globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Životnost řemenu na XB9S ??
12.6.2009 v 19:21
Zdravim všechny,nevíte někdo jakou životnost má řemen na bulíkovi??

Životnost řemenu na XB9S ??

12.6.2009 v 19:27 | Nahoru | #1
jestli je to jak u bmw tak podle manualu 40 tisic v realu klidne i 80 tisic

Životnost řemenu na XB9S ??

12.6.2009 v 20:41 | Nahoru | #2
Taky jsem todle řešil... Bullik je divoch... dle jízdy, realita je 15.000 km +/-

Životnost řemenu na XB9S ??

13.6.2009 v 17:11 | Nahoru | #3
Mám lightinga , a taky manuál , a tam je interval na výměnu 4HOME
Table 1-2. Quick Reference Maintenance Chart
ITEM SERVICED SPECIFICATION DATA
Engine oil and filter Drain plug torque Apply Loctite 565 Thread Sealant and reinstall
plug and tighten to 29-31 ft-lbs (40-42 Nm)
Oil capacity 2.5 quarts (2.4 liters) and includes the 4.0 ounces
(0.12 liter) poured into the filter
Filter Hand tighten 1/2-3/4 turn after gasket contact
Black filter part number 63806-00Y
Primary chain tension Deflection with hot engine 1/4-3/8 in. (6.4-9.5 mm)
Deflection with cold engine 3/8-1/2 in. (9.5-12.7 mm)
Chain tensioner nut torque 20-25 ft-lbs (27-34 Nm)
Primary chain inspection cover torque 40-60
in-lbs
(5-7 Nm)
Primary chain lubricant Lubricant capacity SPORT-TRANS FLUID (Part No. 98854-96 as
required until fluid level is even with bottom of
clutch diaphragm spring
Primary chaincase drain plug torque Apply Loctite 565 Thread Sealant and reinstall
plug and tighten to 11-15 ft-lbs (14.9-20.3 Nm)
Clutch adjustment Free play at adjuster screw clockwise 1/4-1/2 turn
Free play at hand lever 1/16-1/8 in. (1.6-3.2 mm)
Clutch inspection cover torque 84-108
in-lbs
(10-12 Nm)
Transmission lubricant Lubricant level SPORT-TRANS FLUID (Part No. 98854-96 as
required until fluid level is even with bottom of
clutch diaphragm spring
Tire condition and pressure Pressure for solo rider Front: 36 psi (248 kPa)
Rear: 38 psi (262 kPa)
Pressure for rider and passenger Same as Solo
Wear Replace tire if 1/32 in. (0.8 mm) or less of tread
pattern remains
Brake fluid reservoir level D.O.T. hydraulic brake fluid part numbers 99953-99A (12 oz.) 99973-05 (gal.).
Proper fluid level 1/8 in. (3.2 mm) from the top
Master cylinder reservoir cover torque 9-13
in-lbs
(1.0-1.5 Nm)
Brake pad linings and discs Minimum brake pad thickness 0.040 in. (1.0 mm) or less
Minimum brake disc thickness 0.18 in. (4.5 mm) or less
Drive belt Replace drive belt and idler pulley
assembly:
At every 25,000 mi (40,000 km) service interval.
Intake cover assembly Intake cover screw torque 12-36
in-lbs
(4-4 Nm)0 000 km.

1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??

13.6.2009 v 17:13 | Nahoru | #4
Stačí , nebo nějaké doplnující otázky?

Životnost řemenu na XB9S ??

13.6.2009 v 17:14 | Nahoru | #5
A frana becvar je superdivoch když dokáže odvalit řemen z Bullíka po 15 tisících...

Naposledy editováno 13.06.2009 17:16:41

Životnost řemenu na XB9S ??

17.6.2009 v 23:50 | Nahoru | #6
po 15000 tis. ????? tak to je superdivoch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

18.6.2009 v 13:06 | Nahoru | #7

kovis.13>Stačí , nebo nějaké doplnující otázky?



jasně - máš ten manuál v digitální podobě? Že bys mi ho poslal

(reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

18.6.2009 v 13:42 | Nahoru | #8
Bond_age> Mám... a pošlu ti odkaz kde ho stáhneš http://www.stevetur.../buell/buellmenu.htm

1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??

18.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #9
http://www.buellxb.com/specs.php a nebo tady , vyzkoušej a uvydíš , nepamatuju si který odkaz funguje , myslím že firebolt 2005 šel stáhnout ve formátu pdf.

Životnost řemenu na XB9S ??

22.6.2009 v 23:17 | Nahoru | #10
Ahoj, na Tvém Buellu je interval doporučené výměny řemene 25 000km. Je to však doporučený interval, při normálním používání vydrží v pohodě 40 000km a více.

Životnost řemenu na XB9S ??

23.6.2009 v 19:13 | Nahoru | #11
Do O3 (nebo 04 ?) to bylo těch 25-30 tis km,

v manuálu pro 2007 je do 40 tis km /včetně/ jen "Inspect" .. pak tabulka končí
ale pokud vím tak u těch novějších (od 2005) není žádné omezení počtem km

Životnost řemenu na XB9S ??

25.6.2009 v 09:55 | Nahoru | #12
Já mám v manuálu pro 2005 u řemenu zn. Goodyear uvedeno:
"kontrola napnutí kladkou - případná výměna - 40.000 km".

Na zahraničních fórech se většina uživatelů Buellů shodla,
že na řemeni se začali s postupem času (kolem najetých 30 tis. km)
vždy nejdříve objevovat praskliny, které se postupně zvětšovali.
Nikdo z nich také na řemeni z důvodu výskytu občasných prasklin a obavy
z přetržení řemene nenajel více než 40.tis km.

Já mám najeto 25 tis. km a řemen zatím vypadá v pohodě.
Nemáte někdo najeto už těch deklarovaných 40 tis. km,
aby jste mohli poreferovat o stavu řemene?
Aleš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

30.6.2009 v 08:37 | Nahoru | #13

kovis.13>http://www.buellxb.com/specs.php a nebo tady , vyzkoušej a uvydíš , nepamatuju si který odkaz funguje , myslím že firebolt 2005 šel stáhnout ve formátu pdf.



Chtěl jsem ti poděkovat, manuál jsem si sosnul a super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

1.7.2009 v 19:45 | Nahoru | #14
Bond_age> Za málo jen jsem poslal dál ... manuál je dobře zpracovaný...

1 reakcí na tento příspěvek Životnost řemenu na XB9S ??

2.7.2009 v 17:04 | Nahoru | #15
Já koupil Bulíka už s natrženým řemenem cca do 1/4 (škoda že u sebe nemám fotku). Měl najeto 11 tis, ale byl po lehkým pádu. Tak počítám, že se o něco nasek při tom.
V každým případě jsem s tím nalítal ještě přez 2000 km, než jsem sehnal jinej a nehlo se to ani o píď. Nejezdil jsem sice žádnou brutální střelbu, ale svižnější jízdu. Navíc většinou ve dvou, takže jsem ho zrovna nešetřil.
Příští tejden sem pro představu přilípnu fotku.

(reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

2.7.2009 v 17:35 | Nahoru | #16

kovis.13>Bond_age> Za málo jen jsem poslal dál ... manuál je dobře zpracovaný...



To je, jen teď laboruji s nastavením předstihu s ohledem na to, že mám RaceKit. Nechal jsem dělat nová ložiska na rozvody, a mimo to jsem musel koupit nové tyčky a tři ventily, pač se mi střihnul klínek na klice.
Kamarád, co skládá závodní Buelly mi jen klidně řekl, že střihlej klínek na rozvodech je prý běžná závada

Ale až na tento drobný technický problém vidím Buella jako bezproblémový stroj

Klínek se sem tam střihne i na autech a to jsou sakra klínky

(reakce na) Životnost řemenu na XB9S ??

2.7.2009 v 17:41 | Nahoru | #17

Máchall>Já koupil Bulíka už s natrženým řemenem cca do 1/4 (škoda že u sebe nemám fotku). Měl najeto 11 tis, ale byl po lehkým pádu. Tak počítám, že se o něco nasek při tom.
V každým případě jsem s tím nalítal ještě přez 2000 km, než jsem sehnal jinej a nehlo se to ani o píď. Nejezdil jsem sice žádnou brutální střelbu, ale svižnější jízdu. Navíc většinou ve dvou, takže jsem ho zrovna nešetřil.
Příští tejden sem pro představu přilípnu fotku.



Svižnější jízda na řemen nemusí mít výrazný vliv, záleží na přenosu kroutícího momentu třeba kdyby jsi podřadil bez plynu ve vyšších rychlostech, což má za následek zastavení zadního kola, pak by se ten řemen třeba trhnul více, nebo přetrhnul celý. Ale o tom můžeme vést jen debaty a skutek utekl.
Ex majitel mého Buella ten řemen údajně přetrhnul. Tak si pochvaloval, že z USA ho vyšel i s dobírkou na 3000 a v HD unás prý tenkrát stál přes šest. Pak mi vykládal něco o údržbě řemenu a proplachování tekutým mýdlem a podobně, s tím, že se prý životnost řemenu prodlouží. Ale o tom by se dalo zase polemizovat s ohledem na to, že tekutá mýdla můžou obsahovat přísady (oleje a podobně), které naopak můžou řemen poškodit

Životnost řemenu na XB9S ??

2.7.2009 v 22:26 | Nahoru | #18
Zas ty řemeny tak neprožívejte - já má na Harleyi teď 39 000 km a minimálně od 15 tis, možná od 10 co já vím, zaseklej kus štěrku v řemenu, nechal jsem ho tam, je pěkně uprostřed, už to ani nekontroluju..
A tam je krouťák větší a těžká motorka (Road King) ..

Ty řemeny na novějších Buellech (05 a novější) fakt nemaj omezení životnosti (km).
Na amer.forech jsou lidi co maj 100-150 tis s původním řemenem.
A to mytí je IMO zbytečný... spíš pro dobrej pocit.

Životnost řemenu na XB9S ??

2.7.2009 v 22:27 | Nahoru | #19
omylem 2x post

Naposledy editováno 02.07.2009 22:35:43

Životnost řemenu na XB9S ??

7.7.2009 v 20:22 | Nahoru | #20
tak tady je ta slíbená fotka. Údržbu řemenu zatím nijak neřeším. Jen ho opáchnu když meju motorku po mokrý vyjížďce.
Jinak přetrženej řemen z Buella jsem nedávno měl v ruce. :\ Celkem hnus. Ale fakt nevím co k tomu vedlo a kolik měl najeto.... tím ale nechci nikoho strašit. Sám jsem přesvědčenej, že je řemen "skoro nesmrtelnej"....

Životnost řemenu na XB9S ??

7.7.2009 v 20:27 | Nahoru | #21
...

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tak kterou Yamaha V MAX, Buell XB9S Lightning, MV Agusta Brutal... pit94 8 11.1.2021 v 12:06 Johny_Servis
Údržba řemene Buell XB9S Lightning Rafan. 29 15.8.2015 v 12:25 MorfijumHD
ECMspy Buell XB9S Lightning marnej 14 2.3.2014 v 18:42 EdasDC
oprava motoru Buell XB9S Lightning alfin77 28 15.10.2013 v 11:00 alfin77
Rozdíl Buell xb9 a xb12 Buell XB12S Lightning, Buell XB9S Lightning Racer21 19 25.8.2013 v 15:47 Chose1100


TOPlist