Neutrál se musí dát ještě před zastavením,ale s trochou úsilí ho tam dáš i při stání.
Zadní brzda na RSV by se nepoužívala ani kdyby fungovala!
Monster je úplně jiná motorka!
Pokud chceš brutální projev motoru a cítit vybrace od začátku až dokonce otáček jdi do RSV!
Dukárny nemají takovej projev a jsou uhlazenější!
Podvozky obou motorek a brzdy jsou výborné.
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000
Jinak ten motor a sílu co cítíš mezi kulema je fakt masakt. Zkusil jsem 4V i 2V na okruhu a rozdíl jako bejk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
Diadoras>BADBIKERS> jak to, že když má RSV takovej brutální krouťák, že ti budou 4V ujíždět? Kamoš má Monstra 900 jeli jsme z Jedovnic a když za to zatáhl tak mě hravě ujížděl.
taky bych to neviděl tak jak napsal badbikers,je teda pravda že nové čtyřválce mají tak nějak stejný krouťák ale že by mi někdo z výjezdu ze zatáčky na čtyřválci ujel,to se mi nestalo a to nejsem žádnej extra střelec
a jinak já bych šel do rsv
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
A jak tu bylo řečeno, taky jde o to kde s moto budeš jezdit? Jestli chceš házet modela, jdi do ducny, pokud chceš bejt racing - jdi do RSV. Co vim, tak bych di dovolil tvrdit, žeRSV není tolik náchylná na servis jako Ducati. .
O jakým roku vůbec přemýšlíš?
Neprotěžuju RSV oproti Ducně, pravidelně jezdím něco jiného. Jen vlastní zkušenost a názor
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
98 - 2003 - zde zlobila volnoběžka, a konektor na usměrňovači
04 - 2008 - zde na prvních ročnících zlobilo zavzdušńování spojky a zadní brzdy (řešilo se výměnou těsnění)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
BADBIKERS>Diadoras> Krouťák není to samý co výkon, 4V prostě není 2V..
A jak tu bylo řečeno, taky jde o to kde s moto budeš jezdit? Jestli chceš házet modela, jdi do ducny, pokud chceš bejt racing - jdi do RSV. Co vim, tak bych di dovolil tvrdit, žeRSV není tolik náchylná na servis jako Ducati. .
O jakým roku vůbec přemýšlíš?
Neprotěžuju RSV oproti Ducně, pravidelně jezdím něco jiného. Jen vlastní zkušenost a názor
troufam si rict ze moderni 4valce maji stejnej kroutak jako V2 ... aspon co muzu srovnat gsxr1000 K1 vs TL1000S a RSV 03 ... tak "vespod" temer stejny.. pak se chvili RSV prblizi te GSXR.....
je to jinej styl, nekoho to bavi nekoho ne.. ale to ze V2 motor jede nekde lip nez moderni R4...to si myslim neplati...
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000
BTW ja zadni pouzivam na vsech moto... i na TL a troufam si rict ze to brzdi motorem vic jak RSV...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |