Mám podruhé motorku po majiteli který ji nechal servisovat.A podruhé jsem se setkal s tím,že originální molitanový filtr není naimpregnován.Zajímalo by mě,jestli je toto chování od servisáků účelové,nebo se jim s tím prostě nechtělo dělat.Jestli je impregnace nutnost nebo jen "něco navíc".Je jasné,že schopnost "nevpustit" nečistoty je lepší u napuštěného filtru ale záleží do jaké míry to má smysl.
2 reakcí na tento příspěvek Molitanový filtr,napouštět olejem nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Molitanový filtr,napouštět olejem nebo ne?
hele když koukám na avatar tak ty kolečka to je něco speciálního ne?? místo řetězu a vrchní vyvažovák je v haji?? nebo se mi to zdá??
Naposledy editováno 19.07.2009 19:57:39
keyman>No ja zas myslim, ze je to pekna kravina. Originalni vzduchove filtry jsou delany tak, aby byly funkcni suche. Olej je na KN apod.
Nesmysl.
Molitan napustit, ovlivnuje to i bohatost smesi na kterou je zbytek nastaven. Molitan byl orig napousteci i na ZX9R.
Naposledy editováno 19.07.2009 20:23:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Molitanový filtr,napouštět olejem nebo ne?
Mirek12>napustit olejem na filtry
hele když koukám na avatar tak ty kolečka to je něco speciálního ne?? místo řetězu a vrchní vyvažovák je v haji?? nebo se mi to zdá??
Rozhodl jsem se,že nepotřebuji žádný vyvažovák,a že originální mechanismus je zbytečně komplikovaný a nespolehlivý,tak jsem vymyslel tohle.Honí to pouze hřídel s pumpou.Těch pár vibrací navíc skousnu a motor se chová naprosto odlišně,výkonostní posun je znatelný...
Ale setkal jsem se s tím už jednou předtím.Je mi právě jasné,že to prodlužuje životnost toho filtru,zlepšuje jeho filtrační schopnost a zároveň udržuje podtlak na který je natryskován karburátor,jen mi nešlo do hlavy že jsou servismani schopni něco takového opomenout.
Je tu taky otázka propustnosti,několikrát už jsem použil nějaký olej určený k napouštění filtrů,a zdál se mi dost hustý.Určitě to bude mít vliv na spotřebu a výkon.Možná by to chtělo koupit něco kvalitnějšího.
Anti>Mirek12>napustit olejem na filtry
hele když koukám na avatar tak ty kolečka to je něco speciálního ne?? místo řetězu a vrchní vyvažovák je v haji?? nebo se mi to zdá??
Rozhodl jsem se,že nepotřebuji žádný vyvažovák,a že originální mechanismus je zbytečně komplikovaný a nespolehlivý,tak jsem vymyslel tohle.Honí to pouze hřídel s pumpou.Těch pár vibrací navíc skousnu a motor se chová naprosto odlišně,výkonostní posun je znatelný...
si říkám,že to je nějaká inovace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |