2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
předpokládám, že se něco podobného stane i s wr
ty motory nejsou dělány na stálé držení pod krkem v oblastech kolem maximálního výkonu a nestíhá se to uchladit.
když budeš jezdit na motardových kolech krátké trasy nebo jen tak "na půl plynu", pak ano
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
Kdyz chces univerzalni motorku tak neco typu XR,DR,XT,LC4 atp!!!
Jízdníma vlastnostma vede na plný čáře 530tka - pocitově lehká, přesná, ovladatelná, 6tikvalt, síly kolik chceš.
Velká nevýhoda že novej model EXC vydrží orientačně tak 250 mth (10.000km) a musí se lézt do motoru (píst, ojka..) olej se mění po 500 km
WR450F mě přišla že se tak lehce neovládá, těžší, trochu hůř se mě s ní zatáčelo ale závodní úspěchy říkají že se na to dá zvyknout :) A motor vydrží o dost víc jak KTM, myslím že k 800 mth dá s přehledem (30.000 km) Interval oleje 1000 km je taky super.
Nevýhoda je že je málo ojetin a jsou předražený.
Já jsem podobný dilema taky řešil a nakonec jsem koupil starší model KTM 450EXC, kterej je výdrží doufám skoro tak dobrej jak WR ale padl mě do ruky líp (byl jsem už zvyklej ze starý motorky 250EXC 2T)
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
http://www.thumpertalk.com/forum/showpost.php?p=2653774&postcount=11
Ale vlastníma zkušenostma to podpořit nemůžu protože WRkáře znám osobně jen jednoho a ten to vytáhne 2x do roka
Uvalak>530 K10 je mocka kamarad si ji koupil, s tim aby mel proste novou motorku bez problemu a zatim misto jezdeneni jen resi, telefonuje, vozi do servisu... po 1,6 mth prestala startovat (starterem) a resi se to uz asi 3 tejdny... takze z mejch zprostredkovanejch zkusenosti KTM nebrat (sice jidzni vlastnosti prej supe (bohuzel, uz nebudu mit moznost vyzkouset ), ale s timhle me nasrali, clovek ceka, ze si kupuje stroj jak pisou Ready to Race, ne Ready to Servis. me vsichni strasili s Gasem, a za nakejch 9 mesicu, sem nemel jedinej problem s motorem, karbcem (nakopavackou, se kterou me tu nekdo strasil, ze do ni dvakrat slapnu a upadne... za tech 9 mesicu sem ji ani nedotahoval, jen promazavala WeDekem) nebo tak. vsechny veci co sem si zkurvil za ty se si moh sam a nestalo se mi proste, ze bych se nemoh dostat z vyjizdky domu. takze za me... nooo 530 se mi libila, ale timhle u me dost klesla, tak bych sel mozna radsi do WRka (teda z tehlech 2, jinak samozrejme jedine 2T power )
To ti je zvláštní - já já mám 08 a bez jediného problému (závodím).... Kamarád 09 - a třeba Slovenský pohár - Pružina s tímhle strojem ujel v sobotu třetího kusa, v neděli vyhrál a taky bez problémů..... Od jara má nalítáno x- desítek motohodin bez jediného zaváhání..... To jsou mi věci....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
Vespa>bathed> bylo mě řečeno že WR takhle vydrží z několika zdrojů.. např tady tento týpek tvrdí že má na WR 50.000 km
http://www.thumpertalk.com/forum/showpost.php?p=2653774&postcount=11
Ale vlastníma zkušenostma to podpořit nemůžu protože WRkáře znám osobně jen jednoho a ten to vytáhne 2x do roka
no dobře - taky znám 4T KTM co jezdí 5 roků a snad na ní nemění ani olej.... Ale dávat to jako vzor??? A ještě otázka - 50tkm má v ostrém závodním nasazení? - nevím ale myslím že tohle vlákno o tom je
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
Naposledy editováno 17.06.2009 09:31:34
Naposledy editováno 17.06.2009 09:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
......každá motorka má svoje plusy a mínusy
......v dnešní době každá nová splňuje určité požadavky a kvalitu
......když je smůla,tak porucha může potkat každý stroj bez ohledu na značku a záleží jen na lidech jak se k tomu postaví
......v našem kraji nejvíce jezdí KTM a Husaberg.......běžné závady a jinak vše bez problémů,neznám nikho kdo by řešil nějakou komlikovanou reklamaci
......všichni jezdí hobby i profi závody - CC , přebory a MČR
......na KTM 450 i 530 a to samé HSB jezdíme i cross tratě /měkčí podvozek/a i to pro nás vyhovuje
.......silnice prakticky vynecháváme,jen nutné přejezdy
.......pravidelný servis a údržba je bez diskusí
.......WR jezdí u nás taky,ale postupně majitelé přechází na KTM /sportovnější a u nás lepší servis/!
.......závěrem je nutno si uvědomit,že to je sportovní stroj a není stavěn na dlouhé asfalové projížďky bez zajištěného servisu /olej,filtry,pneu atd./a motor trpí ve stálých vysokých otáčkách!....je to do terénu a na sport
.......diskuse a názory a informace na dlouhou dobu a co člověk to je to různé
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
Ahma>mariano> nevysvetlis jim ze motard je uplne k hovnu. Vsichni sou strasne chytry tak at se spalej a uvedomej si ze vsichni co je od toho odrazovali meli pravdu...
Kdyz chces univerzalni motorku tak neco typu XR,DR,XT,LC4 atp!!!
jak si prisel k nazoru ze motard je uplne k hovnu? v mem okoli jezdi na motardu kupa lidi a spokojenost...
mariano>motard...se zeptej v racetoolu, co bylo s jabovou exc, když obul motardový kola a vyjel si do krkonoš
předpokládám, že se něco podobného stane i s wr
ty motory nejsou dělány na stálé držení pod krkem v oblastech kolem maximálního výkonu a nestíhá se to uchladit.
když budeš jezdit na motardových kolech krátké trasy nebo jen tak "na půl plynu", pak ano
Ten motárdovej provoz asi nesvědčí ničemu... i civilnějším motorům- teď u nás borec zahučel
za 18litrů do opravy SM LC4, zadřená na klice- prej jel trochu dýl stoosmdesátkou protože pospíchal.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
Uvalak>530 K10 je mocka kamarad si ji koupil, s tim aby mel proste novou motorku bez problemu a zatim misto jezdeneni jen resi, telefonuje, vozi do servisu... po 1,6 mth prestala startovat (starterem) a resi se to uz asi 3 tejdny... takze z mejch zprostredkovanejch zkusenosti KTM nebrat (sice jidzni vlastnosti prej supe (bohuzel, uz nebudu mit moznost vyzkouset ), ale s timhle me nasrali, clovek ceka, ze si kupuje stroj jak pisou Ready to Race, ne Ready to Servis. me vsichni strasili s Gasem, a za nakejch 9 mesicu, sem nemel jedinej problem s motorem, karbcem (nakopavackou, se kterou me tu nekdo strasil, ze do ni dvakrat slapnu a upadne... za tech 9 mesicu sem ji ani nedotahoval, jen promazavala WeDekem) nebo tak. vsechny veci co sem si zkurvil za ty se si moh sam a nestalo se mi proste, ze bych se nemoh dostat z vyjizdky domu. takze za me... nooo 530 se mi libila, ale timhle u me dost klesla, tak bych sel mozna radsi do WRka (teda z tehlech 2, jinak samozrejme jedine 2T power )
Jedna paní povídala....
Scorpion27: Postav si je vedle sebe a hned uvidíš!
Co se jízdy týče, tak se mi na jakékoliv jiné něž mojí jezdí dost hrozně, ať Yamaha, Honda, TM, cokoliv 2T nebo 4T, takže jízdní vlastnosti neporadím.
Mám 530, jezdím si pro radost a su spokojený. Po 3 mth jsem musel dotahovat matku primáru, což pravda není běžné, ale dnes mám za 10 měsíců 101mth a naprosto bez problémů!
Dali jsme si i dva závody, ale asi to není správná cesta, driver byl vždycky KO!
Když vidím vedle WR450, říkám si dobřes koupil!
Tož, tak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu při výběru motorky EXC 530 n WR 450
PetrTM>Se mi líbí jak oranžoví okamžitě začnou popírat jakoukoli možnost že by se KTM taky mohla vysrat ...moc se mi líbila reportáž Pepy Kulhavého ze soustředění v Itálii, kde mu po dvou hodinách klekla SXF 450...tak si pochvaloval jak díky servisní síti KTM jí ještě na místě dali do kupy....akorát drobný problém byl že mu to tam po hodině spadlo znova...pech ...a mé oblíbené spojky v Chile...to se vlastně taky nestalo na některých tříkilech 08-09 praskají válce....startér funguje tak u poloviny tříkil (údaje z USA)...atd...a tím KTM nehaním, jen mi její majitelé přijdou už podobně hráblý jako kluci od HD..jen a jen oranžová, vše ostatní mrdky, nebrat
.... pouštět se s tebou do téhle dišputace je naprosto zbytečné. Jestli ti oranžoví připomínají kluky od HD, ty mi připomínáš zase odpírače Windows z tábora Linuxářů.... Kdyby jsi nečetl víc mezi řádky než řádky co jsem napsal (ale to ti nezazlívám - to je tady na tomhle fóru běžnější než se zdá), zjistil by jsi že to je trošku jinak: já reagoval na příspěvek ve kterém stálo přibližně toto: "vem si určitě WR, protože kámoš co si koupil 530 trpí jak raněná srna - posralo se mu toto, toto, toto, toto, toto,..... No zkrátka a dobře - KTM jsou zasrané mrdky!!".... já na tohle odpověděl, že jest to zvláštní, protože moje zkušenost s modelem 08 (ten mám) a 09 ten mají kolegové je naprosto opačná. Jinými slovy, že podle jednoho kusu nelze usuzovat na kvalitu série.....
Víš, nebudu asi tak totálně zarytým oranžovým klukem jak píšeš ty. Kdybych jím byl, tak bych na jakoukoliv otázku na Gase vytahoval fotky ze sobotních nocí ze slovenského mistráku, kde se celé depo podobá reji světlušek - to jezdci na těchto francouzských strojích hromadně mění s čelovkami tu válec, tu píst a nebo třeba spojku, ale zkrátka každý něco..... A TM? parádní stroje - ale taky mám k dobru zkazky - třeba totálně na ohrabky rozsypaná funglovka 125 na 6D v Jablonci Petra Kotrly z Trophy CZ a nebo "fakt parádní" sezóna hraboše Hrabici na tomto skvělém 4T stroji - myslím že ještě dnes a to už jsou dva roky - když by ses ho na to zeptal, zalejí se mu oči krví...... Tak asi tak....
Ale abys měl do své sbírky strašidelných zkazek ještě jednu perličku, protože nevěřím ani za nehet že tě tenhle můj elaborát zklidní, tak si ke spojkám, startérům a válcům přidej ještě tohle - tak kamarád má 09 300 - jede ti na start a najednou v motoru rána jako prase a stop - říká ty vole ojka! Odstaví, doma rozebírá a ejhle - magneto se mu válí ve víčku zapalování. Myslel si - asi blbě dotažené - ale ono ne - dotažené dobře, jenom se ten čep co trčí přes karter z klikovky a na kterém se magneto točí "stříhnul" dva milimetry za guferem KTM NEBRAT!
Naposledy editováno 19.06.2009 07:24:59
tomXX>Nebolo by lepsie nieco na styl 690 Enduro R? http://www.ktm.com/...0707.25.html [/quote]
tohle ma kamarad 8 mesicu a kupoval funglovku za nejak 230
nejdrive mu popsraskaly svody,v lete,cekal 2 mesice nez mu je vymeni nemohl jezdit
a ted na jare zustal uz 2 viset,nejdrive vypadl z inducky kabel a naposled se uklepal dratek od kostry a zustal viset 300 km od baraku v polsku.
asi spatny kus
Naposledy editováno 19.06.2009 08:33:42