paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kult C A F E R A C E R
 
23.5.2009 v 19:29
Toto téma je věnováno motocyklům ve stylu Cafe Racer a tématy této Rockabilly doby . Možná, když se prokoušete celým topicem , tak už budete vědět, které bike jste vždycky chtěli mít doma . hodně štěstí v jedné stopě .

Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe

Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe


Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 13:49 | Nahoru | #91
Jeden válec 62 kubíků - asi jako malý Varadero...

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 13:54 | Nahoru | #92

Raptor.1>Jeden válec 62 kubíků - asi jako malý Varadero...



to je poněkud úsměvné přirovnání :)

jo a tak 8 samostatných karburátorů. Tohle seřídit muselo být peklo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:09 | Nahoru | #93
jawa> Myslím , že tady je dobrý článek, jak to všechno vzniklo: http://motoride.sk/?ID=1926

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:10 | Nahoru | #94
Úsměvné? Proč myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:15 | Nahoru | #95

Raptor.1>Úsměvné? Proč myslíš?



jsem si představil 4 jrVaradera spojený dohromady :)

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:17 | Nahoru | #96
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:21 | Nahoru | #97
illMedvědGuzzin> To jo, ale když vezmeš, že seriový Vara má 15 koní, s otevřenejma vejfukama a jinejma karburátorama by nějakejch 18 koní mohlo mít. Dej čtyři dohromady a jsi skoro tam...

Jasně, je mezi nima více než 40 let...

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:24 | Nahoru | #98
WenCa> Pěknej závoďák Laverda. Kamarád má podobnej.

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:27 | Nahoru | #99
jawa> Vono tak nějak vznikl přes styl bobber i chopper , na kterým se dneska stylově proháníš .

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:29 | Nahoru | #100

Raptor.1>illMedvědGuzzin> To jo, ale když vezmeš, že seriový Vara má 15 koní, s otevřenejma vejfukama a jinejma karburátorama by nějakejch 18 koní mohlo mít. Dej čtyři dohromady a jsi skoro tam...

Jasně, je mezi nima více než 40 let...



no jo, jenže 4x motor se nerovná 4x výkon

mluvím spíš o tom že na rok 1956 to byla fakt špička. Sice ne moc spolehlivá, poruchová ale stejně je to masakr. Pure racing ;)

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:37 | Nahoru | #101
abe> OK , to je asi tak ono , ale je toho i něco navíc okolo . Ono nejde všechno popsat pár větama .

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:38 | Nahoru | #102

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:38 | Nahoru | #103
A takhle se jezdí s pomocí boží.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #104
illMedvědGuzzin> Špička roku 56 to určitě byla, nevídaná konstrukce zcela určitě.

Ale pure racing? No nevím, za ty bych považoval spíše jedno a dvouválcový závoďáky z toho období...

To máš podobný jako např. závodní automobil BRM z počátku 50. let - 1,5 litru objem, šestnáctiválec přeplňovanej extrémními tlaky a výkon přes 500 koní. Ventily zavíraný vlásenkovejma pružinama, vysoký otáčky, nádherná konstrukce. V závodech to ovšem málokdy dojelo, snad to auto vyhrálo jen jeden, poměrně bezvýznamnej závod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:39 | Nahoru | #105
tom_wr> Tak Mamut je kapitola sama pro sebe .

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:40 | Nahoru | #106

Raptor.1>illMedvědGuzzin> Špička roku 56 to určitě byla, nevídaná konstrukce zcela určitě.

Ale pure racing? No nevím, za ty bych považoval spíše jedno a dvouválcový závoďáky z toho období...

To máš podobný jako např. závodní automobil BRM z počátku 50. let - 1,5 litru objem, šestnáctiválec přeplňovanej extrémními tlaky a výkon přes 500 koní. Ventily zavíraný vlásenkovejma pružinama, vysoký otáčky, nádherná konstrukce. V závodech to ovšem málokdy dojelo, snad to auto vyhrálo jen jeden, poměrně bezvýznamnej závod.



konstrukce co předběhly svojí dobu mají bohužel jepičí život :\

edit: y/i

Naposledy editováno 28.05.2009 14:40:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:46 | Nahoru | #107

GarageCafe>tom_wr> Tak Mamut je kapitola sama pro sebe .



Pamatuju se, že někdy v roce 73 jsem si jako kluk do tý fabriky napsal o prospekty - a poslali mi je!

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:47 | Nahoru | #108
Raptor.1> Tak to je mazec . Máš je do dneška ? To bude v ČR raritka ne ?

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 14:53 | Nahoru | #109
Není to dlouho, co jsem je měl v ruce. Byl to takovej skládanej menší plakátek s anglickým popisem obou modelů.

Edit: Jo, a tandemistka, co se tulila k pilotovi, měla na sbě jen kalhotky. Na tehdejší dobu (a pro čtrnáctiletýho kluka) super věc!

Naposledy editováno 28.05.2009 14:56:08

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:00 | Nahoru | #110

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:08 | Nahoru | #111
text-odkazuhttp://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/290483-gs-750-e.html
Tip na Bike.

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:11 | Nahoru | #112
..krasny fotky.. jen vic takovych..

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:11 | Nahoru | #113
.

[img]

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:13 | Nahoru | #114
Tak tohle je raritka jak svět . Bultaco jako Cafe .

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:16 | Nahoru | #115
Dukárna.

[img]

(reakce na) Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:17 | Nahoru | #116
[quote]GarageCafe>Dukárna.

[img] hřídelkama slint

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:20 | Nahoru | #117
Se Superchargerem aby to trochu jelo .

[img]

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #118

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 15:57 | Nahoru | #119
nový CaFe Racer za necelých 6000 £ tady

Kult C A F E R A C E R

28.5.2009 v 16:01 | Nahoru | #120
Adler
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist