globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny
5.6.2009 v 07:14
Ahoj,

mel bych takovej drzej dotaz:) Mam problem s vymenou chladici kapaliny. Dole na motoru sem nasel vypousteci sroub a odsrouboval, otevrel vicko kam se naleva voda. Problem je, ze se vode nechce ven. Pls poradte nejakej trik.

Predem Dik !

Uzavřeno 15.02.2012 v 20:42 uživatelem Kinq

Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

5.6.2009 v 07:56 | Nahoru | #1
Tak tam asi zádná nebyla ...a nebo jsi odšrouboval nějakej jinej šroubek

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

5.6.2009 v 08:21 | Nahoru | #2
To sou rady ...

Sundej nadrz, otevri vicko nad motorem, a pak by mela vytect. Je ji tam neco pres 1,5 l.
Kdyz pak nalevas novou, lej ji pomalu tim hornim otvorem az po osazeni v hrdle (je asi 2 cm pod okrajem). Pak promackej hadice, abys vyhnal bubliny. Pak nastartuj, a nech motorku bublat na volnobeh tak minutu, dve. Obcas pri tom trochu promackni hadice, pro jistotu ze tam nezustala bublina ( nemela by, cirkulujici kapalina by je mela vyhnat ). Ke konci uz by se na hladine v tom hrdle nemely obevovat zadne bubliny. No a na zaver dolej kapalinu do expanzky mezi rysky. Je sikovny mit shozenej pravej zadni podsedlovej plast, ty rysky jsou jinak dost blbe videt.

Tady je ke stazeni servisni navod v anglictine (uplne dole), ta vymena je tam pekne popsana. :
http://www.kawa-er5.hustej.net/servis.html

Udelej si taky takovou malou nadrzku na benzin abys moh startovat se sundanou nadrzi. Ja ji mam z lahve od destilky.

(reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

5.6.2009 v 10:14 | Nahoru | #3
PavelER-5> Taky mi to ceka takze taky dik
A kdyz uz jste u toho co tam lejete za kapalinu? Nasel jsem Motul Motocool Expert 1L za 165Kc ? Takze 2L - 330Kc ? :\

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

5.6.2009 v 10:32 | Nahoru | #4
Mam tam uz vice nez rok Flamix C (asi 90 Kc/l) redeny 1/1 s destilkou.

Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

5.6.2009 v 12:16 | Nahoru | #5
já tam lil Motul Inugel,litr asi za 160

(reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

10.6.2009 v 09:11 | Nahoru | #6
PavelER-5> Díky moc za rady! O víkendu vyzkoušeno, vše v pohodě bez problémů vyměněno. Nalil jsem tam Fridex g48 asi za 140,- za litr.

Naposledy editováno 19.06.2009 09:19:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

8.7.2009 v 00:03 | Nahoru | #7
Nebudu prasit a zakladat nove vlakno..zeptam se tady. Cim by mohlo byt, ze mi ma seskrcena Kawicka papa 6,5 na 100? Zda se mi to dost, kdyz nejede ani 140 po rovince (vsude pisou i 25kW verze - 159Km/h). Vytocit se necha na 6 tak do 6000-6500. Vzduch filtr jsem vymenil, svicky taky a zadna zmena. Mam nechat sesynchronizovat karburatory? Ted jsem na ni jezdil tak od 3000 do 5500ot. do tech 120Km/h. Eko jak svin.. a ona na me takhle.
6L neni sic nic tragickyho, ale mohla by teda aspon podat nakej vykon za tu 98octan stravu.
Jo a taky mi prekvapila ze zdechla behem 10s. Zadny varovani, zadny postupny chcipani a prepnuti na reservu za jizdy.

Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

8.7.2009 v 09:58 | Nahoru | #8
petrer - já si myslim že lít do er5 98ičku je uplně zbytečný - v techničáku je dokonce 91, takže klasickej natural 95 je až až.. a s tou spotřebou si myslím že je to částečně tím že to máš zavřený takže za to taháš aby to jelo, a taky bych to určitě nechal seřídit jestli si to ještě nedělal..

jinak já mám otevřenou (ale r.v. 2005, takže bude asi v lepší kondici) a sem schopnej se dostat na 3.5 - jízda ala stará bába :D při normální svižný jízdě kolem těch 5ti

Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

8.7.2009 v 21:09 | Nahoru | #9
ja jezdim při svižný jízdě tak za těch 4,5-5l, jinak vyměna kapaliny mě asi taky čeká, ale až přez zimu

Naposledy editováno 19.03.2010 22:36:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

10.7.2009 v 20:25 | Nahoru | #10

PetrER>Nebudu prasit a zakladat nove vlakno..zeptam se tady. Cim by mohlo byt, ze mi ma seskrcena Kawicka papa 6,5 na 100? Zda se mi to dost, kdyz nejede ani 140 po rovince (vsude pisou i 25kW verze - 159Km/h). Vytocit se necha na 6 tak do 6000-6500. Vzduch filtr jsem vymenil, svicky taky a zadna zmena. Mam nechat sesynchronizovat karburatory? Ted jsem na ni jezdil tak od 3000 do 5500ot. do tech 120Km/h. Eko jak svin.. a ona na me takhle.
6L neni sic nic tragickyho, ale mohla by teda aspon podat nakej vykon za tu 98octan stravu.
Jo a taky mi prekvapila ze zdechla behem 10s. Zadny varovani, zadny postupny chcipani a prepnuti na reservu za jizdy.


Když jsem ji měl, taky mi papala 5,5 až 6l, což bylo dle mého úsudku dost. Byla otevřená na 37kW a samozřejmě, že jsem ji točil. Je hold citlivější na plyn. Vyzkoušej za to míň tahat, klidnější jízda. Pokud ani tady ti nepůjde pod 4,5, tak je asi hold víc jetá

PavelER-5> Díky moc za rady! O víkendu vyzkoušeno, vše v pohodě bez problémů vyměněno. Nalil jsem tam Fridex g48 asi za 140,- za litr.
Vzpomínám si, že když jsem chtěl nalít naředěnou G48 do ER5, byl jsem v prodejně poučen, že by se tam mělo lít to, co tam patří. Nejlépe Motul Inugel nebo jiné sračky, ale určené pro moto. G48 je do aut a nebyla mi doporučena pro moto..........tvar kanálků, jejich velikost, prej na to není stavěná...

Naposledy editováno 10.07.2009 20:26:56

(reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

13.7.2009 v 12:29 | Nahoru | #11
lan>
Trochu vic jeta.. má 36 000km a po celou dobu sekrcena na tech 25kW, olej nezere. Motor si myslim ma spoustu pred sebou. At jedu jak chci pod 6 ani nahodou, ale je to asi normalni. Letos to necham byt, pak necham nekde zkontrolovat karbce.

Nezkousel jste nekdo sedlo z novejsich ER r.v. 2001< na starsi ER s hranatym uzaverem? Nechapu proc se vepredu tak zuzuje a proc neni rovnejsi jak u CB. Porad sjizdim na nadrz. To je jak pro liliputy. Ty novejsi uz to maj se mi zda sirsi(i vyssi), proto se ptam. Po 100Km mi kadak zaziva stredovek. Zas jen kvuli sedlu menit nebudu, stroj je to skvely

(reakce na) Kawasaki ER-5 výměna chladící kapaliny

27.7.2009 v 10:24 | Nahoru | #12
PetrER>
Stroj je to skelý, tele jsem ja. Vcera 550Km a prumer 4,2 pri sracskej jizde do 110. Jinak do 5L. Bud jsem to blbe spocital nebo jsem neumel jezdit (coz je mozny protoze az tak po druhej nadrzi jsem se naucil řadit ) Na 5000ot 6ka jede 106Km/h (mereno GPS) Tachac oproti vetsine aut moc nepridava a ukazuje jen cca o 2-3Km/h vic nez je rychlost skutecna.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist