paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VFR - kontrolka Fi
27.5.2007 v 18:30
Help, rosvítila se mi kontrolka FI. Rosvítila se když jsem dojíždel na rezervu, po natankování zhasla a zachvilku se opět rosvítila. Po vypnutí motoru a znovu nastartování zhasne, ale po pár metrech jízdy se zase rosvítí. Nemáte s tím někdo zkušenost? Mám VFR 800 r.v. 2001.
Dik za rady

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

27.5.2007 v 18:39 | Nahoru | #1
maikl.hc>nevím, jestli ti poradím dobře-ale kámoš měl ten samý problém na GSX-R. Z ničeho nic mu začlo to Fi blikat-zkontroloval všechny konektory a pročistil a bylo to OKa. Kdysi to tu řešil i DolíkGSX-R a taky to byly ty konektory. Já sem měl tento problém u CBR600FSport-ale tam byla příčina to, že jsem místo origo výfuku dal laďák a neměl sem O2eliminátor(taková malá krabička-funguje to jako protikus na konektor od katalyzátoru). Takže sem koupil ten eliminátor a bylo po problému-Fi už neblikalo! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

27.5.2007 v 20:58 | Nahoru | #2
maikl.hc>kua chlapi to forum je parada. Minuly tyden jsem si vsiml pri 170, ze mi jdou trochu vibrace do leve stupacky. Rikam, to nic, to je v poho, pri tech otackach a je to V-cko, tak je to OK protoze jinak zadne vibrace a hned druhy den se tady na ten sam "postreh" nekdo dotazuje.
Ted minuly tyden mi blikla dvakrat kontrolka Fi. Rozsvitila se, tak jsem zastavil. Zhasl motor, chvilku pockal, nastartoval a OK, pak treba kdyz jsem prejel zel. prejezd, tak se zas rozsvitila. Zase jsem zastavil, zhasl-rozl a OK, pak uz celou jizdu nic. Pak se mi to rozlo jeste jednou asi za dalsi dve projizdky, ale to kdyz jsem zuby nehty dobrzdoval, zadni kolo mi slo do smyku a myslim si, ze mi zhasl motor a jak jsem pustil zadni brzdu, tak se to chytlo a zacla svitit. Zastavil jsem, zhasl, nastartoval a od te doby jsem najel nejakych 600 km, pres prejezdy, hrby, rychle i pomalu a kontrolka nic. Takze tipuju, ze to byl kontakt. Pristi tyden jdu stejne menit svicky, serizovat podtlaky atd. tak to necham omrknout, ale myslim si, ze to nic nebude - snad. Uvidis, co to bude delat tobe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

27.5.2007 v 21:22 | Nahoru | #3
TTomVFR8> Když to zhasnu a znova nastartuju tak je klid, ale jakmile se rozjedu, trochu tomu naložim, tak se zase rozsvítí mrcha jedna. Jaký kontakty souvisí s tou kontrolkou? Mám zkontrolovat komplet palivový systém? Nechce se mi to dávat moc do servisu, vždicky jsem si všechno opravil sám, ale ze stříkačkou nemám žádný zkušenosti. Myslel jsem že to na údržbu bude jednoduší než karbce.

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

27.5.2007 v 21:30 | Nahoru | #4
maikl.hc> jo, ja osobne bych se do zadnych domacich operaci se vstrikovaci jednotkou nepoustel, ale to je kazdeho vec. Zkus treba jen kablik, co vede k te kontrolce. Ja osobne jsem s zadnym jinym kontaktem nic nedelal a jak to samo zaclo, tak to samo prestalo. Jak jsem rikal - Me to bliklo, zastavil jsem, zhasl-nastartoval a jel a byl klid, dokud mi to na necem neskocilo - hrb, prejezd. Ted uz i kdyz prejedu hrb nebo prejezd, tak klid a nic. Jeste to budu pozorovat po vymene tech svicek atd. a adoufam, ze se nic neobjevi. Jinak bych to ja osobne nekam musel dat, protoze bych se radeji sam do niceho, s tim souvisejiciho, nepoustel.
PS - davej si bacha na pravopis typu - zvIklej, vzdIcky atd. - normalne je mi to celkem jedno, ale kdyz uz ti pisu

VFR - kontrolka Fi

28.5.2007 v 01:59 | Nahoru | #5
Kamarádka měla stejnej problém na Sradovi a po vyzkoušení úplně všeho pomohlo vyměnit filtr v nádrži. Konkrétně u GSXR by ho stačilo i vyčistit, je tam jen plastový sítko před čerpadlem v nádrži.

Začínalo to postupně, nejdřív se rozsvěcovalo FI při náloži, potom motorka začala občas chcípat a nakonec už byl problém i nastartovat.

1 reakcí na tento příspěvek VFR - kontrolka Fi

28.5.2007 v 07:54 | Nahoru | #6
maikl.hc>No vidím, že to dělá na všem. Mrdky stříkačky a všechny krámy s tím spojené. :( Zlatý karbec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

28.5.2007 v 08:01 | Nahoru | #7
Dolík ....>kdybys mel nejakou kontrolku na karbce, tak bys to mel jak discoteku

VFR - kontrolka Fi

29.5.2007 v 06:54 | Nahoru | #8
Taky mi problikávala kontrolka fi =o , problém byl v drátu který se mi sem tam dotýkal kostry *no* . Takže řešení tohoto problému je jednoduché *yes* : "protřepat" dráty a sledovat zda kontrolka blikne nebo ne a když to nebude v drátu tak pak zbývá prozkoumat konektory a mělo by být po problému :thmubup: .

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

29.5.2007 v 07:39 | Nahoru | #9
TTomVFR8> :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

2.6.2007 v 19:48 | Nahoru | #10
maikl.hc>prosím te kdyz bliká FI bliká i ta kotrolka červená mam taky ten problem gsx-r

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

2.6.2007 v 22:37 | Nahoru | #11
Filip73>Já už mám problém vyřešen. U VFR je pod sedačkou na hl. kabel. svazku servis konektor, ten když se proklemuje a zapne zapalování, tak to začne vyblikávat kód. Pak bodle tabulky v servisním manuálu se zjistí druh závady. Mě to hlásilo chybu na dvou čidlech, zkontroloval jsem konektory a promazal. Pak jsem ješte pořádně upevnil řídící jednotku, u VFR je před zadním světlem pod plastovým krytem. Ten jsem měl volný. Pak jsem chybu vymazal, od tý doby se kontrolka nerosvítila

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

27.5.2011 v 17:26 | Nahoru | #12
zdarec ja mel taky problem svetla problikavali nebo zhasli taky blinkry a taky to Fi kouknul jsem na hromadne ukostreni ve svorkovnici kde jsou spojeny vsechny kostry same ZELENE DRATY v jedne svorkovnici byly vypalene tri kontakty tak opravil a no problem

VFR - kontrolka Fi

27.5.2011 v 17:36 | Nahoru | #13
Nekde blbej kontakt nic vic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR - kontrolka Fi

8.7.2011 v 18:27 | Nahoru | #14
maikl.hc> Já bych juknul na čidla ve filtru,řešil jsem problén na vfr 800 98,po nastartování bez sitiče hned zdechla,musel se trochu přidat plyn a asi po 15 sekundách se rožla F1 a už to jelo normálně,kontroloval jsem všechny konektory,ale nic a potom jsem zjistil,že nebyla zapojená hadička podtlaku do čidla co je na vzduchovém filtru u sedadla,nějaký koumák vytahoval celý airbox a zapadla mu jedna krátká hadička co je ze předu filtru,jinak je jich tam asi 12 a všechny jsou označené a místo ní zapojil tu z toho čidla,tak jsem je zapojil podle manuálu a bylo po problému.Konektory jsem taky čistil,má to najeto 141 tkm a byly taky pěkně zaoxidované a to nemluvím o přístupu k některým konektorům.

Naposledy editováno 09.07.2011 15:36:12

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

8.7.2011 v 22:56 | Nahoru | #15
maikl.hc> Mě to dělala vlhkost v konektoru po jízdě v dešti cca 800km přes Alpy. Konektor vyčištěn a no problem. Vyhazovalo to totiž chybu hned všech 4 vstřiků, což je "blbost". Jinak za 99 306km až na regulátor no problem.

VFR - kontrolka Fi

13.7.2011 v 19:10 | Nahoru | #16
Když už jsme u té stříkačky. Mě to začalo haprovat asi 2 měsíce zpátky. Udělali mi v servisu synchro škrtících klapek, aby mi přestalo strašně střílet do nově namontovanýho origo laufu. Mašina jela jak nová a do laufu střílet přestalo. Ale po asi 200 km mi zničeho nic začala svítit kontrolka FI. Stačilo na semaforech zdechnout, nahodit znovu a vše OK. Jenže pak mi začala svítit permanentně a já se málem nedostal z vyjížďky domů. Po přidání plynu mi to zdechlo. Naštěstí to vyřešil rozjezd pod sytičem. Přivezl jsem to znovu do servisu (Autoelegance Honda Brno, tedy autorizovaný), napíchli to na dg a zjistili problém s regulátorem škrtících klapek, což jak mi bylo řečeno je pěknej průser, protože samostatně ho nevyměníte, musíte zároveň vyměnit i ty klapky, jichž je prý nedílnou součástí. Nicméně chybu vymazali, pročistili konektory, kontakty a já nevím co ještě a mašina znovu jak nová a bez problémů. Najel jsem asi 1000 km a když pořád OK, vydal jsem se do Mugella na MotoGP. No a asi 100 km za Vídní mi začalo VFR trochu cukat, ale kontrolka nic. Po pauze na tankování zase v poho. Další den už v Talošce zase to stejný a to už se rozsvítilo i FI. V ten moment ale začala motorka pracovat zase normálně. Od té doby, pokud to držím pod cca 6000 ot je vše OK, ale jak jedu po dálnici nebo svižněji a mám tam těch 6000 trošku dýl, začne to cukat a do pár minut se to rozsvítí a potom je to zase v pohodě. Po zastavení, zařazení neutrálu a postavení na boční stojan to opakovaně 8x bliká, což ukazuje opět ten regulátor škrtících klapek.
Neměl náhodou někdo z vás na stejným VFR stejnej problém??? A poku ano, jak jste to vyřešili? Moje má 73 000 km, což je na to, aby šla do kopru hodně brzo. Já na ni chci ještě nějakej ten rok jezdit a nejen kolem komínu, ale nákladně opravovat mašinu s cenou maximálně 50 000 kč se mi taky moc nechce...

(reakce na) VFR - kontrolka Fi

2.9.2011 v 20:53 | Nahoru | #17
hlivacbr>

Doufám že se přesně tohle stalo i mě, jinak mě jebne... Nicméně F1 mi blikla 4x - ví někdo co to znamená???

edit: jo bylo.Už jsem se lekl. Díky.

Naposledy editováno 03.09.2011 23:33:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist