Naposledy editováno 18.07.2009 16:13:45
Jinak motor co se týká spolehlivosti, pokud se o něj trochu staráš tak "no problem". No prostě za ty prachy podle mně nic lepšího neseženeš. Takže celkem spokojenost a až přijde něco novějšího, lepčího a racingovějšího, určitě se s ní budu loučit dost těžko.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638-640
To je to samé - taky bych SV650 nechtěl a přitom jsem jí nevlastnil... :P :puke:
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
Co se týče zapalování, tak o to se nestarám a nebude se o něj starat ani budoucí majitel, protože mám bezkonakt a tam je jednou něco dané a tím pádem se to nerozšteluje...
Svíčky vydrží podle toho jaké koupíš... Brisky mi vždycky vydržely málo, ale letos jsem celou sezonu odjezdil na Championech(cca 5 tisíc km) a dalších 5 tisíc vydrží... Svíčky určitě měníš po podobné hodnotě, takže to bych jako nevýhodu nebral.
To jak sedí na silnici se těžko může srovnávat, to už vychází z konstrukce a prostě je to neduh skoro všech Jawiček.
Navíc na druhou stranu jsou všechny náklady co se týče GO motoru a vůbec celého stroje asi na úrovni První republiky, co se týče zahraniční konkurence....
To všechno ti tu nepíšu, abych tě přesvědčil, že si máš vlastně koupit 350, ale píšu ti to proto, aby jsi si uvědomil, že podle jednoho kusu nemůžeš odsoudit zbytek.
Je to všechno o údržbě, nic ti nevydrží, pokud se o to nebudeš starat... Pokud se staráš, tak tím předcházíš i problémům... ;)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638-640
To že kdybych měl 650 2T to je mi jasný že by pořádně zatahala, ale to už je zas z jinýho soudku, tady se bavíme o J350 a ta teda moc nezatahá, ta spíš utahá toho kdo na ní jede, protože se s ní nadře jak vůl. Není to zrovna motorka která by vynikala svojí ovladatelností
Jinak gumy mám pirelli - najeto pár set km, destičky gold fren, všechny kotouče krom zadního jsou plovoucí a v dobrým stavu, je na nich najeto asi 5000km
Nemám potřebu jezdit 120 ani na 350, ani na Monsteru, takže že to při 120 plave je mi srdečně jedno, protože na téhle hodnotě jsem se nikdy moc nepohyboval... Kolem stovky si tak hezky štěbetá a po silnici neplave... Pak je každý km navíc znát, to je pravda!
S Monstříkem se asi bude těžké udržet, ale fakt nejsem žádný závodník, abych jezdil zatáčky ve 120, což ani dost dobře nejde a na rovině dokáže jet pilu i úplnej dezolát!!!
Co mám já svoje trasy, tak to je perfektní krajinka a perfektní zatáčky, takže vysoká rychlost je u mě až někde na posledním místě...
Jinak mi přijde docela vtipný, že mou 350 srovnáváš se svým SV :lol: , myslím, že je to každé úplně něco jiného, ať už motorově, tak i dobou vzniku atd atd atd...
Asi to neuslyšíš rád, ale všechny japonské značky začínaly tím, že v době svého vzniku kopírovaly Jawu... Líbit se ti to nemusí, ale prostě je to FAKT... Ovšem lepší politikou, lepším odbytem a dalšími "maličkostmi" už jsou někde úplně jinde, než je Jawa dnes...
Takže nebudeme srovnávat jablka s hruškama a necháme to na tom, že každé má něco do sebe.... *yes*
EDIT: o více než půl roku později jezdím jako dobytek a ne na Monsteru, ale na SSku... Zatáčky se dají projíždět i rychleji než ve 120 a 120 je taková hezká cestovní rychlost... No jo no - člověk soudil, ale neměl možnost porovnání...
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/638-640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/638-640
Staci kliknout v tomto vypisu:
http://forum.motork...z/viewforum.php?id=2
vpravo dole na "Založit nové téma"