Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81>readymen> ..nehledě na to, že ty máš Superbike a tam to zkrátka bejt MUSÍ!
SUperbýka mám proto,protže 125kg a 195cm by fakt na 600kilu vypadalo divně
A od doby co tam toho QS mám jen 1x náznak HASANA, ale bez OUUUUUU to bolelo i když tam se to sešlo guma na hovno, moc plynu z vracáku a nezkušenost= to trvá dodnes
Tady se psalo že se trhá guma v Brně, já jsem to odboural tím že to foukám na 2,1 zadek a 2,0 předek za studena a už žádný trhání
Perňa #81>.Kolda.>Čau, mám dotaz jakým způsobem přenastavuješ motorku na mokrý závod. Stačí obecně, jestli se dá odpružení víc na měkko nebo naopak přitvrdí? A jestli jen na předpětí pružin, nebo vrtáte i do útlumu a odskoku? Díky...
Jsem si myslel, že takový rychlík a zkušenej závodník má tohle už vychytaný
Ale jinak odpověď jako vždy, je to moc individuální. Já dávám na rady zkušenějších a skutečně přenastavuju podvozek víc na měkko.. A to tak že vše o 2 otáčky anebo dvě kliknutí. Ještě není špatný motorku "prodloužit" (snížit zadek), pak se líp brzdí v přímém směru a na mokru se dá třeba v Brně na brzdách v přímém směru hodně vydělat..
Já vodu moc neumím, ale teď mě to v Brně bavilo, jen mi chyběl předchozí trénink a trvalo celý závod, než jsem se dopracoval k lepšímu času. Je velký rozdíl, za jakých podmínek se to jede. Loni na CECu byla zima a nešlo jet to co teď.. Teď jsme za deště jeli 2:29 a myslím, že by se dalo i celkem bez velkýho drama jet na hranici 2:25!
Poklona, uctivost... ale do zkušeného závodníka mám ještě hodně daleko, ale faktem je, že jsme se (ostatně jako hodně lidí odtud z fora)už něco málo přiučili
Ten dotaz byla reakce na motopořad na ČT (nemůžu si vzpomenout jak se to jmenuje), na který jsem koukal a tam bylo řečeno, že některý ze závodníků (taky nevím přesně kdo to byl) nenastavil podvozek na mokro, nechal ho na sucho a byl proto pomalejší. Já jsem to nikdy neřešil (ono ostatně mnohdy při cecu ani nebyl čas) a jezdil jsem suché nastavení. Minulý rok jsem se s vodou moc nekamarádil (Danmagnu a ostatní prosím bez poznámek ), ale letos jsem se v prvním závodě do toho trošku opřel a dařilo se mi jet na vodě 2:32-5 celkem stabilně (relativně na jistotu). Jen je to přesně jak píšeš, než se do toho člověk dostane, tak je pár kol pryč, což naštěstí u CEC zas až tak nevadí.
Jinak jsem rád, že se teď v Mostě sleze pěkná skvardra, vás rychlíků, to je pro nás učně vždycky velká výzva
Je to tak, že nejdeš tak agresivně a tedy míň využíváš dráhy pérování, než na suchu.. Proto si můžeš dovolit změkčit.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>Zdar Perno mam dotaz.Proc nepadas?
Fíre proč by padal když umí jezdit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>readymen> No aby porychlil preci.Mi nerikej ze ho porad bavi jezdit si ty svoje casy aniz by chtel zrychlit?
Já si to šacuju asi tak, než Perňa odpoví, že když chce jet na nejlepší čas, tak má nové gumy a když jede potrénovat, tak tam hodí prcgumy co jezdíme my dva voe proto jsme mrdalové
to Perňa: já jsem jezdil Dunlop zadek 1,5 a bylo to na hovno, jsem moc těžkej a klouzalo to.Teď jedu Slick Metzeler K2 a pohoda i takhle přefoukaný
Naposledy editováno 02.07.2009 21:33:13
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
readymen>NoFear4>readymen> No aby porychlil preci.Mi nerikej ze ho porad bavi jezdit si ty svoje casy aniz by chtel zrychlit?
Já si to šacuju asi tak, než Perňa odpoví, že když chce jet na nejlepší čas, tak má nové gumy a když jede potrénovat, tak tam hodí prcgumy co jezdíme my dva voe proto jsme mrdalové
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>2LEKO> Je hele uz ti srostly ruce a muzes psat jo? Ja nerikam ze jede pomalu. 2:09.7 je hezky ....jen me zajimal jeho nazor kolik by asi zacal jezdit kdyby taky zacal padat vis?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nejake trvale nasledky krome kosmetiky na kuzi??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
NoFear4>2LEKO> asi starnu...kdyz to vidim a i jina vlakna tech kluku co davaj fotky po bouracce,tak bych se na to nejradsi vakaslal.... :\ ale stejne jsi mel stesti a dopadl relativne dobre.
Nejake trvale nasledky krome kosmetiky na kuzi??
.......ukáže čas........levačka,nic moc .......prsty moc nefungují......a prdel stále nesrostlá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na tohle tedy musím myslet. Navíc větší destrukce motorky by znamenala velkej problém, mám rozpočet, ve kterým nepočítám s novýma vidlicema, rámem, nádrží, atd. několikrát za rok. To všechno mi říká, abych jel "na jistotu"... Takže jsem posera a tedy ne ten správný závodnický duch. Kariéra mě ve 30ti stejně nečeká, tak to dělám na týhle úrovni, jak nejlíp umím a s tím, že v tom chci mít jistotu "šťastnýho návratu".. (asi bych měl takhle přemejšlet i na lyžích a ne se vždycky zrasit ..)
A kdo padá, zrychlí, ale celkem jednoduše to může být i naopak a pak dlouho trvá, než se dostaneš tam, kde jsi byl před zraněním.. (viz. M.Káňa, Kamil Holáň, ..). Anebo pak nejezdí půl sezóny vůbec, viz. můj kolega Boumis.
Tož já jsem zatím spokojen, jedu si to svoje a budu rád, když dokončím sezónu s dobrým výsledkem bez nějakých karambolů
PS: A jaktože nepadáš ty? Že by taky zkušenosti přesahovaly tvou odvahu??
Perňa #81>NoFear4> Je to prostě tak, že to mám teď dobře rozjetý a případný pád = s velkou pravděpodobností vykloubení ramene a to pak trvá měsíc, než se znovu posadíš na motorku (pokud se to nějak nenalomí) a to stejně v kurva bolestech! Studuju pády ostatních a i Boumis mi to říkal, že ty ruce pak lítaj okolo tebe...jsem na podzim objednaný na operaci.
Na tohle tedy musím myslet. Navíc větší destrukce motorky by znamenala velkej problém, mám rozpočet, ve kterým nepočítám s novýma vidlicema, rámem, nádrží, atd. několikrát za rok. To všechno mi říká, abych jel "na jistotu"... Takže jsem posera a tedy ne ten správný závodnický duch. Kariéra mě ve 30ti stejně nečeká, tak to dělám na týhle úrovni, jak nejlíp umím a s tím, že v tom chci mít jistotu "šťastnýho návratu".. (asi bych měl takhle přemejšlet i na lyžích a ne se vždycky zrasit ..)
A kdo padá, zrychlí, ale celkem jednoduše to může být i naopak a pak dlouho trvá, než se dostaneš tam, kde jsi byl před zraněním.. (viz. M.Káňa, Kamil Holáň, ..). Anebo pak nejezdí půl sezóny vůbec, viz. můj kolega Boumis.
Tož já jsem zatím spokojen, jedu si to svoje a budu rád, když dokončím sezónu s dobrým výsledkem bez nějakých karambolů
PS: A jaktože nepadáš ty? Že by taky zkušenosti přesahovaly tvou odvahu??
Já bych neřekl, že pro zrychlování je potřeba padat (i když já nejsem zrovna ten správný příklad ) Naopak, postupné zrychlování je pro mě nejlepší cesta k dobrému času. Ono to všechno přijde po krůčcích samo...Vždycky říkám a tak to i cítím, že čím jezdím "rychleji" tím mi to přijde paradoxně bezpečnější, protože se učím číst motorku v extrému...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jeffrri>2LEKO> zdar draku,vim ze se sem seru uplne zbytecne,jen sem se chtel poptat jak se mas a jestli uz ses srostlej(doufam ze jo),a jestli za nama prijedes do zlina(doufam ze jo!)
......jak zbytečně ,vždyť jsi skoro taky závodník!A oživíme to tady Perňovi,aby fanynky nezapoměly na favorita a snad i vítěze - přeborníka ČR!
......léčím se a rehabilituju
......do Zlína chci dojet - autem!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Stačí ho cvaknout na Powercommander USB III a pokud ta motorka nemá duální vstřikování (K5 a výš nebo teď nově BigBang), funguje to bez jakékoliv další elektroniky. Jen je nutné aktivovat v commanderu "shiftkill" utilitu.. S tím mohu pomoct/poradit..
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35872 | Dnes v 01:02 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |