Hneď na začiatok musím povedať, že moju LC8 som kúpil už s týmito úpravami od kamaráta, takže môj podiel je len vo vytešovaní sa.
Moto je 950 Adventure 2004 31000 km
Na motore a prevodovom ústrojenstve je prevedená úprava spojená s odstránením prisávania vzduchu,zmenšená predná rozeta a zväčšená zadná+ešte mám v taške nejaké hadice čo ani neviem odkiaľ sú.
Zmenené kompletné výfukové potrubie systémom 2v1 s jednou titánovou koncovkou Wings.
Nové užšie ráfiky Excel
Zvýšené riadidlá, rozšírenie topcase platne, vyhrievané rukoväte, gps držiak, 12V zásuvka, vysoký predný blatník s navrtaním otvorov pre lepšie prúdenie vzduchu k chladiču ........... a ďalšie kryty, ochrany, sedlo a tak
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
Petr 11>matuS> domnívám se,že z hlediska zasvinění chladiče jsou díry ve vysokém blatníku zcela zanedbatelná záležitost...největší ošleh půjde od kola ze spodu...
este som zabudol dodat - on je ten blatnik tak dlhy, ze ide nizsie ako je chladic, takze v takejto konfiguracii ako je teraz zabezpeci ze na chladic nepojde absolutne nic. Lenze nepojde tam ani vzduch :(
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
Ludvais>Ještě jeden dotaz k těm zrcátkům, je potřeba ke sklopení nějaké nářadí? nebo to jde sklopit ručně.
klepneš do teho rukou za jízdy a je sklopeno
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
jo a ted si mi připoměl když vidím na fotce tu řadičku, mi nejde zvednout vejš protože naráží do spojkový pumpy , je to normální? Když stojím ve stupačkách tak si občas nechtěně přeřadím a když chci ve stupačkách řadit vejš tak to abych si kotník vylomil
Naposledy editováno 28.07.2009 07:38:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
Petr 11>ýbrc> jsem pravděpodobně konfekční KTMsize,bo mám nastavení řadičky fabrický a vyhovuje mi...ale domnívám se,že do kontaktu se spojkovou pumpou dojít nesmí,což značí,že s tím mlátíš o zem pravděpodobně úspěšněji,než já a tak jsi nechtěně trochu vytunil tvar páky...
se teda jako přiznám že s tím jebu fest ,ale snažím se spravedlivě na obě strany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
Mlátím s sebou důstojně,jako zobák na vojně...
Ještě,že mám LC8,stačím tak největším kosům...
(tywoe to zas bude den )
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |