btw.: projizdel jsem vlakna, ale zadna uspokojiva odpoved se nenasla...
Chtel by jsem bud koupit ladak, ale ceny, ktery jsem nasel me prijdou neprimereny tak pokud mate nakej typ tak sem snim sím...
popr. jsem se dozvedel, ze je moznost uriznout nejakou cast laufu a nechat zavarit, ale nejsem zastancem tohodle postupu uz jen z pripadneho prodeje do budoucna... pokud nekdo ma tak kdyztak napiste zda to neni prehnanej hukot...
popr. pokud nekdo ma na tendle model nebouchlej lauf, kterej lezi na pude tak me napiste cenu...
nechci do toho rvat moc penez mam to jen na prdlani po okoli na blbnuti mam okruh... diky za napady
Výfuk musíš sundat, upnout do svěráku koncovkama nahoru, asi v polovině koncovek, jsou zvenčí vidět takový body - zde jsou vnitřní tlumítka přivařený k plášti. TLumítka se vyndají následovně, nejdřív je potřeba vytáhnou takovej vnitřní plech, ten je buď přibodovanej nebo přišroubovanej, pak už koukáš na tu záslepku z který čumí ta zahlá trubička, pak ostrej šroubovák, nebo jiný sekáč, né moc široký aby sis nezkurvil chrom zvenčí a tu záslepku pomalu odsekávat, až tohle odchlípneš tak musíš vzít dlouhej šroubovák ten prostrčíš mezi odsekanou záslepkou a pláštěm, šroubovák musí dosáhnout až k těm bodům co jsem psal na začárku, ty taky odsekneš, pak už jen chytneš kombinačkama za tu trubičku a kroutíš práva levá až celou tlumivku vytáhneš, to samé u druhé koncovky. Pokud si ten plech záslepky narovnáš zpátky dokulata, tak můžeš kdykoli tlumivku strčit zpátky a zajistíš ji tam tim plechem co jsi vytáhl jako první. Mám to vyzkoušené, zvuk je po tomto luxusní, a je to podle mě daleko lepší než vrtat díry do bandasky pod motorem.
Zvuk je opravdu perfektní... při přidání plynu takové chraplavé hřmění, při zavření a brzdění motorem to temně duní, někdy i slabě prská až střílí. Super je projíždět úzkými ulicemi nebo dokonce tunelem .
Rozhodně lepší než namontovávat pouhé trubky... s těmi by zvuk byl takový kovově zvonivý, nakřáplý.
Vrtat díru do toho sběrače pod kyvkou je nesmysl. Všechno pak fouká pod mašinu, takže se zvedá všechen prach z vozovky. Navíc ten sběrač sice nepatrně snižuje výkon v max. otáčkách, ale zase znatelně zvyšuje krouťák v otáčkách nízkých, což se provrtáním sběrače téměř zcela ztratí.
Pokud by se Ti ale nechtělo vykuchávat koncovky úplně (tak, jak bylo popsáno), je ještě jedna finta... stačí do těch záslepek v koncovkách vyvrtat po obvodu díry cca 6-8mm a zvuk bude také obstojný.
1 reakcí na tento příspěvek Virago? ladak ? rezat ?:)
1 reakcí na tento příspěvek Virago? ladak ? rezat ?:)
1 reakcí na tento příspěvek Virago? ladak ? rezat ?:)
Tak tohle zrovna nevyšlo, díry jsou a zvuk stejný....
1 reakcí na tento příspěvek Virago? ladak ? rezat ?:)
snad toto vlakno jeste neni mrtve Resim ted stejnou vec a to, zdali to nekdo v okoli pardubic nedela ( to vyndani tlumitek z vyfuku ) ?
Predem diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago? ladak ? rezat ?:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago? ladak ? rezat ?:)
rancher>emigrant-> Origo sunndej, schovej na STK a kup prázdný laufy cca 2000,-kč tady
Dekujuuuuuu Nechci totiz nic vrtat ani kupovat cely vyfukovy system za tezke penize
Jeste jednou diky
PS: Ehm.. je jedno ktere z tech chopper vyfuku, nebo to musi byt presne nejaky typ ?
Naposledy editováno 20.06.2010 20:17:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago karburátory Yamaha XV 700 Virago | josi | 5 | 22.10.2023 v 19:21 badyXV |
Seřízení karburátoru Yamaha XV 700 Virago | HSB | 7 | 28.5.2023 v 10:34 Prouza88 |
Levá krytka z Viraga Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago, Yamaha ... | Herr_Knoedel | 2 | 20.9.2020 v 16:33 rottz |
XV Virago - všeobecné vlákno II [1 ... 6, 7] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | Yura | 206 | 28.5.2020 v 09:04 Jensek9 |