nemáte někdo zkušenost s podobnou závadou?

Ještě připomenu, že při studeném motoru je vše naprosto v pořádku.
Moc děkuji, Aleš.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 600F - po zahřátí motor vynechává

30.7.2009 v 16:09 | Nahoru | #1
TO FiZzer:

Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?

Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil

Ahoj !

(reakce na) CBR 600F - po zahřátí motor vynechává

30.7.2009 v 16:15 | Nahoru | #2

XB12>TO FiZzer:

Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?

Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil

Ahoj !



jo, to je přesně ta magická krabička. ale než do toho začneš šťourat, tak si to proměř.

svorkové napětí na pólech aku při volnoběhu a cca 4tis otáčkách, obecně platí že musí být v rozmezí 13,5 - 14,5 V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F - po zahřátí motor vynechává

30.7.2009 v 16:24 | Nahoru | #3

XB12>TO FiZzer:

Hele nechci bejt za lamu, ale mysleli jste reglerem tu černou žebrovanou magickou krabičku,
co je v ní relé dobíjení + stabilizátor napětí?

Pokud ne, tak mi please upřesněte co to je, jinak teda alespoň
že sem někoho pobavil

Ahoj !



Jak psal Fizzer, napeti na baterii pri otackach musi byt nad 13,5 V pri zapnutych svetlech ci jeste brzdoveho svetla.

Detailneji je to nekde na webu popsane, zjednodusene staci odpojit regulator a zmerit napeti co jde z alternatoru (3 zlute kabely). Mezi fazema (1-2,2-3,3-1) musi byt 20-60 V stridaveho(!) napeti. Tim proveris alternator a pak uz je chyba jen v regulatoru, pokud je na baterii nizsi nez 13,5 V.

edit: samo nad 14,5 zas znamena ze prebiji, ale vetsinou spis nedobiji

Naposledy editováno 30.07.2009 16:26:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 22 2.2.2024 v 16:16 juri23

TOPlist