paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Doporučte pneu, prosím
 
21.5.2007 v 18:23
Ahoj, prosím o rady - jsem už zoufalý. Obul jsem na motorku ContiForce, a hned ze začátku jsem byl zklamaný. Ne snad, že by neseděly, ale jízdní vlastnosti jsou poloviční a pocitově to zdaleka není tak dobré, jako předtím na MeZ3.
Aby toho nebylo málo, tak mi je motorka nehorázným způsobem konzumuje, po cca 4000 ujetých km mi zbývá sotva 0,5mm než se dostanu na povolenou hloubku dezénu.

Takže nevím - myslel jsem, že jsou ContiForce tvrdé a proto se mi na nich špatně jezdí, zato jsem čekal výdrž aspoň 7-10 tisíc, v reálu vydrží sotva pět. Před dovolenou teda musím znova přezout, vybral jsem si Michelin Pilot Road II nebo Metzelery Z6, ale pokud jsou měkčí, tak mi je motorka zchroupne ještě rychleji než Conti??? To by se mi opravdu nelíbilo.

Ještě poznámka - jezdím piánko, 100-120 km/h, žádné odpaly z křižovatek - BT1100.

Díky, Martin.

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 10:28 | Nahoru | #1
!Cafe-Racer>Taky budu muset pred dovolenou prezouvat, a zkusim asi Metzeler Roadtec Z6. Tady jsem nasel celkem levnou

http://www.moto-pneu...=&l=&idz=826

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 14:12 | Nahoru | #2
!Cafe-Racer>S ContiForce mám také své skušenosti, a jsou podobné jako tvoje. Silnice je schroupla neskutečně rychle a dokonce se udělala ploška uprostřed (asi špatná konstrukce gumy + jsem se bál to na nich klopit). Stabilita byla doslova otřesná, jak na mejdle jsem ji nemoh ani postavit na zadní, to si spíš prohrábla. Teď jsem dal měkoučký Dunlopky a je to úplně o něčem jiném a zdá se že je to ani tolik nežere jako ty Conti, ale hlavně bezpečnost úplně jinde.
PilotRoad2 i Z6 jsou dobrá volba, alespoň lidi co je mají si je chválí, takže se ničeho neboj, ty Force byly prostě :puke: .

Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 17:57 | Nahoru | #3
Jako by jste věděli, co chci slyšet *yes* *yes* *yes*
Díky.

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 19:00 | Nahoru | #4

!Cafe-Racer píše: Ahoj, prosím o rady - jsem už zoufalý. Obul jsem na motorku ContiForce, a hned ze začátku jsem byl zklamaný. Ne snad, že by neseděly, ale jízdní vlastnosti jsou poloviční a pocitově to zdaleka není tak dobré, jako předtím na MeZ3.
Aby toho nebylo málo, tak mi je motorka nehorázným způsobem konzumuje, po cca 4000 ujetých km mi zbývá sotva 0,5mm než se dostanu na povolenou hloubku dezénu.

Takže nevím - myslel jsem, že jsou ContiForce tvrdé a proto se mi na nich špatně jezdí, zato jsem čekal výdrž aspoň 7-10 tisíc, v reálu vydrží sotva pět. Před dovolenou teda musím znova přezout, vybral jsem si Michelin Pilot Road II nebo Metzelery Z6, ale pokud jsou měkčí, tak mi je motorka zchroupne ještě rychleji než Conti??? To by se mi opravdu nelíbilo.

Ještě poznámka - jezdím piánko, 100-120 km/h, žádné odpaly z křižovatek - BT1100.

Díky, Martin.


Vzdyt jsou o dost levnejsi tak nemuzes cekat ze se budou chovat jako nejlepsi pneu ve sve kat.
Conti force jsou zastarale zase jsou levne . Nastupce je CONTINENTAL ROAD ATTACK a je o hodne lepsi. Michelin Pilot Road II mi prijdou mekci nez Metzelery Z6 120+180 mam v akci posledni sady.

Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 20:57 | Nahoru | #5
mám pireli diablo strada teda zatímm tak 1500 najeto na oko neubili a myslím že i pěkně drží ale nejsem žádnej střelec taky piánko

2 reakcí na tento příspěvek Doporučte pneu, prosím

23.5.2007 v 23:49 | Nahoru | #6
SV 650 N - Conti Force
Vlastní zkušenost - zadek se odporoučel po 4500 km, předek vydržel 6000 km a je sjetej po krajích, na prostředku jsou asi 3,5 mm :rolleyes: ..
Jinak se stabilitou to bylo různý, když sem s nima byl na okruhu poprvý, měly najeto cca 1500 km a trať měla 31 stupňů..Rval sem to na stupačku a držely jak přibitý.... Když sem byl na okruhu podruhý, tak měly najeto 4000 km a trať měla 24 stupňů a vůbec to nedrželo. zadek odlítaval kam chtěl,ale je fakt, že už sem to skládal na koleno, takže sem byl za hranicí tý gumy... Taky prvně byly po stranách ožvejkaný, teď vůbec, takže se to možná málo prohřálo.... Každopádně teď nazouvám Road attack, takže uvidím co a jak....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučte pneu, prosím

24.5.2007 v 00:25 | Nahoru | #7

Kuba350 píše: SV 650 N - Conti Force
Vlastní zkušenost - zadek se odporoučel po 4500 km, předek vydržel 6000 km a je sjetej po krajích, na prostředku jsou asi 3,5 mm :rolleyes: ..
Jinak se stabilitou to bylo různý, když sem s nima byl na okruhu poprvý, měly najeto cca 1500 km a trať měla 31 stupňů..Rval sem to na stupačku a držely jak přibitý.... Když sem byl na okruhu podruhý, tak měly najeto 4000 km a trať měla 24 stupňů a vůbec to nedrželo. zadek odlítaval kam chtěl,ale je fakt, že už sem to skládal na koleno, takže sem byl za hranicí tý gumy... Taky prvně byly po stranách ožvejkaný, teď vůbec, takže se to možná málo prohřálo.... Každopádně teď nazouvám Road attack, takže uvidím co a jak....


Jak muzes posuzovat pneu Conti Force na okruhu .To je to same jako jezdit na Slicku za deste. Je jasny ze Conti Force je sportovne cestovni a starsi konstrukce. Tak stim nelez na okruh.

Doporučte pneu, prosím

24.5.2007 v 00:50 | Nahoru | #8
Já mám Bridgestone BT090 a maximální spokojenost... Jezdím nejčastěji sám, přítulku beru hlavně o víkendech a nešetřím to ani v jednom případě. Pravda je, že ve dvou se sjíždí menší ploška ve středu gumy, ale jednoduchým řešením je projížďka o samotě v serpentinách = ploška zařve a guma se sjede do kulata... :thmubup:

Když jsem moto koupil, guma byla na cca 50% životnosti na středu, okraje byly OK... Teď mám 4900 Km, střed na prd, ale boky ještě drží, takže pokud by ve finále vydržela od počátku životnosti cca 6000 Km, tak budu spokojený... Těžko ale soudit kolik mají za sebou, protože předtím lítaly na okruhu...

Určitě bych si BT090 nekoupil na stálé jízdy ve dvou + na dovolenou s předpokladem, že budu jezdit spíš rovně, ovšem na klasické lítání po zatáčkách je to pro mě ideál!!!

<strong>OTÁZKA PRO HAMLETA:</strong>
Nikde jsem pořádně nenašel, co jsou vlastně BT090 zač kromě strohého popisu, že se jedná o supersportovní obutí... Víš něco bližšího???

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

24.5.2007 v 00:51 | Nahoru | #9
HAMLET>to chce klídek, se až divím s čím se na okruhu jezdí a věř, že jen v těch gumách to není, se až divím jak ty D207 seděly (ve srovnání se supercorsama) ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučte pneu, prosím

24.5.2007 v 11:39 | Nahoru | #10
HAMLET>no to já vim, že je to guma, která není na okruh,ale to si mám jako koupit eště jednu sadu slicků na okruh, ty si přivázat na záda a po 200 km cesty na okruh to tam přezout, zajezdit si půl hodiny, pak to zase přezout, slicky uvázat na záda a zase jet domu? :lol: :lol: :lol:

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

24.5.2007 v 20:48 | Nahoru | #11
Kuba350>>
Nez dat D207 na okruh . To radeji DUNLOP SPMAX QUALIFIER , D208 nebpo D208 GP,METZELER SPORTEC M-1 ,PIRELLI DIABLO CORSA ,MICHELIN PILOT SPORT ,CONTINENTAL SPORT ATTACK .Neco takoveho na cem se da na silnici nebo na okruhu a i docela vydrzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučte pneu, prosím

25.5.2007 v 16:50 | Nahoru | #12
Kuba350>Možná to na lehké motorce bude lepší, ale já na těch gumách citelně postrádám ocelovou výztuhu. Každopádně souhlasím - adheze tam je, ale jistota ani náhodou.

HAMLET> od laciných gum jsem čekal mizerné jízdní vlastnosti (je to tak) a dlouhou kilometráž kvůli tvrdé směsi (není to tak). Zkusím něco 2-směsového (Mich PRII nebo Bridg BT021), Z6 nechám zatím stranou.

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

1.6.2007 v 19:55 | Nahoru | #13
Ahoj,
tak jsem si přečetl debatu, která se rozpoutala u tvého příspěvku. Jako majitele stejného "psa" mě čeká stejně nelehký úkol...vybrat pro něj vhodné obutí. Vzhledem k tomu, že se v tom zatím vůbec neorientuju - pozval jsem si na pomoc internet. Zadal jsem rozměry pneu...a byl jsem tam kde na začátku. Všude spousta různých pneu za různé ceny, dokonce "asi" i ve vhodném rozměru, ale sakra, která je pro moje "bétéčko" nejlepší stejně nepoznám. Jezdím na pohodu nejčastěji ve dvou a hledám pneu, která bude mít rozumnou výdrž a zároveň na ni bude spolehnutí - no a za rozumnou cenu *yes* Takže pokud mi bude chtít někdo poradit budu mu velmi vděčný. Jo...málem bych zapoměl - něco jsem našel. Co třeba Metzeler Sportec M-1 nebo Dunlop Sportmax D208?

1 reakcí na tento příspěvek Doporučte pneu, prosím

3.6.2007 v 09:49 | Nahoru | #14
Na BT-fóru jsem se dozvěděl zajímavé info - odhad výdrže různých pneu (na Triumph ST):

AVON Storm-ST Front: 12.000 Km / Rear: 8.500 Km
Bridgestone BT021 Front: 19.000 Km / Rear: 9.500 Km
Continental Road Attack Front: 21.000 Km / Rear: 8.000 Km
Dunlop Sportmax D220ST Front: 18.000 Km / Rear: 8.500 Km
Metzeler Roadtec Z6 Front: 13.000 Km / Rear: 13.000 Km (*)
Michelin Pilot Road 2 Front: 22.500 Km / Rear: 12.000 Km
Pirelli Diablo Strada Front: 16.000 Km / Rear: 12.000 Km

Uvidíme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doporučte pneu, prosím

3.6.2007 v 11:14 | Nahoru | #15

!Cafe-Racer píše: Na BT-fóru jsem se dozvěděl zajímavé info - odhad výdrže různých pneu (na Triumph ST):

AVON Storm-ST Front: 12.000 Km / Rear: 8.500 Km
Bridgestone BT021 Front: 19.000 Km / Rear: 9.500 Km
Continental Road Attack Front: 21.000 Km / Rear: 8.000 Km
Dunlop Sportmax D220ST Front: 18.000 Km / Rear: 8.500 Km
Metzeler Roadtec Z6 Front: 13.000 Km / Rear: 13.000 Km (*)
Michelin Pilot Road 2 Front: 22.500 Km / Rear: 12.000 Km
Pirelli Diablo Strada Front: 16.000 Km / Rear: 12.000 Km

Uvidíme...


Posli odkaz na stranky.Prihodil bych to k mim testum na web.

(reakce na) Doporučte pneu, prosím

3.6.2007 v 11:57 | Nahoru | #16
HAMLET>Nebyl tam, myslím že mi to opsal z nějakého Říšského časopisu :-/ Jinak adresa na web je http://www.bulldog-bt1100.de, ale to jsi asi nemyslel... Fórum je přístupné jen po registraci.

Martin

Doporučte pneu, prosím

3.6.2007 v 12:52 | Nahoru | #17
Ne vzdy tvrdsi guma znamena ze dyl vydrzi. Pro me se urcitym voditkem pro sportovne-cestovni gumy stala skala vyrabenych rozmeru a rychlostnich indexu. Pokud je pneu v rozmeru, ktery potrebuju, tou nejvetsi, v jake se tahle guma vyrabi, je tam urcity predpoklad, ze je stavena hlavne na mensi vykony a hmotnosti, takze bude ubyvat pomerne rychle. Naopak v pripade, ze pozadovany rozmer je nejmensi nebo jednim z nejmensich, da se predpokladat, ze cela rada tehle gumy bude stavena na podstatne vetsi zahul, nez jaky ji dokaze dat muj stroj. S rychlostnim indexem je to podobne. Trosku problem muze nastat s lehkou motorkou a turistickou gumou na predku, ktere pak muze dele trvat, nez se prohreje na provozni teplotu. To ale rozhodne neni problem BT, tam jde spis o opak.

Nerikam, ze timhle zpusobem nelze slapnout vedle, ale proste urcity voditko to je. Nejlepsi je mit samosebou reference od nekoho, kdo ma stejny stroj a vyznava stejny styl jizdy.

Nevim jake konkretne rozmery pouziva BT, ale zameril bych se na gumy, urcene na velke roadstery, typu XJR, GSX a podobne. Od nich potom prebirat reference v pripade, ze na dany stroj neni dostatek informaci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist