Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jde o to,že hajpr mohl mít na dváce v serii o něco jinej primární převod nebo řetězový kolečko...musíš odvíjet výběr od toho co je v serii...a potom jestli chceš kratší/delší převody koupíš větší/menší rozetu
ted by tam mělo být právě 49 zubů což je do rychlosti,co? v manualá bylo psáno myslím standardně 51 zubů při sekundárku se 13 zuby a zadním kole o průměru 19...ty rozjezd nebudou asi tak hbité...mě by zajímaly vaše zkušenosti...myslím že teorii tak trochu rozumím
já když to řešil tak sem se rozhodl pro poměr 13/49...jsem lehkej(+/- 70 kg) takže hbitý to pode mnou je na výjezdech někdy až moc...jezdil sem na dváce která měla o dva zuby víc oproti serii a zátah dobrej ale ze zatáčky sem nemohl plynule vyjet...buď sem za to vzal moc a převracelo mě to a nebo málo a vyjel sem to blbě...jde taky o zvyk no...ale já volim menší rozetu...