1 reakcí na tento příspěvek XJR papká olejíček
(co tím básník chtěl říci: pokud nějak moc nekouří a jede normálně, tak do půl litru na sto neřešit.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR papká olejíček
FiZzeR>Mohlo by to bejt tím nápisem na nádrži... něco jako "YaMama" nebo tak...
(co tím básník chtěl říci: pokud nějak moc nekouří a jede normálně, tak do půl litru na sto neřešit.)
půl litr na sto je 5 litrů na tisíc... a to je kurevsky hodně :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR papká olejíček
illMedvědGuzzin>FiZzeR>Mohlo by to bejt tím nápisem na nádrži... něco jako "YaMama" nebo tak...
(co tím básník chtěl říci: pokud nějak moc nekouří a jede normálně, tak do půl litru na sto neřešit.)
půl litr na sto je 5 litrů na tisíc... a to je kurevsky hodně :)
aj karamba, to jsem se ukec (upsal), samozřejmě bylo myšleno 0,5l/1000km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR papká olejíček
FiZzeR>illMedvědGuzzin>FiZzeR>Mohlo by to bejt tím nápisem na nádrži... něco jako "YaMama" nebo tak...
(co tím básník chtěl říci: pokud nějak moc nekouří a jede normálně, tak do půl litru na sto neřešit.)
půl litr na sto je 5 litrů na tisíc... a to je kurevsky hodně :)
aj karamba, to jsem se ukec (upsal), samozřejmě bylo myšleno 0,5l/1000km
Tak to je právě to, že to skoro tak vychází Fakt se to hodně prodraží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR papká olejíček
Neztratil jsi někde vypoušťák?
jak již tu proběhlo, změřit tlaky (teď nevim jestli se to dělá za tepla nebo za studena?), a dál někdo radí kouknout jestli kouří při záteži, tak jsou to kroužky, jestli při ubrání plynu tak ventilový gufera.
Naposledy editováno 15.06.2009 15:10:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR papká olejíček
FiZzeR>zamboo> mno tak to už je mi všecko jasný, povim ti co s tim je. je to rozbitý
Neztratil jsi někde vypoušťák?
jak již tu proběhlo, změřit tlaky (teď nevim jestli se to dělá za tepla nebo za studena?), a dál někdo radí kouknout jestli kouří při záteži, tak jsou to kroužky, jestli při ubrání plynu tak ventilový gufera.
Tak ten výpušťák by tomu tak nějak odpovídal Ale divný je, že právě vůbec nezakouří a když, tak fakt úplně minimálně a to ještě, když je studená. A je to fakt tak nepatrně, že to skoro neni vidět.
Jak psali jiní, možností je jen pár: Pístní kroužky (dá se odhalit měřením tlaku ve válcích), ventilová gufera, netěsnost motorové skříně (ono se to nezdá, ale jedna kapka pod motorkou po jízdě může znamenat několik decek za jízdy) a taky ucpaný oddech motorové skříně do airboxu - to pak nemůžou unikat tlaky, které pulsují v klikovém prostoru, a výsledkem je flusání oleje přes gufera.
Virago: to samý , měl jsem spotřebu 1,5 litru a komprese 12,5 12 12,5 12,5
Zamboo: až to bude litr na tisíc tak to začni řešit, tohle je normální spotřeba
Ještě někdo psal že když se cvrkne olej do válce a zvedne se tlak tak sou špatný, tlak se zvedne vždy, jde o to o kolik o 1 atm je to ok
Naposledy editováno 15.06.2009 22:11:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 | Sieg | 13 | 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V |
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 | Sieg | 3 | 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas |
Jaké pneu na XJR 1200 Yamaha XJR 1200 | lacerta82 | 24 | 24.7.2023 v 22:53 karelsychra |
Oprava plexi Yamaha XJR 1200 | Jaras-xs | 9 | 1.7.2021 v 16:06 dafikk |
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... | Mufiozo | 10 | 31.5.2021 v 06:36 Destroyer |