Téma: VFR a katalizátor
 
18.5.2009 v 19:39
Mám dotaz vlastním VFR 800 FI rok 00.Mám katík co když ho vykuchám co na to výkon zvuk a spotřeba-lambda vstřik atd- nebo radši ne jinak výfuk akrapovič.Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek VFR a katalizátor

18.5.2009 v 19:52 | Nahoru | #1
Zvuk bez katalYzátoru bude ostřejší, směs asi bude trochu chudší, ale to i s akrapama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR a katalizátor

18.5.2009 v 19:55 | Nahoru | #2
vonZahn> ladák ubere jo?

(reakce na) VFR a katalizátor

18.5.2009 v 21:10 | Nahoru | #3
Doctorrrrr> už se to tady 100 řešilo co laďák udělá. Každopádně vstřikování si s nim poradí. Karbec se musí nastavit. Hledej ve fóru viz okno nahoře

VFR a katalizátor

18.5.2009 v 21:23 | Nahoru | #4
jestli jsou to takove klasicke "kamna" jako ma třeba GSX-R, tak Ti muže začit kolisat volnoběh...bylo to i v Motohouslich....KaCZer ladi to sve GSXR....dal mezisvod a koncovku R.P....kamna pryč...a musel davat PC..at mu t mužou doladit

1 reakcí na tento příspěvek VFR a katalizátor

9.6.2009 v 17:35 | Nahoru | #5
no, já začal KNkem, bylo potřeba vyměnit filtr, tak proč ne KN, jasný, pak mi bylo líto zakrytého zadního kola a tichého zvuku- laďáček od Bose, pak zděšení- díra ve výkonu...takže Power Commander 2 ze Švýcarska za 4000,- a pak co dál- na katík ven, koupil jsem svody na VFR 800 rok 98-99 a s pomocí Boží, teda Zilovou, jsou svody na místě, ještě jinou mapu a paráda....ty svody s katíkem jsou tak blbě tvarované, že nemá cenu se s nima prcat, já koupil za 1000,- origo... btw. laděné svody od Delkevice jsou vzhledově stejné jako origo bez katíku, takže soudruzi z Japonu to asi nevymysleli úplně špatně

1 reakcí na tento příspěvek VFR a katalizátor

9.6.2009 v 21:21 | Nahoru | #6
Mám na 01 KNko a ladák IXIL, nic jsem s tím nedělal a žádný propad na výkonu jsem nepoznal, ale taky že by to jelo nějak líp tak nic moc. Spotřeba zůstala stejná, ale při malém zatížení a malých otáčkách je to trochu ucukané.

(reakce na) VFR a katalizátor

10.6.2009 v 18:45 | Nahoru | #7
VeFeRák> a mysliš že by firma jestli znáš igni tech mela na vfr power comander co to obnáší a co to všechno je?Prostě vfr je super ale tak 10 koníků na vrch by bylo ok.Já mám akrapoviče a necuká a díra taky není a zvuk jak Ducati.Kolik to tvý má tak koní a jak to jede

(reakce na) VFR a katalizátor

10.6.2009 v 19:14 | Nahoru | #8

lubon>Mám na 01 KNko a ladák IXIL, nic jsem s tím nedělal a žádný propad na výkonu jsem nepoznal, ale taky že by to jelo nějak líp tak nic moc. Spotřeba zůstala stejná, ale při malém zatížení a malých otáčkách je to trochu ucukané.



s tím propadem jsem to kapku přehnal, ale táhnout to nechtělo, v opravdu nízkých to pocukávalo....
na brzdě jsem zatím nebyl, neměli na mě čas a pak jsem čas neměl já, ale docela by mě to zajímalo, těm koníkům navíc moc nevěřím, ale subjektivně bych řekl, že se tomu chce víc, než v origoš stavu....

VFR a katalizátor

10.6.2009 v 19:23 | Nahoru | #9
rychle ho uřež a hod do popelnice a nevoz sebou takovou obludně těžkou zbytečnost!! malinko se to ochudí ale lambda si to zhodnotí pošle impuls do střikny malinko zvýší střikovací impuls a je to! takže to neřeš. jo a s ladákem se ti malinko změní průběh motoru což znamená že se ti změní křivka výkonová a kroutáku

VFR a katalizátor

10.6.2009 v 19:40 | Nahoru | #10
si děláš prdel, ale viděl jsi postiženou chobotnici? jestli ne, tak si ji představ a takhle nějak vypadají svody na vfr s katíkem

VFR a katalizátor

10.6.2009 v 19:45 | Nahoru | #11
ještě mě napadlo, tohle by tě mohlo zaujmout:
PowerCommander2
bral jsem ho odtud, před rokem nebo kdy mě to vyšlo i s poštou na cca 4000,- no kurz je kapku jinde, ale furt lepší, než 10 500, za PC3
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist