globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo
 
17.6.2009 v 18:33
Ahoj,

tak v návaznosti na popis reklamace u MCH píši i popis reklamace v BikersCrownu. Už se nedivim že se tomu říká motorkářský Lidl, i když to bych firmě Lidl křivdil.

Kalhoty BikersCrown Praha Braník
Během 15 minut si mě nikdo ani nevšiml. Maňánismus, kecárna s babama… Po 20 minutách procházení regály se mi začal věnovat prodejce. Docela poradil. Koupil jsem Nazran Fighter II. A teď k porovnání. Při svlékání jsem si všiml utrženého “ stahování pasu” a to po 14ti dnech . Je to oproti Fighter I řešeno plastovým páskem a sponou. Jsem blbec, že jsem tomu věřil. Prostě to držet nemůže a ani na nových , co jsem si v BC prohlížel, to není moc pevné. Vyrazil jsem reklamovat ještě ten den. Přijel do BC a první co jsem slyšel bylo, že to trvá vždycky měsíc. No co nadělám , řekl jsem si. Vynutil jsem si , že chci zapsat do protokolu žádost o nové kalhoty i když na to prý nemám nárok a oni rozhodnou. Po 14ti dnech jsem se v BC stavil. Prodavač se podíval do počítače a řekl, že reklamaci zatím v Chlumci ani neřeší ( trochu rozpor s : Obchodník musí reklamaci řešit bez zbytečného odkladu ). Poté mi bylo řečeno, že nemám nárok na výběr řešení reklamace ( v OZ je toto jasně napsáno ). Pokud bude zájem, tak mohu dopsat jak jsem dopadl. Nehodlám to vzdát. V případě neuznání jdu z znalcem v oboru textilních materiálů. Všude čtu, jak v BC s reklamacemi lidi válčí,tak uvidím.

Tak už vííím...

Dnes mi přišla po 23 dnech SMS že mam reklamaci k vyzvednutí. Vyrazil jsem tam. Místo požadovaného nového zboží zde byly mé kalhoty, opravené. Oprava znamenala znovunanýtování přezky. Materiál byl pod nýt nastrkán a nedržel vůbec. Dle reklamačního protokolu došlo k výměně spony,ale spona byla původní ( poškrábaná, opotřebovaná ). Chtěl jsem vysvětlení,ale prý není na prodejně nikdo,kdo by byl za reklamace zodpovědný ( první nezákonost ).jen jsem dostal číslo kamsi do Chlumce ať si to tam vyřešim,že s tím nemají nic společného ( další chyba lávky prodejce ). Volal jsem na Sdružení obrany spotřebytele a mohu požadovat vrácení peněz. Prodejce se o tom nehodlá bavit. Dnes jsem proto poslal žádost na Hospodářskou komoru o mimosoudní řešení sporu. Prý jsem v právu a budou to se mnou a prodejce řešit. Zítra,pokud se z BC nikdo neozve s řešením, posílám celou dokumentaci na ČOI. Ty už jim pokutku rádi daj.

Pro názornost přikládám fotky jak vypadají opravené kalhoty by BikersCrown. Od dnešní reklamace jsem je nepoužil. Je to jak jsem je dostal. Je vidět že se to trhá.

[URL= jsou hodně v detailu,tak si to otevřete. Chvilku to trvá,než se otevřou ( cca 2MB/obrázek )

doplnění...

dnes mi přišla odpověď na stížnost do BC

Dobrý den,
ohledně Vaší stížnosti nebylo z naší strany učiněno nic protizákonného. Vámi reklamovaná vada byla odstraněna a věci nebrání nic dalšímu užívání.
Z Vaší stížnosti není patrné co požadujete, pokud nejste spokojen s vyřízením Vaší reklamace máte možnost vrátit reklamované zboží zpět přímo do reklamačního oddělení firmy Bikers Crown k opětovnému posouzení a nebo postupovat dle zákonných možností.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Krásné....

BTW: Proč asi mají na dveřích zákaz pořizování audio a video záznamu na prodejnách?


Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:52
Anketa: Jak jste na tom v BC Vy?
Reklamace na výbornou
5%
5
Reklamace vyřizují dle zákona
2%
2
Nikdy více BC
92%
84

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 08:26 | Nahoru | #31
Já jsem byl včera v BC v jejich pobočce ve Sráži nad Nisou a byl jsem spokojený. Prodavačky se mi věnovaly a nemohu si nějak stěžovat na jejich nezájem nebo neochotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 10:20 | Nahoru | #32

MilanM3>Všechno je to o lidech. Znám lidi z celýho BC, včetně vedení, je pravda, že ve Vrbovce se to dost střídá, ono obecně v Praze lidi dost fluktujou, ale Karlovarská je jiný kafe, to samý Chlumec. Věřte, že si majitelé třeba tuhle debatu přečtou a že je to mrzí, jak se někteří zaměstnanci chovají a že z toho i vyvozují důsledky. Ale i prodavači jsou lidi a někdy člověk prostě nemá náladu a každej ho ten den sere Jinak pokud mohu za sebe, já s BC nikdy neměl problém, kupoval jsem tam kombi od Spyke a helmu Shoei, na karlovarské příkladný přístup a ochota vyhovět maximální. Rukavice mám už přes rok od Nazranu a nic se mi netrhá, vypadají tak, ja by měly po roce a 10tis km vypadat. Čímž nechci říct, že je to top kvalita, ale jak se k těm věcem člověk chová, tak ty věci podle toho pak vypadají.



Proto jsem jim dal šanci ještě do dnešního oběda, než dokumentaci pošlu na ČOI. Zaslal jsem jim to emailem včera,ale kontakt na někoho z vedení nikde neni.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 10:30 | Nahoru | #33
Verguenza> PM

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 10:45 | Nahoru | #34
No tak ja taky koupil gate Nazran Fighter a rozjel se mi sev. Reklamaci samozrejme neuznali. Uz na ne seru. Gate si necham opravit jinde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 12:47 | Nahoru | #35

Pajoš.CB>No tak ja taky koupil gate Nazran Fighter a rozjel se mi sev. Reklamaci samozrejme neuznali. Uz na ne seru. Gate si necham opravit jinde.



proč ti ji neuznali ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 20:28 | Nahoru | #36
Cooker> Pry ze jsem to reklamoval pozde. Ze jsem to mel poslat hned, jak se to stalo. Je fakt, ze jsem to posal az po mesici, protze jsem nemel cas kvuli skoly, ale jak na to prisli oni nevim?!Ale to nema vubec na nic vliv nechapu co to je za obhajoba! Ale od te doby nemam zadnou zpravu a to jsem jim psal atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

18.6.2009 v 21:26 | Nahoru | #37
Pajoš.CB> mimo tema ale po jake dobe se ti rozjel ten sev a jak se ti zdaji ty kalhoty,neparis se v nich?

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

19.6.2009 v 10:35 | Nahoru | #38
bikes> gate jsou fajn... a sev se rozjel asi po roce

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

21.6.2009 v 17:22 | Nahoru | #39
No kurva prace.... to sem netusil ze je to takovej shit... uz mam od nich na ceste ledvinak a kryt vicka na to se snad nic nevysere.... Nicmene diky za varovani

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

21.6.2009 v 21:22 | Nahoru | #40
Hiffson> ááá,tak to bude asi ta hezká dívčina...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

21.6.2009 v 22:30 | Nahoru | #41
Co se nazranu týče, mám od něj rukavice, nosim je..no bude to 6 let a teprve nedávno se mi udělala tradiční díra na levým palci, jinak pohoda. Zrovna tak mám křivák, tahal jsem ho po všech čertech, nikdy jsem ho neonduloval těma mastičkama a taky v pohodě. Osobně jsem Nazranu nakloněn. (I když párkrát jsem teď měl při prohlížení jejich věcí v krámu pocit, že to nějak bývalo lepší.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

24.6.2009 v 13:05 | Nahoru | #42
edit...doplněno

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

24.6.2009 v 15:32 | Nahoru | #43
tak dnes jsem volal ohledně řešení sporu mimosoudní cestou ( již jsem tam zasla veškeré materiály ) a bylo mi emailem zasláno toto:

Dobrý den,
kontaktovala jsem společnost Bikers Crown. Ta se mi dnes k problému vyjádřila, že nesouhlasí a v podstatě neuznává § 616 obč. zákona. Já se ji samozřejmě pokusím celou problematiku vysvětlit, ale bude pouze na ni, zda přistoupí na mimosoudní řešení sporů , které je na principu dobrovolnosti.
Vy samozřejmě právo na výměnu máte. Pokusím se pro Vás udělat maximum., ale nevím, nevím, zda na to druhá strana přistoupí. Pak by už opravdu zbýval jen soud. Protože ani znalecký posudek není pro prodávající závazný.
V případě jakýchkoliv dotazů, mě kontaktujte S pozdravem Mgr. Eva Strnadová právník SOS

Naposledy editováno 24.06.2009 15:33:03

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 13:26 | Nahoru | #44
Tak jsou zde opět novinky...

SOS, které se snaží můj spor mimosoudně řešit mi poslalo odpověď firmy BC na pokus o mimosoudní řešení sporu... Určitě vědí co dělají.

Dobrý den,
chtěla bych reagovat na Váš dopis, který nám byl doručen dne 24.06.2009.
Jedná se o stížnost na řešení reklamace zákazníkovi, kde uvádíte § 616 obč. zákona - výměnu zboží za nové. Tento paragraf uvádí výměnu zboží za nové v případě, že jste zakoupila věc již s reklamovanou vadu. U této reklamace se o tuto skutečnost nejedná, reklamovaná vada vznikla až během užívání výrobku. Kalhoty nebyly po 14 dnech roztrhané jak uvádíte, ale pásek u spony se uvolnil ze švu. Reklamace byla vyřízena dle § 622 odstavec 1 obč. zákona - vada odstranitelná. Tímto si myslím, že z naší strany nebylo učiněno nic protizákonného a reklamaci můžeme považovat za vyřízenou.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 14:06 | Nahoru | #45
Já jsem o jejich přístupu četl tady na m.cz už před 2ma let (tenkrát myslím rukavice) od té doby jak se řekne bajkrzkraun tak se mě ježí vlasy.
Podotýkám že jsem si koupil v lidlu tankvak, vysílačku, ledviňák, nepromoky 3ks, 6ks nabíječek, 10ks sprejů na řetěz a nebyl z ničím problém, viděl jsem tam i borca z BC s plným vozíkem botů, potom je v BC prodávali za 1900 z původních 699,-

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 14:20 | Nahoru | #46
objednal jsem si z BC silniční boty, poté, co mi je jeden místní prodejce objednal za cenu v jejich katalogu, jsem je u toho prodejce vyzkoušel aby nebyly malé, vše se zdálo být OK, až po příjezdu domů bylo na vizitce bot uvedeno Made in China, vědět to dříve, určo bych se na ně vys..., no zatím drží, ale mrzí mě to, že toto neuvedli na netu ani v katalogu, protože k made in china mám odpor...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #47
Pokud tam budou lidi furt nakupovat tak se jejich přístup k zákazníkovi nezmění a kvalita zboží též ne. Na Karlovarský jsem s obsluhou nikdy problém neměl, ale ve Vrbovce je to trága. Zrovna tam bych jako majitel chtěl mít super obsluhu, když je tam takových obchodů s motorkami a příslušenstvím a jezdí tam hodně zákazníků z celé ČR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 15:31 | Nahoru | #48
Já vim, jak jsem už psal: Chyba začátečníka. Kdyby mi někdo řekl,že se kupovat ani střední cenovou relaci nevyplatí ( věci v BC nejsou nejlevnější ) a ať si prostě raději přišetřím,tak to udělám.

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 17:26 | Nahoru | #49
Verguenza> není to o střední cenový, ale o střední kvalitní...
kombineza moje PSI 17tis a jejich Biker za 12tis - už na omak je to uplně někde jinde...

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

25.6.2009 v 23:16 | Nahoru | #50
fašoun> No tak s tím Made in China máš teda velkej problém, protože hodně věcí na kterých to ani není napsáno je dělaných tam. Třeba včera ve zprávách ukazovali první dopravní letadlo Airbus vyrobené v číně. Takže na dovolenou budeš muset na motce a né letět.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

26.6.2009 v 09:10 | Nahoru | #51
Hammet - kdybych chtěl lítat oblaky, nebudu mít moto no nééééééé , stačí mi lítat na motorce, ještě že mám hondu - japan, za chvíli bude asi taky china

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

26.6.2009 v 10:25 | Nahoru | #52

Cooker>Pajoš.CB>No tak ja taky koupil gate Nazran Fighter a rozjel se mi sev. Reklamaci samozrejme neuznali. Uz na ne seru. Gate si necham opravit jinde.

proč ti ji neuznali ???



Pokaždé tě vyfakujou, že je to použitý a že si si to udělal sám špatným používáním. Osobná zkušenost. A přesně tahle Bráborcová mě vyfakovala taky, že je kalhoty jsou používáný špatně a nazdar. Masakr. Nazran ani náhodou. Dopadl jsem taky tak jak tady ten autor toho fóra.

Opravdu už cokoli, jen ne Nazran , je to pořád stejná písnička Chovaj se jak gestapo za války, neuznají nic a když, tak jedině po obrovských tahanicích

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

26.6.2009 v 12:22 | Nahoru | #53

teamwhd>Hlavně tam furt lezte, nakupujte a pak si stěžujte. V čem bude asi háček??? Proč jsou značky jako dainese nebo alpinestars několikrát dražší? Jen kvůli logu a značce? ne je to i v něčem jiném(že by kvalita, design a funkčnost).....



ja mam kombinezu Torro (nejakej pakistan), nova za 6700,- a plna spokojenost uz 4. sezonu

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

26.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #54
hele ale to máš všude.City Sport Pardubice - outdorový Adidasky boty- nevhodně zvolený druh obuvi a nazdar

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

28.6.2009 v 15:04 | Nahoru | #55
To jsem zvědavej jak to nakonec dopadne. Já s nima na další handrkování neměl sílu, ale ty si se do toho pustil trochu víc.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

28.6.2009 v 15:57 | Nahoru | #56
Já BC miluju ,jen by mohli víc rozšířit sortiment o kvalitní zboží.(dainese,alpinestar,atd..)Loni jsem si chtěl koupit helmu Shoei,tak jsem dojel do Chlumce vyzkoušel ji ,která velikost mi sedí.Mimochodem pc v BC 13450,-.No a objednal jsem si mnou vyzkoušenou velikost od Louisu z němec.No a i spoštovným necelých 8000,- ,ale jak říkám těch kvalitních značek bych potřeboval víc,abych neobjednával zajíce v pytli. Viva Bicers Crown

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

28.6.2009 v 16:54 | Nahoru | #57
ninjazx10r> Ty woe

(reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.6.2009 v 17:22 | Nahoru | #58
Ahoj,

A je to… Reklamace vyřízena. Penízky už mam v kapse. Slíbil jsem,že zde zveřejním i email z BC a dodatek majitele nad kterým bych se ještě pozastavil. Každopádně se nevzdávejte a zjistěte si všechny zákony. Ten telefon,nebo návštěva poradny se vyplatí.




Dobrý den,
v návaznosti na náš telefonický rozhovor jsem znovu prověřila Vaši reklamaci a došla k tomuto závěru. Reklamační oddělení firmy Bikers Crown vyřídilo Vaši reklamaci dle platného reklamačního řádu a nedopustilo se protiprávního jednání.
Odkaz na § 616 obč. zákona odstavec 4, který byl novelizován a říká, že pokud by spotřebitel výměnou získal prospěch neboť věc již užíval důkazní břemeno je na prodávajícím a pokud se prodávající vyjádří, že věci nebrání nic dalšímu užívání, opravené zboží se vrátí spotřebiteli.
Pokud, ale jak tvrdíte je oprava provedena neprofesionálně a se známky poškození kalhot např. třepící se látka viz. snímky, je možné vrátit reklamované kalhoty s Vaším nesouhlasem o vyřízení reklamace. Vy jste této možnosti nevyužil a obrátil se přímo na SOS. Vyjádření SOS Sdružení obrany spotřebitelů pro nás není rozhodující.
Opravené kalhoty jsem neviděla a pouze z fotografií nelze opravu posoudit, z naší strany tedy nebyl důvod postupovat jinak. Myslím si, že ve Vašem případě došlo k chybě v komunikaci o celé záležitosti a z tohoto důvodu bych to ráda uvedla na pravou míru. Není v mém zájmu se tu s Vámi přít o správném znění zákona, ale vyřešit celou záležitost ve prospěch a spokojenost obou zúčastněných stran.
Dle naší domluvy bude vystaven dobropis na Vámi zakoupené zboží a zaslán na prodejnu Praha 4 Braník.

S pozdravem

Iva Bráborcová
Bikers Crown s.r.o.
V Lipkách 78/II
503 51 Chlumec nad Cidlinou

Tel.:+420 495 484 255
Fax.:+420 495 484 256
Mob.:+420 604 255 414

Dobrý den,

peníze z dobropisem dnes odešly na prodejnu Braník.
V tomto případě souhlasím s odpovědí vedoucí reklamačního oddělení p.Bráborcové, jen bych doplnil
větu, že vyjádření SOS pro nás v tomto případě není rozhodující a to z důvodu, že neměli informace a podklady od obou účastěných stran.

V každém případě je pro nás prioritou spokojený zákazník, proto jsem rozhodl o vrácení částky, i přes to že tato
reklamce nebyla jednoznačná.

Mrzí mě Vaše špatná zkušenost a doufám že na nás nezanevřete.
Hodně kilometrů bez nehod přeje

Martin Solar
majitel firmy
BIKERS CROWN Ltd
Pražská 481/3
503 51 Chlumec n.Cidlinou
Czech republic
Europe
gsm: +420 604 255 414
tel: +420 495 484 255
fax: +420 495 484 256
http://www.bikerscrown.com

Co dodat k odpovědi…
Právě proto,aby jste mohli informace dodat, je zde mimosoudní řešení sporů. Vaše firma žádné informace a podklady nedodala. Jediné co vyplývá z Vašeho jednání s SOS je,že zákony neuznáváte. Osobně jsem rád,že to nemuselo jít k soudu,ale aspoň by bylo jasno. Reklamované zboží jsem znovu nereklamoval,protože k tomu není důvod. Pokud mám na něco ze zákona nárok a vy reklamaci uznáte ,ale zároveň zákon porušíte,tak je zboží “neopravitelné“ a zákazník má právo na výběr ( sleva, odstoupení od kupní smlouvy, výměna)

Ještě přidávám jeden paragraf OZ.

/§616 odst 4 obč. zákona: Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak./


Ahoj a hodně štěstí při případných dalších reklamacích

Naposledy editováno 30.06.2009 17:23:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.6.2009 v 17:46 | Nahoru | #59

Delta>hele ale to máš všude.City Sport Pardubice - outdorový Adidasky boty- nevhodně zvolený druh obuvi a nazdar



City Sport už není teď je to Lifestyle Sports Czech s.r.o.

Reklamace BikersCrown - Nikdy víc - Jak to dopadlo

30.6.2009 v 20:59 | Nahoru | #60
Gratuluji k uspesne reklamaci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist