Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe
Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe
Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Raptor.1>Úsměvné? Proč myslíš?
jsem si představil 4 jrVaradera spojený dohromady :)
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Jasně, je mezi nima více než 40 let...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Raptor.1>illMedvědGuzzin> To jo, ale když vezmeš, že seriový Vara má 15 koní, s otevřenejma vejfukama a jinejma karburátorama by nějakejch 18 koní mohlo mít. Dej čtyři dohromady a jsi skoro tam...
Jasně, je mezi nima více než 40 let...
no jo, jenže 4x motor se nerovná 4x výkon
mluvím spíš o tom že na rok 1956 to byla fakt špička. Sice ne moc spolehlivá, poruchová ale stejně je to masakr. Pure racing ;)
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Ale pure racing? No nevím, za ty bych považoval spíše jedno a dvouválcový závoďáky z toho období...
To máš podobný jako např. závodní automobil BRM z počátku 50. let - 1,5 litru objem, šestnáctiválec přeplňovanej extrémními tlaky a výkon přes 500 koní. Ventily zavíraný vlásenkovejma pružinama, vysoký otáčky, nádherná konstrukce. V závodech to ovšem málokdy dojelo, snad to auto vyhrálo jen jeden, poměrně bezvýznamnej závod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Raptor.1>illMedvědGuzzin> Špička roku 56 to určitě byla, nevídaná konstrukce zcela určitě.
Ale pure racing? No nevím, za ty bych považoval spíše jedno a dvouválcový závoďáky z toho období...
To máš podobný jako např. závodní automobil BRM z počátku 50. let - 1,5 litru objem, šestnáctiválec přeplňovanej extrémními tlaky a výkon přes 500 koní. Ventily zavíraný vlásenkovejma pružinama, vysoký otáčky, nádherná konstrukce. V závodech to ovšem málokdy dojelo, snad to auto vyhrálo jen jeden, poměrně bezvýznamnej závod.
konstrukce co předběhly svojí dobu mají bohužel jepičí život :\
edit: y/i
Naposledy editováno 28.05.2009 14:40:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
GarageCafe>tom_wr> Tak Mamut je kapitola sama pro sebe .
Pamatuju se, že někdy v roce 73 jsem si jako kluk do tý fabriky napsal o prospekty - a poslali mi je!
Edit: Jo, a tandemistka, co se tulila k pilotovi, měla na sbě jen kalhotky. Na tehdejší dobu (a pro čtrnáctiletýho kluka) super věc!
Naposledy editováno 28.05.2009 14:56:08
Tip na Bike.
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
[img]